Najciekawsze kampanie mobilne w roku 2014

Najciekawsze kampanie mobilne w roku 2014

Brief.pl / Wiedza

Subiektywny przegląd najciekawszych kampanii mobilnych w roku 2014 okiem Moniki Mikowskiej.

-

Zapraszamy do zapoznania się z subiektywną listą najciekawszych kampanii mobilnych. Jak powiedziała nam Monika Mikowska, kampanie prezentowane w jej zestawieniu nie były dodawane według specjalnego "klucza". Są to po prostu kampanie z roku 2014, które zapadają w pamięć, są innowacyjne w stosunku do pomysłów z roku poprzedniego. Co ważne, większość z nich wskazuje na istotny problem społeczny. Warto jeszcze dodać, że większość z prezentowanych w zestawieniu kampanii była nagrodzona i/lub wyróżniona w różnych konkursach branżowych, np. na Cannes Lion.

The best of mobile marketing 2014 from Monika Mikowska
Monika Mikowska jest współwłaścicielką agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne i tworzącej strategie obecności w świecie mobilnym. Ambasadorka doskonałego mobile UX design. Blogerka na blogu jestem. mobi.
© Sergey Nivens - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.