Hydraulika powinien zastąpić polski programista

Brief TV / Inspiracje

O firmie, która z sukcesami buduje wizerunek Polski za granicą, nietypowych przypadkach współpracy biznesu z administracją oraz niektórych przewagach przedsiębiorstw krajowych nad zagranicznymi mówi Artur Wiza, dyrektor zarządzający obszaru komunikacji korporacyjnej Asseco Poland.

-

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.