Wally Olins: Marketing miejsc w 2013

Brief for Poland / Ludzie

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Wally Olinsem, światowej sławy ekspertem od reklamy, promocji i marek, z którym w kwietniu br. rozmawiał Grzegorz Kiszluk. Olins regularnie odwiedza Polskę, a z magazynem Brief spotkał się po raz czwarty. Na pytanie, co od ostatniej rozmowy zmieniło się w marketingu miejsc, nasz gość odpowiedział krótko - Bardzo wiele!

-

Wkrótce opublikujemy też drugą część wywiadu, w którym Olins i Kiszluk rozmawiają o tym, jaki wizerunek powinna mieć Polska. Co należy robić, aby pozytywnie zaistnieć w umysłach i wyobraźni cudzoziemców? Jakie skojarzenia chcemy budzić? Jak budować markę w erze mediów społecznościowych? I wreszcie, ile to kosztuje i po jakim czasie możemy spodziewać się efektów naszych działań. Zapraszamy.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.