Wydaje się: Medialne lwy dla rekinów biznesu

Wydaje się: Medialne lwy dla rekinów biznesu

Magazyn / Patronaty

Jak dobrze zaprezentować siebie i swoją firmę w środkach masowego przekazu? Co i jak mówić, by zainteresować odbiorców, niezależnie od ich statusu społeczno-ekonomicznego? Jakie błędy popełniają przedsiębiorcy występujący w mediach? Odpowiedzi na te i inne pytania w rozmowach z doświadczonymi dziennikarzami szuka Aleksandra Ślifirska, autorka książki pt. „Medialne lwy dla rekinów biznesu”.

-

Obecność w mediach ma duże znaczenie dla marek chcących zaistnieć w świadomości konsumentów i odnieść sukces. Niestety, umiejętność odpowiedniej prezentacji na wizji, antenie czy w druku posiadają tylko nieliczni przedsiębiorcy. Mając to na uwadze, Aleksandra Ślifirska, ekspert z obszaru wystąpień medialnych i publicznych, we współpracy z dziennikarzami stworzyła poradnik dla ludzi biznesu o tym, jak świadomie wykorzystywać środki masowego przekazu.


Rozmówcy autorki, zazwyczaj występujący w roli pytających, opowiadają o swoich doświadczeniach związanych z pracą z przedsiębiorcami. Dziennikarze radzą, co zrobić, by skutecznie budować wizerunek firmy w mediach, czy jak mówić, by zainteresować swoją wypowiedzią wszystkich odbiorców, nie tylko osoby zajmujące się daną tematyką.


Tym, co niewątpliwie wyróżnia książkę spośród innych tego rodzaju pozycji znajdujących się na półkach księgarni, jest sposób, w jakim ta została napisana. Dzięki krótkim, acz treściwym wywiadom z doświadczonymi dziennikarzami publikację czyta się łatwo i szybko, zdobywając przy tym cenną wiedzę oraz praktyczne wskazówki.


Co ważne, rozmówcy autorki prezentują nie tylko popełniane przez ludzi biznesu błędy, ale także przywołują osoby, na których warto się wzorować występując w mediach. Dodatkowym plusem książki są umieszczone na końcu każdego rozdziału krótkie poradniki, zawierające najważniejsze tezy z każdej z rozmów.


Pozycja zachęca również przejrzystą formą graficzną. Książka warta jest uwagi szczególnie tych osób, które wiedzą jak duża rolę w budowaniu wizerunku marki odgrywa jej obecność w środkach masowego przekazu, ale mają trudności z oswojeniem mediów.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.