W Hali Odlotów

W Hali Odlotów

Brief.pl / Aktualności

Miałem prawdziwą przyjemność wziąć udział w rejestracji kolejnej edycji programu Hala Odlotów dla TVP Kultura, kanału telewizji publicznej. Tematem audycji była "promocja" Polski.

-

W momencie kiedy piszę te słowa program jest jeszcze przed emisją, nie widziałem go, nie wiem jak zostanie zmontowany – być może w ogóle moje wypowiedzi zostaną wycięte... Tym bardziej pragnę podzielić się kilkoma moimi refleksjami z nagrania, a właściwie z debaty, która została zarejestrowana.

::
Zobacz też: JAK ZOSTAŁEM "MINISTREM PROMOCJI POLSKI"?
::




Wśród zaproszonych gości byli m.in.: Agnieszka Holland, Mariusz Szczygieł, Robert Biedroń, Paweł Tyszkiewicz. Na początku rozmowa skupiła się na problemie czy Polska potrzebuje logo. Znaku, symbolu, który będzie identyfikował nas Polaków oraz produkty... które zamierzamy kiedyś eksportować w świat. Każdy miał szanse wypowiedzieć swoje zdanie. Wiadomo, że na medycynie, sporcie i - okazuje się - na marketingu miejsc znają się wszyscy. Tym razem jednak, ku mojemu zaskoczeniu, wypowiedzi były stonowane mimo, że przy stale zasiadali ludzie naprawdę wybitni, z wielkimi osiągnięciami międzynarodowymi.

Mam wrażenie – przyznaję to z dużą satysfakcją – że moje wypowiedzi zostały przyjęte jako całkiem nowe podejście do zagadnienia tzw. "promocji" Polski. Już drugi raz piszę słowo promocja w cudzysłowie, ponieważ uważam, że Polska nie potrzebuje promocji! Promocji potrzebują polskie produkty i marki!

Argumenty - które czytelnicy Briefu znają doskonale, ponieważ powtarzam je do znudzenia od wielu kat - zostały przyjęte przez uczestników debaty Hala Odlotów! Pytanie teraz gdzie odleciały? Dokąd dolecą? Czy to tylko groch o ścianę, czy kropla, która drąży skałę?)

© Tindo - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.