e-Commerce Trends from 2014 to 2015

e-Commerce Trends from 2014 to 2015

Brief.pl / Wiedza

Tomasz Karwatka, Divante o trendach rynku e-Commerce.

-

Tomasz Karwatka przedstawia w prezentacji "Trendy na rynku e-commerce w latach 2014 - 2015" . Pokazane w niej zostały miedzy innymi przewidywania dotyczące sprzedaży w modelu omnichannel, czy wykorzystującą rozwiązania mobilne. Zaznacza również trendy dotyczące technologi wearables czy nowego wyglądu stron sklepowych. Nie mogło zabraknąć informacji o social media, emarketingu, czy płatnościach oraz bezpieczeństwie. Prezentacja w języku angielskim.

e-Commerce Trends from 2014 to 2015 from Divante

© Gstudio Group - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.