"Wideo w sieci"

Brief.pl / Aktualności

Magazyn Brief zaprasza na konferencję "Wideo w sieci", która odbędzie się już 28 stycznia w Warszawie! Gospodarzem konferencji będzie Łukasz Jakóbiak. Wykład wprowadzający poprowadzi Jacek Gadzinowski

-

 

“Wideo w sieci” to pierwsza w Polsce skierowana do biznesu konferencja prezentująca korzyści z wykorzystania wideo on-line w komunikacji marketingowej.

 

 

logo-wideo-w-sieci.jpg

 

 

::

Data: 28 stycznia 2015, godz. 10.00

Miejsce: Warszawa, Cinema City, Galeria Mokotów

Inwestycja: 150 PLN netto (w tym darmowa trzymiesięczna prenumerata Brief oraz lunch) 


Dla uczestników konferencji którzy przyjeżdżają do Warszawy specjalnie na nasze wydarzenie mamy specjalną ofertę w Sound Garden Hotel:
Na hasło „brief”
pokój 1-osobowy za 225 PLN brutto
pokój 2-osobowy za 270 PLN brutto
 
Ceny ze śniadaniem i szybkim Internetem.

Zakończyliśmy rejestrację uczestników konferencji. Dziękujemy za zainteresowanie i zapraszamy na kolejną edycję naszych konferencji.

::

Zrozum, jak działają narzędzia wideo.
Uczyń swój przekaz marketingowy bardziej efektywnym.
Dotrzyj w nowatorski sposób do swoich klientów.
Rozszerz swoją grupę docelową o nowych, najaktywniejszych w sieci konsumentów (m.in. pokolenie selfie).
Poznaj sieci partnerskie i sprawdź, jak zaistnieć na rynku wideo online.
Zaczerpnij inspirację z historii sukcesu, poznaj studia przypadków zaprezentowane podczas konferencji.

::

Plan konferencji:

9.30 – 10.00 Rejestracja uczestników

10.00 - 10.15 Powitanie: Grzegorz Kiszluk i Łukasz Jakóbiak

10.15 - 10.45 „Komunikacja obrazkowa i video marketing – szanse i wyzwania”, Jacek Gadzinowski Smart Way Video

10.45 - 11.35 LifeTube, AIA, prezentacja sieci partnerskich

11.35 – 11.55 Case study Onet.tv, Michał Pietniczka, dyrektor wideo Grupa Onet.pl

12.00 – 13.00 Lunch

13.00 - 13.30 "Możliwości dystrybucji treści wideo, czyli mój kanał na telewizorze” Martin Šimka Evio Polska

13.30 - 14.00 "Marketing na YouTube i video w social media - jak to zmierzyć i na co wydawać pieniądze?" dr Jan Zając Sotrender i Wydział Psychologii UW

14.00 - 14.25 Case study, Yuri Drabent, Lubię To

14.25 - 14.40 "Jak promować treści na YouTube i zarabiać na nich", Maciej Wróblewski, Muse

14.40 – 15.00 "Kreatywny tłum tworzy filmy dla marek czyli crowsoursingowy content video", Jan Okulicz-Kozaryn, TLUMTLUM

15.00 Debata: “Wideo w sieci - jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?” - Michał Brański (Grupa Wirtualna Polska), Tomasz Czudowski (Branding Solutions Lead, SEEMEA Emerging Markets at Google), Tomasz Kammel, (dziennikarz telewizyjny i twórca Kammel Chanel), Radosław Kotarski (LifeTube), Artur Kurasiński (Muse)

::

Oprócz udziału merytorycznego istnieje możliwość współtworzenia raportu wideo w sieci, który ukaże się w magazynie "Brief". Napisz: przemek.staroszczyk@brief.pl

 

 PARTNERZY KONFERENCJI:

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.