Najciekawsze kampanie mobilne w roku 2014

Najciekawsze kampanie mobilne w roku 2014

Brief.pl / Wiedza

Subiektywny przegląd najciekawszych kampanii mobilnych w roku 2014 okiem Moniki Mikowskiej.

-

Zapraszamy do zapoznania się z subiektywną listą najciekawszych kampanii mobilnych. Jak powiedziała nam Monika Mikowska, kampanie prezentowane w jej zestawieniu nie były dodawane według specjalnego "klucza". Są to po prostu kampanie z roku 2014, które zapadają w pamięć, są innowacyjne w stosunku do pomysłów z roku poprzedniego. Co ważne, większość z nich wskazuje na istotny problem społeczny. Warto jeszcze dodać, że większość z prezentowanych w zestawieniu kampanii była nagrodzona i/lub wyróżniona w różnych konkursach branżowych, np. na Cannes Lion.

The best of mobile marketing 2014 from Monika Mikowska
Monika Mikowska jest współwłaścicielką agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne i tworzącej strategie obecności w świecie mobilnym. Ambasadorka doskonałego mobile UX design. Blogerka na blogu jestem. mobi.
© Sergey Nivens - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.