Zmiany w BBC Worldwide Polska

Zmiany w BBC Worldwide Polska

Brief.pl / Ludzie

BBC Worldwide poinformowało o kolejnych zmianach w strukturze polskiego oddziału.

-

 

Do zespołu na stanowisku marketing managera dołączył Piotr Ziarkowski. Od sierpnia 2014 w zespole BBC Worldwide Polska pojawiło się tym samym pięć nowych osób, cztery z nich na nowo stworzonych pozycjach.

Piotr Ziarkowski, który przejął obowiązki Małgorzaty Mazur (urlop macierzyński) pracował dotychczas, jako szef marketingu i PR w Hyundai Motor Poland. Odpowiadał za m.in. za sponsoringi WRC, Puchar Świata w skokach narciarskich FIS i UEFA EURO 2012TM. Jego wcześniejsze doświadczenia zawodowe to m.in. wprowadzenie do Polski marki MINI oraz biznesu samochodów używanych dla BMW Polska, a także pozycje w działach obsługi klienta agencji Ad Fabrika FCB oraz NoS/BBDO.

Wśród nowych stanowisk w BBC Worldwide Polska od sierpnia tego roku pojawiły się: TV sales manager, research manager, management accountant oraz communications officer. Sprzedażą programów z katalogu BBC zajął się Hubert Ornass-Kubacki, badaniami rynku i konsumentów – Dorota Tomas, nad prawidłowością procedur finansowych czuwa Beata Mojek, a o politykę informacyjną i wizerunek firmy dba Aleksandra Biardzka. Warto podkreślić, że mimo pojawienia się w polskich szeregach Sales Managera, sprzedaż formatów na Europę Środkową i Wschodnią niezmiennie pozostaje w rękach Magdaleny Garbacz (TV Format Manager, BBC Worldwide), która dział ten rozwija w siedzibie firmy w Londynie.

Hubert Ornass-Kubacki ostatnie 4 lata spędził w MMB gdzie odpowiadał m.in. za akwizycję i dystrybucję kontentu TV na rynek polski. Był także producentem wykonawczym fabularyzowanego cyklu "Polskie Prywatne Zbrodnie" - pierwszej polskiej produkcji A+E Networks. Wcześniej pracował m.in. w Agencji Informacji TVP oraz - jako sekretarz w redakcji Wydarzeń oraz producent programu "Co z tą Polską?" - w Polsacie.

Dorota Tomas dotychczas zasilała struktury rynków globalnych w centrali BBC Worldwide w Londynie. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała między innymi w telewizji publicznej BBC w takich obszarach jak: strategia korporacyjna, digital media, zarządzanie badaniami trackingowymi, czy badania reputacji. 

Beata Mojek przed dołączeniem do zespołu BBC Worldwide Polska pracowała dla takich międzynarodowych korporacji w Polsce oraz Wielkiej Brytanii, jak: Accenture, Carillion, Siemens. Aleksandra Biardzka swoje doświadczenie PR-owe zdobywała m.in. w agencjach OnBoard PR, Weber Shandwick i Charyzma Doradcy Komunikacji Biznesowej, pracując m.in. dla Discovery Networks, Fox International Channels, The Walt Disney Company i A+E.

 

 

Tagi:

Ludzie BBC

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.