L’Oréal Paris rozszerza swoją strategię e-commerce

L’Oréal Paris rozszerza swoją strategię e-commerce

Brief.pl / Aktualności

Wspólna inicjatywa L’Oréal Paris i bdsklep.pl doprowadziła do powstania autoryzowanego sklepu marki L’Oréal Paris na platformie Allegro Strefa Marek

-

- Sklep został uruchomiony na początku października br. i jest kolejnym elementem strategii budowania szerokiej dystrybucji marki przy jednoczesnym zagwarantowaniu najwyższego poziomu obsługi i satysfakcji klienta – powiedział Paweł Matecki –key account manager od E-commerce w firmie L’Oreal.

Wraz z bdsklep.pl oferujemy pełną dostępność kilkuset produktów L’Oréal Paris takich kategorii jak makijaż, pielęgnacja twarzy i włosów, koloryzacja, produkty męskie Men-Expert i wiele innych. Bdsklep.pl gwarantuje infolinię, możliwość zwrotu bądź wymiany towaru w wydłużonym do 30 dni terminie, oraz wiele form dostawy w czasie 1-3 dni.

Jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce, które na taką skalę. Obecnie w Strefie Marek Allegro dostępnych jest ponad 500 produktów z marek L’Oréal Paris oraz Men-Expert. W grudniu pojawią się również produkty z serii L’Oréal Professionel. - „Sklep L’Oréal Paris na platformie Allegro to odpowiedź na potrzeby konsumentów. Uważam, że na platformie odwiedzanej przez miliony konsumentów i odpowiedzialnej za blisko połowę sprzedaży kanału e-commerce w Polsce, jest wciąż miejsce na podnoszenie jakości obsługi oraz tzw. shopping experience. Sklep L’Oréal Paris ma być odpowiedzią na coraz bardziej rosnące oczekiwania konsumentów w stosunku do zakupów w Internecie – dodaje Matecki.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.