Yoga w kuchni

Yoga w kuchni

Brief.pl / Aktualności

Własny program kulinarny „Yoga w kuchni Sebastiana Olmy” jest już dostępny online. Konwencja programu, to krótkie, kilkuminutowe odcinki, w których Olma pokazuje, jak przygotować niezwykle efektowne, bazujące na lokalnych i sezonowych produktach potrawy.

-

Sebastian Olma który zdobył doświadczenie pracując w najlepszych brytyjskich restauracjach, między innymi u Gordona Ramsaya, czy Toma Aikensa. W maju tego roku zwyciężył w drugiej edycji programu Top Chef, po czym został Szefem Kuchni w warszawskiej restauracji Kafe Zielony Niedźwiedź, która kilka miesięcy później zdobyła tytuł Knajpy Roku.

Swój autorski program kulinarny udostępnia na swojej stronie na facebooku. Program powstaje przy współpracy z firmą Lenovo. Która od dawna wspiera DOersów, czyli ludzi z pasją. Sebastian Olma niewątpliwie zalicza się do ich grona. Lenovo jest natomiast producentem tabletów z serii Yoga, które świetnie spisują się m. in. w kuchni, gdzie potrafią z powodzeniem zastąpić klasyczną książkę kucharską. Tablet jest tak skonstruowany, że można go postawić lub położyć pod kątem wygodnym do czytania przepisów, stabilnie chwycić, a nawet powiesić.

 

Program dostępny jest wyłącznie w Internecie, jest publikowany stronie Sebastiana Olmy na facebooku. Dodatkowo można je obejrzeć na stronie Lenovo Polska. Jak również obejrzeć na kanale YouTube.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.