Skarp, czyli świąteczna kartka według Netizens

Skarp, czyli świąteczna kartka według Netizens

Brief.pl / Aktualności

Jak zawsze o tej porze roku agencje prześcigają się w pomysłach na kartki świąteczne dla swoich klientów i szerszej publiczności. Coraz częściej sięgają po nowoczesne rozwiązania, dające możliwość interakcji. Tak jest w przypadku interaktywnego domu produkcyjnego Netizens, który w tym roku po raz kolejny odda władzę w ręce internautów.

-

 

W tym roku Netizens digital innovation house przygotował coś specjalnego na przedświąteczny czas. Tym razem jest to akcja nosząca tajemniczy tytuł “Skarp - Poczuj się w Netizens jak ryba w wodzie”. Jak sugeruje nazwa - chodzi o pewnego wyjątkowego karpia, drogiego sercom zespołu niczym najprawdziwszy skarb. Użytkownicy na stronie akcji (www.skarp.netizens.pl) będą mogli zdalnie sterować ogromnym karpiem oraz obserwować jego poczynania i interakcje z ludźmi. Kartka startuje w poniedziałek 15 grudnia o godzinie 10:00 i trwa do kolejnego piątku. Przez cały czas trwania akcji, codziennie w godzinach 10-16, każdy jej uczestnik ma szansę wygrać prezent, “najświąteczniejszy z polskich prezentów” czyli Skarpety. Jeśli jesteście ciekawi co to takiego, weźcie udział w zabawie - może trafi właśnie do Was.


 

Niemałą popularność zdobyła bożonarodzeniowa akcja Netizens z 2012 roku, wyróżniona w albumie Natalii Hatalskiej “Cząstki przyciągania” jako jedna z najlepszych niestandardowych akcji w Polsce. Była to Wielka Walka na Śnieżki (www.wielkawalkanasniezki.pl), w której za pośrednictwem internetu można było ustrzelić pracowników firmy, a nawet samego prezesa, Witka Kempę.

 

Tagi:

Skarp Netizens

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.