Skarp, czyli świąteczna kartka według Netizens

Skarp, czyli świąteczna kartka według Netizens

Brief.pl / Aktualności

Jak zawsze o tej porze roku agencje prześcigają się w pomysłach na kartki świąteczne dla swoich klientów i szerszej publiczności. Coraz częściej sięgają po nowoczesne rozwiązania, dające możliwość interakcji. Tak jest w przypadku interaktywnego domu produkcyjnego Netizens, który w tym roku po raz kolejny odda władzę w ręce internautów.

-

 

W tym roku Netizens digital innovation house przygotował coś specjalnego na przedświąteczny czas. Tym razem jest to akcja nosząca tajemniczy tytuł “Skarp - Poczuj się w Netizens jak ryba w wodzie”. Jak sugeruje nazwa - chodzi o pewnego wyjątkowego karpia, drogiego sercom zespołu niczym najprawdziwszy skarb. Użytkownicy na stronie akcji (www.skarp.netizens.pl) będą mogli zdalnie sterować ogromnym karpiem oraz obserwować jego poczynania i interakcje z ludźmi. Kartka startuje w poniedziałek 15 grudnia o godzinie 10:00 i trwa do kolejnego piątku. Przez cały czas trwania akcji, codziennie w godzinach 10-16, każdy jej uczestnik ma szansę wygrać prezent, “najświąteczniejszy z polskich prezentów” czyli Skarpety. Jeśli jesteście ciekawi co to takiego, weźcie udział w zabawie - może trafi właśnie do Was.


 

Niemałą popularność zdobyła bożonarodzeniowa akcja Netizens z 2012 roku, wyróżniona w albumie Natalii Hatalskiej “Cząstki przyciągania” jako jedna z najlepszych niestandardowych akcji w Polsce. Była to Wielka Walka na Śnieżki (www.wielkawalkanasniezki.pl), w której za pośrednictwem internetu można było ustrzelić pracowników firmy, a nawet samego prezesa, Witka Kempę.

 

Tagi:

Skarp Netizens

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.