Zmiany w BBC Worldwide Polska

Zmiany w BBC Worldwide Polska

Brief.pl / Ludzie

BBC Worldwide poinformowało o kolejnych zmianach w strukturze polskiego oddziału.

-

 

Do zespołu na stanowisku marketing managera dołączył Piotr Ziarkowski. Od sierpnia 2014 w zespole BBC Worldwide Polska pojawiło się tym samym pięć nowych osób, cztery z nich na nowo stworzonych pozycjach.

Piotr Ziarkowski, który przejął obowiązki Małgorzaty Mazur (urlop macierzyński) pracował dotychczas, jako szef marketingu i PR w Hyundai Motor Poland. Odpowiadał za m.in. za sponsoringi WRC, Puchar Świata w skokach narciarskich FIS i UEFA EURO 2012TM. Jego wcześniejsze doświadczenia zawodowe to m.in. wprowadzenie do Polski marki MINI oraz biznesu samochodów używanych dla BMW Polska, a także pozycje w działach obsługi klienta agencji Ad Fabrika FCB oraz NoS/BBDO.

Wśród nowych stanowisk w BBC Worldwide Polska od sierpnia tego roku pojawiły się: TV sales manager, research manager, management accountant oraz communications officer. Sprzedażą programów z katalogu BBC zajął się Hubert Ornass-Kubacki, badaniami rynku i konsumentów – Dorota Tomas, nad prawidłowością procedur finansowych czuwa Beata Mojek, a o politykę informacyjną i wizerunek firmy dba Aleksandra Biardzka. Warto podkreślić, że mimo pojawienia się w polskich szeregach Sales Managera, sprzedaż formatów na Europę Środkową i Wschodnią niezmiennie pozostaje w rękach Magdaleny Garbacz (TV Format Manager, BBC Worldwide), która dział ten rozwija w siedzibie firmy w Londynie.

Hubert Ornass-Kubacki ostatnie 4 lata spędził w MMB gdzie odpowiadał m.in. za akwizycję i dystrybucję kontentu TV na rynek polski. Był także producentem wykonawczym fabularyzowanego cyklu "Polskie Prywatne Zbrodnie" - pierwszej polskiej produkcji A+E Networks. Wcześniej pracował m.in. w Agencji Informacji TVP oraz - jako sekretarz w redakcji Wydarzeń oraz producent programu "Co z tą Polską?" - w Polsacie.

Dorota Tomas dotychczas zasilała struktury rynków globalnych w centrali BBC Worldwide w Londynie. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała między innymi w telewizji publicznej BBC w takich obszarach jak: strategia korporacyjna, digital media, zarządzanie badaniami trackingowymi, czy badania reputacji. 

Beata Mojek przed dołączeniem do zespołu BBC Worldwide Polska pracowała dla takich międzynarodowych korporacji w Polsce oraz Wielkiej Brytanii, jak: Accenture, Carillion, Siemens. Aleksandra Biardzka swoje doświadczenie PR-owe zdobywała m.in. w agencjach OnBoard PR, Weber Shandwick i Charyzma Doradcy Komunikacji Biznesowej, pracując m.in. dla Discovery Networks, Fox International Channels, The Walt Disney Company i A+E.

 

 

Tagi:

Ludzie BBC

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.