Nowe produkty marki VIFON w kampanii medialnej

Nowe produkty marki VIFON w kampanii medialnej

Brief.pl / Aktualności

Na początku stycznia ruszyła kampania nowych produktów z portfolio marki VIFON. W pierwszej części kampanii telewizyjnej i internetowej promowane będą zupy błyskawiczne w saszetkach „KUBEK VIFONA”, w kolejnej części dania błyskawiczne VIFON Lunch Box, które można zjeść prosto z pudełka.

-

 

Na potrzeby kampanii Agencja H zrealizowała dwa spoty reklamowe z Neandertalczykami zmagającymi się z naturą i przeciwnościami losu, dla których najlepszym rozwiązaniem oraz łatwym posiłkiem okazują się produkty VIFON. Za zakup świadczeń w telewizji oraz na platformach VOD i Youtube odpowiada dom mediowy Havas Media. Kampania w telewizji potrwa od 5 stycznia do 15 lutego 2014 roku, równolegle spoty będą wyświetlane w internecie. Dodatkowym wsparciem będą plakaty reklamowe na nośnikach typu citylight w całej Polsce oraz kampania w radiu Eska.






Spot „Neandertalczycy KURA” promujący zupy błyskawiczne w saszetkach „KUBEK VIFONA”

 
Drugi z serii spot „Neandertalczycy WALKA O OGIEŃ”, pokazuje, że zamiast krzesać iskry do rozpalenia ogniska i przygotowania posiłku, lepiej zjeść VIFON Lunch Box prosto z pudełka. Jego emisja rozpocznie się pod koniec stycznia. 
Wyłącznym dystrybutorem produktów marki VIFON w Polsce jest TAN-VIET International S.A. 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.