Wally Olins: Marketing miejsc w 2013

Brief for Poland / Ludzie

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Wally Olinsem, światowej sławy ekspertem od reklamy, promocji i marek, z którym w kwietniu br. rozmawiał Grzegorz Kiszluk. Olins regularnie odwiedza Polskę, a z magazynem Brief spotkał się po raz czwarty. Na pytanie, co od ostatniej rozmowy zmieniło się w marketingu miejsc, nasz gość odpowiedział krótko - Bardzo wiele!

-

Wkrótce opublikujemy też drugą część wywiadu, w którym Olins i Kiszluk rozmawiają o tym, jaki wizerunek powinna mieć Polska. Co należy robić, aby pozytywnie zaistnieć w umysłach i wyobraźni cudzoziemców? Jakie skojarzenia chcemy budzić? Jak budować markę w erze mediów społecznościowych? I wreszcie, ile to kosztuje i po jakim czasie możemy spodziewać się efektów naszych działań. Zapraszamy.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.