Nowi ludzie w VML Poland

Nowi ludzie w VML Poland

Brief.pl / Ludzie

Marcin Strzałkowski i Łukasz Szczybelski na pokładzie VML Poland.

-

Marcin Strzałkowski i Łukasz Szczybelski dołączyli do zespołu VML Poland.  Będą wspierać Karolinę Kałużną – associate creative director warszawskiego oddziału agencji – w randze creative group head’ów oraz jako niezależny team. Marcin Strzałkowski to absolwent Europejskiej Akademii Sztuk, dyrektor artystyczny z 14-letnim stażem w agencjach polskich i zagranicznych. Poprzednio pełnił funkcję zastępcy dyrektora kreatywnego w agencji K2. Juror konkursów reklamy Kreatura i Eurobest 2014. Zdobywca ponad 30 nagród i wyróżnień krajowych i międzynarodowych.

Łukasz Szczybelski studiował kulturoznawstwo i sztukę nowych mediów. Z reklamą związany od ponad 7 lat. Ostatnie 5 spędził w agencji K2 na stanowisku Senior Creative Copywriter. W tym czasie pomysły jego autorstwa zdobyły ponad 30 nagród i wyróżnień krajowych oraz międzynarodowych, m.in.: KTR, Effie, Media Trendy, Davey Awards, PromaxBDA, London International Awards, W3 Awards, The Blades, FWA. W 2010 roku reprezentował Polskę w konkursie Young Lions w kategorii Cyber na festiwalu w Cannes.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.