Polska będzie stolicą Młodych Przedsiębiorców w 2015

Polska będzie stolicą Młodych Przedsiębiorców w 2015

Brief.pl / Aktualności

Delegaci organizacji członkowskich Europejskiej Konfederacji Młodych Przedsiębiorców (YES for Europe), w tym z Polski, podpisali w Rzymie w dniu 19 grudnia 2014 roku oficjalną deklarację współpracy.

-

 

Spotkanie miało miejsce podczas II Europejskiej Konferencji Młodych Przedsiębiorców. Młodych Przedsiębiorców z Polski reprezentowało podczas tego wydarzenia Forum Młodych Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Lokalizacja została wybrana nieprzypadkowo – właśnie dobiega końca półroczny okres prezydencji Włoch w Radzie Unii Europejskiej. Przedstawiciele środowisk związanych z młodymi przedsiębiorcami z 9 krajów: Grecji, Włoch, Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Węgier, Rumunii, Malty oraz Armenii potwierdzili w ten sposób swoje zaangażowanie na rzecz tworzenia paneuropejskiej sieci kontaktów i wsparcia oraz propagowania postaw przedsiębiorczych oraz wymiany dobrych praktyk w skali międzynarodowej. Wśród postulatów znalazło się także podwyższanie świadomości i znaczenia rozwijania ekosystemów związanych z przedsiębiorczością, zarówno w poszczególnych krajach, jak i w skali Europy. Wkrótce do grona sygnatariuszy dołączą Szwecja, Portugalia, Albania, Turcja oraz Cypr.

Konferencja odbyła się pod hasłem „Scale Up Europe”, które odnosi się do ruchu rozwijania strategii wspierających wzrost europejskich przedsiębiorstw, a także zwiększania ich integracji w ramach YES for Europe. Spotkaniom liderów organizacji członkowskich YES for Europe towarzyszyły panele dyskusyjne, które dotyczyły najlepszych praktyk gospodarczych oraz możliwości rozwijania młodego biznesu w różnych krajach europejskich, a także wizyta w jednym z najlepszych akceleratorów biznesu w Europie - Luiss EnLabs, największej tego typu jednostce we Włoszech oferującej zaplecze merytoryczne, biurowe oraz wsparcie finansowe dla najlepszych włoskich start-upów z funduszu venture capital, należącego do założycieli spółki. Kolejne spotkanie zaplanowane zostało na maj 2015 w Londynie, a następnie na jesień w Polsce w Katowicach.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.