Riccardo App finalistą Bluetooth SIG Breakthrough Awards

Riccardo App finalistą Bluetooth SIG Breakthrough Awards

Brief.pl / Aktualności

Polski projekt Riccardo App, przygotowany dla marki Riccardo przez RTB Tracker i iPresso, znalazł się w gronie 16 finalistów nagrodzonych przez Bluetooth SIG podczas zakończonych właśnie w Las Vegas 2015 International Consumer Electronics Show (CES) – największego na świecie pokazu nowych technologii.

-

Bluetooth Breakthough Awards to międzynarodowy program promujący najbardziej przełomowe w danym roku produkty, prototypy, aplikacje i projekty studenckie wykorzystujące technologię Bluetooth. Program ten prowadzony jest przez Bluetooth Special Interest Group (SIG) i ma charakter konkursu, na który wpływają zgłoszenia z całego świata. Jury tegorocznej edycji konkursu wybrało łącznie 16 najlepszych projektów we wszystkich kategoriach, by następnie zaprezentować je na Bluetooth Media Event będącym częścią największego na świecie pokazu nowych technologii – Consumer Electronics Show (CES). Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało ponad 400 projektów, w tym projekty tak znanych firm jak Microsoft Corporation czy Procert&Gamble.

- Bardzo cieszy nas obecność Riccardo App w gronie finalistów Bluetooth Breakthrough Awards. Z roku na rok zauważamy wzrost jakości i poziomu projektów konkursowych. To fascynujące móc obserwować jak firmy, start-upy czy też hobbyści wykorzystują elastyczność, skalę oraz zaufanie powszechnie znanej technologii Bluetooth Smart do coraz to szerszych jej zastosowań w połączeniach bezprzewodowych. Nasi finaliści pokazują, że połączenie Bluetooth Smart z Internetem Rzeczy faktycznie czyni nasze życie wygodniejszym, mądrzejszym i lepszym - mówi Mark Powell, executive director w Bluetooth SIG.

Polski projekt Riccardo App przygotowany został dla spółki Riccardo prowadzącej e-sklep oraz sieć salonów stacjonarnych z obuwiem i odzieżą. Aplikacja powstała w oparciu o multichannel dzięki zastosowaniu technologii iBeacon i Proximity Marketing przy wsparciu zintegrowanych systemów iPresso i RTB Tracker.

- To dla nas zaszczyt znaleźć się wśród finalistów tak prestiżowego konkursu i być zaprezentowanym wśród najlepszych przełomowych technologii podczas Consumer Electronics Show. Cieszymy się, że możemy pokazać Polskę jako kraj ludzi z pasją, którzy mają otwarte głowy i chcą być współautorem technologicznej rewolucji. Wykorzystanie technologii Beacon oraz powiązanie jej dzięki Bluetooth Smart z aplikacjami mobilnymi wykorzystują już niektóre sieci handlowe w USA czy sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii. Nikt jednak do tej pory nie był w stanie wykorzystać w tym procesie narzędzi digital marketingu i marketingu automation. Nikt też nie zbierał w tym procesie danych z wizyty klienta w sklepie, czyli zretargetował offlinu. Jesteśmy dumni, że nam się to udało – tłumaczy Paweł Mizglaski, CEO w RTB Tracker.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?