e-Commerce Trends from 2014 to 2015

e-Commerce Trends from 2014 to 2015

Brief.pl / Wiedza

Tomasz Karwatka, Divante o trendach rynku e-Commerce.

-

Tomasz Karwatka przedstawia w prezentacji "Trendy na rynku e-commerce w latach 2014 - 2015" . Pokazane w niej zostały miedzy innymi przewidywania dotyczące sprzedaży w modelu omnichannel, czy wykorzystującą rozwiązania mobilne. Zaznacza również trendy dotyczące technologi wearables czy nowego wyglądu stron sklepowych. Nie mogło zabraknąć informacji o social media, emarketingu, czy płatnościach oraz bezpieczeństwie. Prezentacja w języku angielskim.

e-Commerce Trends from 2014 to 2015 from Divante

© Gstudio Group - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.