Nowi ludzie w VML Poland

Nowi ludzie w VML Poland

Brief.pl / Ludzie

Marcin Strzałkowski i Łukasz Szczybelski na pokładzie VML Poland.

-

Marcin Strzałkowski i Łukasz Szczybelski dołączyli do zespołu VML Poland.  Będą wspierać Karolinę Kałużną – associate creative director warszawskiego oddziału agencji – w randze creative group head’ów oraz jako niezależny team. Marcin Strzałkowski to absolwent Europejskiej Akademii Sztuk, dyrektor artystyczny z 14-letnim stażem w agencjach polskich i zagranicznych. Poprzednio pełnił funkcję zastępcy dyrektora kreatywnego w agencji K2. Juror konkursów reklamy Kreatura i Eurobest 2014. Zdobywca ponad 30 nagród i wyróżnień krajowych i międzynarodowych.

Łukasz Szczybelski studiował kulturoznawstwo i sztukę nowych mediów. Z reklamą związany od ponad 7 lat. Ostatnie 5 spędził w agencji K2 na stanowisku Senior Creative Copywriter. W tym czasie pomysły jego autorstwa zdobyły ponad 30 nagród i wyróżnień krajowych oraz międzynarodowych, m.in.: KTR, Effie, Media Trendy, Davey Awards, PromaxBDA, London International Awards, W3 Awards, The Blades, FWA. W 2010 roku reprezentował Polskę w konkursie Young Lions w kategorii Cyber na festiwalu w Cannes.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.