wp - grudzien 2016

Zmiany w BBC Worldwide Polska

Zmiany w BBC Worldwide Polska

Brief.pl / Ludzie

BBC Worldwide poinformowało o kolejnych zmianach w strukturze polskiego oddziału.

-

 

Do zespołu na stanowisku marketing managera dołączył Piotr Ziarkowski. Od sierpnia 2014 w zespole BBC Worldwide Polska pojawiło się tym samym pięć nowych osób, cztery z nich na nowo stworzonych pozycjach.

Piotr Ziarkowski, który przejął obowiązki Małgorzaty Mazur (urlop macierzyński) pracował dotychczas, jako szef marketingu i PR w Hyundai Motor Poland. Odpowiadał za m.in. za sponsoringi WRC, Puchar Świata w skokach narciarskich FIS i UEFA EURO 2012TM. Jego wcześniejsze doświadczenia zawodowe to m.in. wprowadzenie do Polski marki MINI oraz biznesu samochodów używanych dla BMW Polska, a także pozycje w działach obsługi klienta agencji Ad Fabrika FCB oraz NoS/BBDO.

Wśród nowych stanowisk w BBC Worldwide Polska od sierpnia tego roku pojawiły się: TV sales manager, research manager, management accountant oraz communications officer. Sprzedażą programów z katalogu BBC zajął się Hubert Ornass-Kubacki, badaniami rynku i konsumentów – Dorota Tomas, nad prawidłowością procedur finansowych czuwa Beata Mojek, a o politykę informacyjną i wizerunek firmy dba Aleksandra Biardzka. Warto podkreślić, że mimo pojawienia się w polskich szeregach Sales Managera, sprzedaż formatów na Europę Środkową i Wschodnią niezmiennie pozostaje w rękach Magdaleny Garbacz (TV Format Manager, BBC Worldwide), która dział ten rozwija w siedzibie firmy w Londynie.

Hubert Ornass-Kubacki ostatnie 4 lata spędził w MMB gdzie odpowiadał m.in. za akwizycję i dystrybucję kontentu TV na rynek polski. Był także producentem wykonawczym fabularyzowanego cyklu "Polskie Prywatne Zbrodnie" - pierwszej polskiej produkcji A+E Networks. Wcześniej pracował m.in. w Agencji Informacji TVP oraz - jako sekretarz w redakcji Wydarzeń oraz producent programu "Co z tą Polską?" - w Polsacie.

Dorota Tomas dotychczas zasilała struktury rynków globalnych w centrali BBC Worldwide w Londynie. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała między innymi w telewizji publicznej BBC w takich obszarach jak: strategia korporacyjna, digital media, zarządzanie badaniami trackingowymi, czy badania reputacji. 

Beata Mojek przed dołączeniem do zespołu BBC Worldwide Polska pracowała dla takich międzynarodowych korporacji w Polsce oraz Wielkiej Brytanii, jak: Accenture, Carillion, Siemens. Aleksandra Biardzka swoje doświadczenie PR-owe zdobywała m.in. w agencjach OnBoard PR, Weber Shandwick i Charyzma Doradcy Komunikacji Biznesowej, pracując m.in. dla Discovery Networks, Fox International Channels, The Walt Disney Company i A+E.

 

 

Tagi:

Ludzie BBC

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.