wp - grudzien 2016

e-Commerce Trends from 2014 to 2015

e-Commerce Trends from 2014 to 2015

Brief.pl / Wiedza

Tomasz Karwatka, Divante o trendach rynku e-Commerce.

-

Tomasz Karwatka przedstawia w prezentacji "Trendy na rynku e-commerce w latach 2014 - 2015" . Pokazane w niej zostały miedzy innymi przewidywania dotyczące sprzedaży w modelu omnichannel, czy wykorzystującą rozwiązania mobilne. Zaznacza również trendy dotyczące technologi wearables czy nowego wyglądu stron sklepowych. Nie mogło zabraknąć informacji o social media, emarketingu, czy płatnościach oraz bezpieczeństwie. Prezentacja w języku angielskim.

e-Commerce Trends from 2014 to 2015 from Divante

© Gstudio Group - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.