Nowe produkty marki VIFON w kampanii medialnej

Nowe produkty marki VIFON w kampanii medialnej

Brief.pl / Aktualności

Na początku stycznia ruszyła kampania nowych produktów z portfolio marki VIFON. W pierwszej części kampanii telewizyjnej i internetowej promowane będą zupy błyskawiczne w saszetkach „KUBEK VIFONA”, w kolejnej części dania błyskawiczne VIFON Lunch Box, które można zjeść prosto z pudełka.

-

 

Na potrzeby kampanii Agencja H zrealizowała dwa spoty reklamowe z Neandertalczykami zmagającymi się z naturą i przeciwnościami losu, dla których najlepszym rozwiązaniem oraz łatwym posiłkiem okazują się produkty VIFON. Za zakup świadczeń w telewizji oraz na platformach VOD i Youtube odpowiada dom mediowy Havas Media. Kampania w telewizji potrwa od 5 stycznia do 15 lutego 2014 roku, równolegle spoty będą wyświetlane w internecie. Dodatkowym wsparciem będą plakaty reklamowe na nośnikach typu citylight w całej Polsce oraz kampania w radiu Eska.






Spot „Neandertalczycy KURA” promujący zupy błyskawiczne w saszetkach „KUBEK VIFONA”

 
Drugi z serii spot „Neandertalczycy WALKA O OGIEŃ”, pokazuje, że zamiast krzesać iskry do rozpalenia ogniska i przygotowania posiłku, lepiej zjeść VIFON Lunch Box prosto z pudełka. Jego emisja rozpocznie się pod koniec stycznia. 
Wyłącznym dystrybutorem produktów marki VIFON w Polsce jest TAN-VIET International S.A. 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.