Aplikacja treningowa Nike+ Training Club

Aplikacja treningowa Nike+ Training Club

Brief.pl / Technologie

Zaktualizowana wersja N+TC oferuje szereg niedostępnych wcześniej opcji, ułatwiających kobietom na całym świecie osiąganie sportowych sukcesów w ramach globalnej społeczności treningowej. Najnowsza wersja aplikacji treningowej N+TC motywuje członków społeczności Nike+ poprzez dzielenie się swoimi osiągnięciami.

-

Pierwsze dni nowego roku to najlepszy czas na wyznaczenie kolejnych celów, wypróbowanie nowych planów treningowych i nabranie motywacji na nadchodzące miesiące. Dlatego właśnie teraz amerykański koncern prezentuje nową odsłonę aplikacji Nike+ Training Club.

 

– Aplikacja Nike+ Training Club łączy naszą społeczność, jak nigdy dotąd – mówi Kerri Hoyt-Pack, wiceprezes ds. brand marketingu Nike Women – Kobiety mogą teraz komunikować się ze sobą za pośrednictwem opcji Nike Sport Feed, począwszy od organizacji treningów dla lokalnych grup znajomych, po wzajemne motywowanie się niezależnie od szerokości geograficznej – dodaje.

 

 

Nike Sport Feed: przewodnik po świecie fitnessu

Nowe funkcje aplikacji opracowano na podstawie informacji zebranych wśród wirtualnej społeczności, skupiającej ponad 65 milionów kobiet. Jeden z najważniejszych wniosków dotyczył możliwości kontaktu z innymi użytkowniczkami — nasza aktywność fizyczna wzrasta wraz z liczbą naszych znajomych w sieci Nike+.

 

W związku z tym aplikację rozszerzono o bardziej atrakcyjne i łatwiejsze w obsłudze sposoby dzielenia się aktywnościami. Całkowicie nowa opcja Nike Sport Feed umożliwia stały kontakt z przyjaciółmi oraz całą społecznością N+TC App. Przykładowo, po udostępnieniu przez użytkowniczkę zrealizowanego treningu w aktualnościach, znajomi będą mogli pochwalić ją poprzez opcję "cheer" oraz osobiście wypróbować zrealizowany przez nią zestaw ćwiczeń. Opcja Nike Sport Feed zawiera również treningi tygodnia oraz zdjęcia zamieszczane przez użytkowniczki powiązane z informacjami dotyczącymi danego treningu.

 

 

Nowa wersja aplikacji posiada także udoskonaloną nawigację oraz profil użytkownika zawierający m.in. takie dane, jak: liczba punktów NikeFuel, czas spędzony na treningach, postępy w realizacji planu oraz podgląd aktywności znajomych. Nowy układ strony głównej ułatwia z kolei szybki wybór ulubionego treningu czy zapoznanie się z nowymi zestawami.

 

Udostępnianie motywuje

Informacje uzyskane od użytkowniczek wykazały, że kobiety, udostępniające treningi więcej niż raz w pierwszym miesiącu użytkowania aplikacji, wykonywały o 80 proc. więcej ćwiczeń. Dlatego aby jeszcze bardziej podnieść poziom motywacji, nową odsłonę N+TC App wyposażono w funkcje udostępniania zdjęć na Instagramie, Facebooku i Twiterze. Ponadto, użytkowniczki mogą podzielić się zdjęciemz treningu wzbogaconym o zabawne naklejki oraz stemple. Fotografia zostaje również zamieszczona w opcji Nike Sport Feed wśród znajomych użytkowniczki z sieci Nike+.

 

 

Bądź Pro – NTC Tabata Toned Workout

Wraz z premierą zaktualizowanej wersji aplikacji udostępniono również nowy trening NTC Tabata Toned Workout. Set zawiera ćwiczenia wykonywane przez sześć światowej sławy sportsmenek. Teraz niezależnie od poziomu zaawansowania użytkowniczki N+TC mogą trenować z takimi gwiazdami, jak:

- Leticia Bufoni, złota medalistka w skateboardingu

- Marlen Esparza, Mistrzyni Świata i brązowa medalistka w boksie

- Morgan Lake, podwójna Mistrzyni Juniorów w siedmioboju i skoku wzwyż

- Kyah Simon, światowej sławy gwiazda piłki nożnej

- Lea Wallace, czterokrotna zdobywczyni tytułu NCAA All-American w lekkiej atletyce

- Michelle Wie, Mistrzyni Turnieju golfowego U.S. Open

 

Tabata to metoda wykorzystywana przez najlepszych sportowców w celu maksymalizacji możliwości wysiłkowych. Trening tego rodzaju opiera się dopasowaniu maksymalnie intensywnego wysiłku do odpoczynku w stosunku 2:1 (np. 40 sekund wysiłku przeplatane 20 sekundami odpoczynku) oraz powtarzaniu serii takich ćwiczeń. Metoda ta pozwala na maksymalnie wykorzystanie anaerobowego systemu pracy mięśni, a także usprawnia koordynację całego ciała. Czynniki te są kluczowymi dla uzyskania optymalnej formy w sporcie.

 

Każde ćwiczenie w 12-minutowym treningu Tabata stanowi kombinację ruchów, które kobiety zazwyczaj wykonują w trakcie treningów. Tworzą one grupę sześciu podstawowych aktywności wykorzystywanych w niemal każdym sporcie: odpychanie, przyciąganie, wypady na nogę, przysiady, skłony i skręty ciała. NTC Tabata Toned Workout to trening rozwijający całe ciało, stymulujący spalanie tkanki tłuszczoweji wzmacniający wszystkie mięśnie w ciągu zaledwie 12-minutowej sesji.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.