Polska rezygnuje z Expo 2015

Polska rezygnuje z Expo 2015

Brief for Poland / Aktualności

Minister gospodarki zdecydował, że Polska nie weźmie udziału w Expo 2015 w Mediolanie, ze względu na duże koszty przedsięwzięcia niewspółmierne do efektów.

-

"Puls Biznesu" podaje, że decyzja już zapadła, ale biuro prasowe twierdzi, że ostateczne stanowisko MG zajmie w tym tygodniu.

- Polska nie musi się promować w Europie za duże pieniądze, co innego na innych kontynentach. Ponadto Expo trochę się przeżywa, to już nie jest XX wiek. Obecnie mamy wiele skuteczniejszych instrumentów promocji państw, w tym gospodarki - przekonuje w rozmowie z "Pulsem Biznesu" Adam Szejnfeld z PO.

Nie brakuje też głosów krytyki. Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, mówi, że decyzja MG brzmi jak zły sen.- Żywność stanowi kilkanaście procent naszego eksportu, a promocja kraju przez żywność i kuchnię jest najszybszą, najbardziej efektowną i najtańszą formą i pieniądze na nią powinny się znaleźć - twierdzi Szumowski.

Przypomnijmy, że polski pawilon na Expo 2010 w Szanghaju odwiedziło 8,5 mln osób. Było to uznawane za ogromny sukces Polski.

Projekt pawilonu polskiego na Expo 2010 w Szanghaju

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.