Havas Worldwide Warsaw z nową kampanią dla Orange dla Firm

Havas Worldwide Warsaw z nową kampanią dla Orange dla Firm

Brief.pl / Aktualności

Ruszyła najnowsza kampania Orange dla Firm pod hasłem „Łap okazje”. Kreację komunikującą nową ofertę przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.

-

Kampania promuje specjalną ofertę Orange dla Firm − okazyjny pakiet, w którego skład wchodzą nowoczesny smartfon wraz z nielimitowanymi rozmowami, internet mobilny i stacjonarny z routerem i tabletem.

Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, radio oraz internet.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.