Riccardo App finalistą Bluetooth SIG Breakthrough Awards

Riccardo App finalistą Bluetooth SIG Breakthrough Awards

Brief.pl / Aktualności

Polski projekt Riccardo App, przygotowany dla marki Riccardo przez RTB Tracker i iPresso, znalazł się w gronie 16 finalistów nagrodzonych przez Bluetooth SIG podczas zakończonych właśnie w Las Vegas 2015 International Consumer Electronics Show (CES) – największego na świecie pokazu nowych technologii.

-

Bluetooth Breakthough Awards to międzynarodowy program promujący najbardziej przełomowe w danym roku produkty, prototypy, aplikacje i projekty studenckie wykorzystujące technologię Bluetooth. Program ten prowadzony jest przez Bluetooth Special Interest Group (SIG) i ma charakter konkursu, na który wpływają zgłoszenia z całego świata. Jury tegorocznej edycji konkursu wybrało łącznie 16 najlepszych projektów we wszystkich kategoriach, by następnie zaprezentować je na Bluetooth Media Event będącym częścią największego na świecie pokazu nowych technologii – Consumer Electronics Show (CES). Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało ponad 400 projektów, w tym projekty tak znanych firm jak Microsoft Corporation czy Procert&Gamble.

- Bardzo cieszy nas obecność Riccardo App w gronie finalistów Bluetooth Breakthrough Awards. Z roku na rok zauważamy wzrost jakości i poziomu projektów konkursowych. To fascynujące móc obserwować jak firmy, start-upy czy też hobbyści wykorzystują elastyczność, skalę oraz zaufanie powszechnie znanej technologii Bluetooth Smart do coraz to szerszych jej zastosowań w połączeniach bezprzewodowych. Nasi finaliści pokazują, że połączenie Bluetooth Smart z Internetem Rzeczy faktycznie czyni nasze życie wygodniejszym, mądrzejszym i lepszym - mówi Mark Powell, executive director w Bluetooth SIG.

Polski projekt Riccardo App przygotowany został dla spółki Riccardo prowadzącej e-sklep oraz sieć salonów stacjonarnych z obuwiem i odzieżą. Aplikacja powstała w oparciu o multichannel dzięki zastosowaniu technologii iBeacon i Proximity Marketing przy wsparciu zintegrowanych systemów iPresso i RTB Tracker.

- To dla nas zaszczyt znaleźć się wśród finalistów tak prestiżowego konkursu i być zaprezentowanym wśród najlepszych przełomowych technologii podczas Consumer Electronics Show. Cieszymy się, że możemy pokazać Polskę jako kraj ludzi z pasją, którzy mają otwarte głowy i chcą być współautorem technologicznej rewolucji. Wykorzystanie technologii Beacon oraz powiązanie jej dzięki Bluetooth Smart z aplikacjami mobilnymi wykorzystują już niektóre sieci handlowe w USA czy sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii. Nikt jednak do tej pory nie był w stanie wykorzystać w tym procesie narzędzi digital marketingu i marketingu automation. Nikt też nie zbierał w tym procesie danych z wizyty klienta w sklepie, czyli zretargetował offlinu. Jesteśmy dumni, że nam się to udało – tłumaczy Paweł Mizglaski, CEO w RTB Tracker.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.