W Hali Odlotów

W Hali Odlotów

Brief.pl / Aktualności

Miałem prawdziwą przyjemność wziąć udział w rejestracji kolejnej edycji programu Hala Odlotów dla TVP Kultura, kanału telewizji publicznej. Tematem audycji była "promocja" Polski.

-

W momencie kiedy piszę te słowa program jest jeszcze przed emisją, nie widziałem go, nie wiem jak zostanie zmontowany – być może w ogóle moje wypowiedzi zostaną wycięte... Tym bardziej pragnę podzielić się kilkoma moimi refleksjami z nagrania, a właściwie z debaty, która została zarejestrowana.

::
Zobacz też: JAK ZOSTAŁEM "MINISTREM PROMOCJI POLSKI"?
::




Wśród zaproszonych gości byli m.in.: Agnieszka Holland, Mariusz Szczygieł, Robert Biedroń, Paweł Tyszkiewicz. Na początku rozmowa skupiła się na problemie czy Polska potrzebuje logo. Znaku, symbolu, który będzie identyfikował nas Polaków oraz produkty... które zamierzamy kiedyś eksportować w świat. Każdy miał szanse wypowiedzieć swoje zdanie. Wiadomo, że na medycynie, sporcie i - okazuje się - na marketingu miejsc znają się wszyscy. Tym razem jednak, ku mojemu zaskoczeniu, wypowiedzi były stonowane mimo, że przy stale zasiadali ludzie naprawdę wybitni, z wielkimi osiągnięciami międzynarodowymi.

Mam wrażenie – przyznaję to z dużą satysfakcją – że moje wypowiedzi zostały przyjęte jako całkiem nowe podejście do zagadnienia tzw. "promocji" Polski. Już drugi raz piszę słowo promocja w cudzysłowie, ponieważ uważam, że Polska nie potrzebuje promocji! Promocji potrzebują polskie produkty i marki!

Argumenty - które czytelnicy Briefu znają doskonale, ponieważ powtarzam je do znudzenia od wielu kat - zostały przyjęte przez uczestników debaty Hala Odlotów! Pytanie teraz gdzie odleciały? Dokąd dolecą? Czy to tylko groch o ścianę, czy kropla, która drąży skałę?)

© Tindo - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?