Polska rezygnuje z Expo 2015

Polska rezygnuje z Expo 2015

Brief for Poland / Aktualności

Minister gospodarki zdecydował, że Polska nie weźmie udziału w Expo 2015 w Mediolanie, ze względu na duże koszty przedsięwzięcia niewspółmierne do efektów.

-

"Puls Biznesu" podaje, że decyzja już zapadła, ale biuro prasowe twierdzi, że ostateczne stanowisko MG zajmie w tym tygodniu.

- Polska nie musi się promować w Europie za duże pieniądze, co innego na innych kontynentach. Ponadto Expo trochę się przeżywa, to już nie jest XX wiek. Obecnie mamy wiele skuteczniejszych instrumentów promocji państw, w tym gospodarki - przekonuje w rozmowie z "Pulsem Biznesu" Adam Szejnfeld z PO.

Nie brakuje też głosów krytyki. Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, mówi, że decyzja MG brzmi jak zły sen.- Żywność stanowi kilkanaście procent naszego eksportu, a promocja kraju przez żywność i kuchnię jest najszybszą, najbardziej efektowną i najtańszą formą i pieniądze na nią powinny się znaleźć - twierdzi Szumowski.

Przypomnijmy, że polski pawilon na Expo 2010 w Szanghaju odwiedziło 8,5 mln osób. Było to uznawane za ogromny sukces Polski.

Projekt pawilonu polskiego na Expo 2010 w Szanghaju

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.