W Hali Odlotów

W Hali Odlotów

Brief.pl / Aktualności

Miałem prawdziwą przyjemność wziąć udział w rejestracji kolejnej edycji programu Hala Odlotów dla TVP Kultura, kanału telewizji publicznej. Tematem audycji była "promocja" Polski.

-

W momencie kiedy piszę te słowa program jest jeszcze przed emisją, nie widziałem go, nie wiem jak zostanie zmontowany – być może w ogóle moje wypowiedzi zostaną wycięte... Tym bardziej pragnę podzielić się kilkoma moimi refleksjami z nagrania, a właściwie z debaty, która została zarejestrowana.

::
Zobacz też: JAK ZOSTAŁEM "MINISTREM PROMOCJI POLSKI"?
::




Wśród zaproszonych gości byli m.in.: Agnieszka Holland, Mariusz Szczygieł, Robert Biedroń, Paweł Tyszkiewicz. Na początku rozmowa skupiła się na problemie czy Polska potrzebuje logo. Znaku, symbolu, który będzie identyfikował nas Polaków oraz produkty... które zamierzamy kiedyś eksportować w świat. Każdy miał szanse wypowiedzieć swoje zdanie. Wiadomo, że na medycynie, sporcie i - okazuje się - na marketingu miejsc znają się wszyscy. Tym razem jednak, ku mojemu zaskoczeniu, wypowiedzi były stonowane mimo, że przy stale zasiadali ludzie naprawdę wybitni, z wielkimi osiągnięciami międzynarodowymi.

Mam wrażenie – przyznaję to z dużą satysfakcją – że moje wypowiedzi zostały przyjęte jako całkiem nowe podejście do zagadnienia tzw. "promocji" Polski. Już drugi raz piszę słowo promocja w cudzysłowie, ponieważ uważam, że Polska nie potrzebuje promocji! Promocji potrzebują polskie produkty i marki!

Argumenty - które czytelnicy Briefu znają doskonale, ponieważ powtarzam je do znudzenia od wielu kat - zostały przyjęte przez uczestników debaty Hala Odlotów! Pytanie teraz gdzie odleciały? Dokąd dolecą? Czy to tylko groch o ścianę, czy kropla, która drąży skałę?)

© Tindo - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.