Małgorzata Kołton nową dyrektor generalną Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski

Małgorzata Kołton nową dyrektor generalną Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski

Brief.pl / Ludzie

Małgorzata Kołton objęła stanowisko dyrektor generalnej Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski, gdzie znajduje się także fabryka materiału opakowaniowego.

-

Nowa dyrektor regionalna związana jest z firmą Tetra Pak, która jest światowym liderem w zakresie przetwarzania i pakowania żywności, od 15 lat. W tym czasie zajmowała szereg stanowisk kierowniczych – przez sześć lat w Polce, pięć w Szwecji oraz ostatnie cztery w Wietnamie. Na stanowisku dyrektora generalnego Małgorzata Kołton zastąpiła Erica Schmida, który został wiceprezesem ds. sprzedaży Tetra Pak International.


Małgorzata Kołton ukończyła zarządzanie w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu, a w warszawskiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego zdobyła tytuł magistra psychologii rynku. Pracę w Tetra Pak rozpoczęła w 1999 roku na stanowisku koordynatora handlowego, następnie awansowała na lidera projektu, a w końcu objęła funkcję dyrektor ds. sprzedaży w Dziale Inżynierii Procesowej Tetra Pak na Polskę i kraje bałtyckie. Następnie dołączyła do pionu marketingu oraz zarządzania produktami w Tetra Pak w Szwecji. Zajmowała tam stanowiska menadżera ds. produktu na świat oraz dyrektora ds. produktu na świat w pionie Carton Economy. Przed objęciem obecnego stanowiska, Małgorzata Kołton sprawowała funkcję dyrektora ds. sprzedaży w wietnamskim oddziale Tetra Pak.

- Jednym z moich największych wyzwań jest dogłębne zrozumienie specyfiki i trendów, a także kierunku rozwoju poszczególnych czterech rynków oraz wypracowanie i wprowadzenie innowacyjnych, ekonomicznych i przyjaznych środowisku rozwiązań na rynki Polski, Czech, Słowacji i Węgier – powiedziała Małgorzata Kołton, dyrektor generalna Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski.

-Mam wielką przyjemność, że we wszystkich czterech krajach pracuję z profesjonalistami, którzy rozumieją lokalne uwarunkowania i każdego dnia ciężko pracują, aby nasi partnerzy byli usatysfakcjonowani – dodała Małgorzata Kołton.

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.