Najciekawsze kampanie mobilne w roku 2014

Najciekawsze kampanie mobilne w roku 2014

Brief.pl / Wiedza

Subiektywny przegląd najciekawszych kampanii mobilnych w roku 2014 okiem Moniki Mikowskiej.

-

Zapraszamy do zapoznania się z subiektywną listą najciekawszych kampanii mobilnych. Jak powiedziała nam Monika Mikowska, kampanie prezentowane w jej zestawieniu nie były dodawane według specjalnego "klucza". Są to po prostu kampanie z roku 2014, które zapadają w pamięć, są innowacyjne w stosunku do pomysłów z roku poprzedniego. Co ważne, większość z nich wskazuje na istotny problem społeczny. Warto jeszcze dodać, że większość z prezentowanych w zestawieniu kampanii była nagrodzona i/lub wyróżniona w różnych konkursach branżowych, np. na Cannes Lion.

The best of mobile marketing 2014 from Monika Mikowska
Monika Mikowska jest współwłaścicielką agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne i tworzącej strategie obecności w świecie mobilnym. Ambasadorka doskonałego mobile UX design. Blogerka na blogu jestem. mobi.
© Sergey Nivens - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.