wp - grudzien 2016

"Wideo w sieci"

Brief.pl / Aktualności

Magazyn Brief zaprasza na konferencję "Wideo w sieci", która odbędzie się już 28 stycznia w Warszawie! Gospodarzem konferencji będzie Łukasz Jakóbiak. Wykład wprowadzający poprowadzi Jacek Gadzinowski

-

 

“Wideo w sieci” to pierwsza w Polsce skierowana do biznesu konferencja prezentująca korzyści z wykorzystania wideo on-line w komunikacji marketingowej.

 

 

logo-wideo-w-sieci.jpg

 

 

::

Data: 28 stycznia 2015, godz. 10.00

Miejsce: Warszawa, Cinema City, Galeria Mokotów

Inwestycja: 150 PLN netto (w tym darmowa trzymiesięczna prenumerata Brief oraz lunch) 


Dla uczestników konferencji którzy przyjeżdżają do Warszawy specjalnie na nasze wydarzenie mamy specjalną ofertę w Sound Garden Hotel:
Na hasło „brief”
pokój 1-osobowy za 225 PLN brutto
pokój 2-osobowy za 270 PLN brutto
 
Ceny ze śniadaniem i szybkim Internetem.

Zakończyliśmy rejestrację uczestników konferencji. Dziękujemy za zainteresowanie i zapraszamy na kolejną edycję naszych konferencji.

::

Zrozum, jak działają narzędzia wideo.
Uczyń swój przekaz marketingowy bardziej efektywnym.
Dotrzyj w nowatorski sposób do swoich klientów.
Rozszerz swoją grupę docelową o nowych, najaktywniejszych w sieci konsumentów (m.in. pokolenie selfie).
Poznaj sieci partnerskie i sprawdź, jak zaistnieć na rynku wideo online.
Zaczerpnij inspirację z historii sukcesu, poznaj studia przypadków zaprezentowane podczas konferencji.

::

Plan konferencji:

9.30 – 10.00 Rejestracja uczestników

10.00 - 10.15 Powitanie: Grzegorz Kiszluk i Łukasz Jakóbiak

10.15 - 10.45 „Komunikacja obrazkowa i video marketing – szanse i wyzwania”, Jacek Gadzinowski Smart Way Video

10.45 - 11.35 LifeTube, AIA, prezentacja sieci partnerskich

11.35 – 11.55 Case study Onet.tv, Michał Pietniczka, dyrektor wideo Grupa Onet.pl

12.00 – 13.00 Lunch

13.00 - 13.30 "Możliwości dystrybucji treści wideo, czyli mój kanał na telewizorze” Martin Šimka Evio Polska

13.30 - 14.00 "Marketing na YouTube i video w social media - jak to zmierzyć i na co wydawać pieniądze?" dr Jan Zając Sotrender i Wydział Psychologii UW

14.00 - 14.25 Case study, Yuri Drabent, Lubię To

14.25 - 14.40 "Jak promować treści na YouTube i zarabiać na nich", Maciej Wróblewski, Muse

14.40 – 15.00 "Kreatywny tłum tworzy filmy dla marek czyli crowsoursingowy content video", Jan Okulicz-Kozaryn, TLUMTLUM

15.00 Debata: “Wideo w sieci - jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?” - Michał Brański (Grupa Wirtualna Polska), Tomasz Czudowski (Branding Solutions Lead, SEEMEA Emerging Markets at Google), Tomasz Kammel, (dziennikarz telewizyjny i twórca Kammel Chanel), Radosław Kotarski (LifeTube), Artur Kurasiński (Muse)

::

Oprócz udziału merytorycznego istnieje możliwość współtworzenia raportu wideo w sieci, który ukaże się w magazynie "Brief". Napisz: przemek.staroszczyk@brief.pl

 

 PARTNERZY KONFERENCJI:

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.