Wydaje się: Medialne lwy dla rekinów biznesu

Wydaje się: Medialne lwy dla rekinów biznesu

Magazyn / Patronaty

Jak dobrze zaprezentować siebie i swoją firmę w środkach masowego przekazu? Co i jak mówić, by zainteresować odbiorców, niezależnie od ich statusu społeczno-ekonomicznego? Jakie błędy popełniają przedsiębiorcy występujący w mediach? Odpowiedzi na te i inne pytania w rozmowach z doświadczonymi dziennikarzami szuka Aleksandra Ślifirska, autorka książki pt. „Medialne lwy dla rekinów biznesu”.

-

Obecność w mediach ma duże znaczenie dla marek chcących zaistnieć w świadomości konsumentów i odnieść sukces. Niestety, umiejętność odpowiedniej prezentacji na wizji, antenie czy w druku posiadają tylko nieliczni przedsiębiorcy. Mając to na uwadze, Aleksandra Ślifirska, ekspert z obszaru wystąpień medialnych i publicznych, we współpracy z dziennikarzami stworzyła poradnik dla ludzi biznesu o tym, jak świadomie wykorzystywać środki masowego przekazu.


Rozmówcy autorki, zazwyczaj występujący w roli pytających, opowiadają o swoich doświadczeniach związanych z pracą z przedsiębiorcami. Dziennikarze radzą, co zrobić, by skutecznie budować wizerunek firmy w mediach, czy jak mówić, by zainteresować swoją wypowiedzią wszystkich odbiorców, nie tylko osoby zajmujące się daną tematyką.


Tym, co niewątpliwie wyróżnia książkę spośród innych tego rodzaju pozycji znajdujących się na półkach księgarni, jest sposób, w jakim ta została napisana. Dzięki krótkim, acz treściwym wywiadom z doświadczonymi dziennikarzami publikację czyta się łatwo i szybko, zdobywając przy tym cenną wiedzę oraz praktyczne wskazówki.


Co ważne, rozmówcy autorki prezentują nie tylko popełniane przez ludzi biznesu błędy, ale także przywołują osoby, na których warto się wzorować występując w mediach. Dodatkowym plusem książki są umieszczone na końcu każdego rozdziału krótkie poradniki, zawierające najważniejsze tezy z każdej z rozmów.


Pozycja zachęca również przejrzystą formą graficzną. Książka warta jest uwagi szczególnie tych osób, które wiedzą jak duża rolę w budowaniu wizerunku marki odgrywa jej obecność w środkach masowego przekazu, ale mają trudności z oswojeniem mediów.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.