wp - grudzien 2016

Najciekawsze kampanie mobilne w roku 2014

Najciekawsze kampanie mobilne w roku 2014

Brief.pl / Wiedza

Subiektywny przegląd najciekawszych kampanii mobilnych w roku 2014 okiem Moniki Mikowskiej.

-

Zapraszamy do zapoznania się z subiektywną listą najciekawszych kampanii mobilnych. Jak powiedziała nam Monika Mikowska, kampanie prezentowane w jej zestawieniu nie były dodawane według specjalnego "klucza". Są to po prostu kampanie z roku 2014, które zapadają w pamięć, są innowacyjne w stosunku do pomysłów z roku poprzedniego. Co ważne, większość z nich wskazuje na istotny problem społeczny. Warto jeszcze dodać, że większość z prezentowanych w zestawieniu kampanii była nagrodzona i/lub wyróżniona w różnych konkursach branżowych, np. na Cannes Lion.

The best of mobile marketing 2014 from Monika Mikowska
Monika Mikowska jest współwłaścicielką agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne i tworzącej strategie obecności w świecie mobilnym. Ambasadorka doskonałego mobile UX design. Blogerka na blogu jestem. mobi.
© Sergey Nivens - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.