Serwisy biznesowe Grupy WP w ofercie BAN.pl

Serwisy biznesowe Grupy WP w ofercie BAN.pl

Brief.pl / Aktualności

Sieć reklamy premium BAN.pl znacząco wzmacnia zasięg dostępny dla marek zainteresowanych powierzchniami biznesowymi w polskim Internecie.

-

 

Do oferty BAN dołączyła Grupa Wirtualna Polska z serwisami takimi jak WP Finanse czy BizTok. Wprowadzenie serwisów GWP skutkuje znaczącym wzrostem zasięgu BAN – według badania Megapanel z października 2014 sieć dociera do 10 mln realnych użytkowników oraz 259 mln odsłon.

- Dołączenie serwisów biznesowych Grupy Wirtualna Polska do naszej oferty to znaczne wzmocnienie linii BAN Biznes. Od teraz, nasi reklamodawcy mogą dotrzeć do niemal 10 milionów realnych użytkowników, generujących prawie 259 mln odsłon! – mówi Tomasz Pudlis, CEO BAN – Liczby to jednak nie wszystko, bo zmiana pozytywnie przekłada się również na jakość odbiorców, do których dotarcie umożliwiamy, co potwierdza wysoki Affinity Index dla interesujących naszych reklamodawców grup.

Efektywna współpraca pomiędzy BAN i serwisami biznesowymi Grupy Wirtualna Polska nastąpi z początkiem stycznia nadchodzącego roku. Aktualnie trwają prace nad rozszerzoną ofertą produktową i cenową.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?