Wydaje się: Medialne lwy dla rekinów biznesu

Wydaje się: Medialne lwy dla rekinów biznesu

Magazyn / Patronaty

Jak dobrze zaprezentować siebie i swoją firmę w środkach masowego przekazu? Co i jak mówić, by zainteresować odbiorców, niezależnie od ich statusu społeczno-ekonomicznego? Jakie błędy popełniają przedsiębiorcy występujący w mediach? Odpowiedzi na te i inne pytania w rozmowach z doświadczonymi dziennikarzami szuka Aleksandra Ślifirska, autorka książki pt. „Medialne lwy dla rekinów biznesu”.

-

Obecność w mediach ma duże znaczenie dla marek chcących zaistnieć w świadomości konsumentów i odnieść sukces. Niestety, umiejętność odpowiedniej prezentacji na wizji, antenie czy w druku posiadają tylko nieliczni przedsiębiorcy. Mając to na uwadze, Aleksandra Ślifirska, ekspert z obszaru wystąpień medialnych i publicznych, we współpracy z dziennikarzami stworzyła poradnik dla ludzi biznesu o tym, jak świadomie wykorzystywać środki masowego przekazu.


Rozmówcy autorki, zazwyczaj występujący w roli pytających, opowiadają o swoich doświadczeniach związanych z pracą z przedsiębiorcami. Dziennikarze radzą, co zrobić, by skutecznie budować wizerunek firmy w mediach, czy jak mówić, by zainteresować swoją wypowiedzią wszystkich odbiorców, nie tylko osoby zajmujące się daną tematyką.


Tym, co niewątpliwie wyróżnia książkę spośród innych tego rodzaju pozycji znajdujących się na półkach księgarni, jest sposób, w jakim ta została napisana. Dzięki krótkim, acz treściwym wywiadom z doświadczonymi dziennikarzami publikację czyta się łatwo i szybko, zdobywając przy tym cenną wiedzę oraz praktyczne wskazówki.


Co ważne, rozmówcy autorki prezentują nie tylko popełniane przez ludzi biznesu błędy, ale także przywołują osoby, na których warto się wzorować występując w mediach. Dodatkowym plusem książki są umieszczone na końcu każdego rozdziału krótkie poradniki, zawierające najważniejsze tezy z każdej z rozmów.


Pozycja zachęca również przejrzystą formą graficzną. Książka warta jest uwagi szczególnie tych osób, które wiedzą jak duża rolę w budowaniu wizerunku marki odgrywa jej obecność w środkach masowego przekazu, ale mają trudności z oswojeniem mediów.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?