L’Oréal Paris rozszerza swoją strategię e-commerce

L’Oréal Paris rozszerza swoją strategię e-commerce

Brief.pl / Aktualności

Wspólna inicjatywa L’Oréal Paris i bdsklep.pl doprowadziła do powstania autoryzowanego sklepu marki L’Oréal Paris na platformie Allegro Strefa Marek

-

- Sklep został uruchomiony na początku października br. i jest kolejnym elementem strategii budowania szerokiej dystrybucji marki przy jednoczesnym zagwarantowaniu najwyższego poziomu obsługi i satysfakcji klienta – powiedział Paweł Matecki –key account manager od E-commerce w firmie L’Oreal.

Wraz z bdsklep.pl oferujemy pełną dostępność kilkuset produktów L’Oréal Paris takich kategorii jak makijaż, pielęgnacja twarzy i włosów, koloryzacja, produkty męskie Men-Expert i wiele innych. Bdsklep.pl gwarantuje infolinię, możliwość zwrotu bądź wymiany towaru w wydłużonym do 30 dni terminie, oraz wiele form dostawy w czasie 1-3 dni.

Jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce, które na taką skalę. Obecnie w Strefie Marek Allegro dostępnych jest ponad 500 produktów z marek L’Oréal Paris oraz Men-Expert. W grudniu pojawią się również produkty z serii L’Oréal Professionel. - „Sklep L’Oréal Paris na platformie Allegro to odpowiedź na potrzeby konsumentów. Uważam, że na platformie odwiedzanej przez miliony konsumentów i odpowiedzialnej za blisko połowę sprzedaży kanału e-commerce w Polsce, jest wciąż miejsce na podnoszenie jakości obsługi oraz tzw. shopping experience. Sklep L’Oréal Paris ma być odpowiedzią na coraz bardziej rosnące oczekiwania konsumentów w stosunku do zakupów w Internecie – dodaje Matecki.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.