Serwisy biznesowe Grupy WP w ofercie BAN.pl

Serwisy biznesowe Grupy WP w ofercie BAN.pl

Brief.pl / Aktualności

Sieć reklamy premium BAN.pl znacząco wzmacnia zasięg dostępny dla marek zainteresowanych powierzchniami biznesowymi w polskim Internecie.

-

 

Do oferty BAN dołączyła Grupa Wirtualna Polska z serwisami takimi jak WP Finanse czy BizTok. Wprowadzenie serwisów GWP skutkuje znaczącym wzrostem zasięgu BAN – według badania Megapanel z października 2014 sieć dociera do 10 mln realnych użytkowników oraz 259 mln odsłon.

- Dołączenie serwisów biznesowych Grupy Wirtualna Polska do naszej oferty to znaczne wzmocnienie linii BAN Biznes. Od teraz, nasi reklamodawcy mogą dotrzeć do niemal 10 milionów realnych użytkowników, generujących prawie 259 mln odsłon! – mówi Tomasz Pudlis, CEO BAN – Liczby to jednak nie wszystko, bo zmiana pozytywnie przekłada się również na jakość odbiorców, do których dotarcie umożliwiamy, co potwierdza wysoki Affinity Index dla interesujących naszych reklamodawców grup.

Efektywna współpraca pomiędzy BAN i serwisami biznesowymi Grupy Wirtualna Polska nastąpi z początkiem stycznia nadchodzącego roku. Aktualnie trwają prace nad rozszerzoną ofertą produktową i cenową.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.