wp - grudzien 2016

Riccardo App finalistą Bluetooth SIG Breakthrough Awards

Riccardo App finalistą Bluetooth SIG Breakthrough Awards

Brief.pl / Aktualności

Polski projekt Riccardo App, przygotowany dla marki Riccardo przez RTB Tracker i iPresso, znalazł się w gronie 16 finalistów nagrodzonych przez Bluetooth SIG podczas zakończonych właśnie w Las Vegas 2015 International Consumer Electronics Show (CES) – największego na świecie pokazu nowych technologii.

-

Bluetooth Breakthough Awards to międzynarodowy program promujący najbardziej przełomowe w danym roku produkty, prototypy, aplikacje i projekty studenckie wykorzystujące technologię Bluetooth. Program ten prowadzony jest przez Bluetooth Special Interest Group (SIG) i ma charakter konkursu, na który wpływają zgłoszenia z całego świata. Jury tegorocznej edycji konkursu wybrało łącznie 16 najlepszych projektów we wszystkich kategoriach, by następnie zaprezentować je na Bluetooth Media Event będącym częścią największego na świecie pokazu nowych technologii – Consumer Electronics Show (CES). Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało ponad 400 projektów, w tym projekty tak znanych firm jak Microsoft Corporation czy Procert&Gamble.

- Bardzo cieszy nas obecność Riccardo App w gronie finalistów Bluetooth Breakthrough Awards. Z roku na rok zauważamy wzrost jakości i poziomu projektów konkursowych. To fascynujące móc obserwować jak firmy, start-upy czy też hobbyści wykorzystują elastyczność, skalę oraz zaufanie powszechnie znanej technologii Bluetooth Smart do coraz to szerszych jej zastosowań w połączeniach bezprzewodowych. Nasi finaliści pokazują, że połączenie Bluetooth Smart z Internetem Rzeczy faktycznie czyni nasze życie wygodniejszym, mądrzejszym i lepszym - mówi Mark Powell, executive director w Bluetooth SIG.

Polski projekt Riccardo App przygotowany został dla spółki Riccardo prowadzącej e-sklep oraz sieć salonów stacjonarnych z obuwiem i odzieżą. Aplikacja powstała w oparciu o multichannel dzięki zastosowaniu technologii iBeacon i Proximity Marketing przy wsparciu zintegrowanych systemów iPresso i RTB Tracker.

- To dla nas zaszczyt znaleźć się wśród finalistów tak prestiżowego konkursu i być zaprezentowanym wśród najlepszych przełomowych technologii podczas Consumer Electronics Show. Cieszymy się, że możemy pokazać Polskę jako kraj ludzi z pasją, którzy mają otwarte głowy i chcą być współautorem technologicznej rewolucji. Wykorzystanie technologii Beacon oraz powiązanie jej dzięki Bluetooth Smart z aplikacjami mobilnymi wykorzystują już niektóre sieci handlowe w USA czy sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii. Nikt jednak do tej pory nie był w stanie wykorzystać w tym procesie narzędzi digital marketingu i marketingu automation. Nikt też nie zbierał w tym procesie danych z wizyty klienta w sklepie, czyli zretargetował offlinu. Jesteśmy dumni, że nam się to udało – tłumaczy Paweł Mizglaski, CEO w RTB Tracker.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.