L’Oréal Paris rozszerza swoją strategię e-commerce

L’Oréal Paris rozszerza swoją strategię e-commerce

Brief.pl / Aktualności

Wspólna inicjatywa L’Oréal Paris i bdsklep.pl doprowadziła do powstania autoryzowanego sklepu marki L’Oréal Paris na platformie Allegro Strefa Marek

-

- Sklep został uruchomiony na początku października br. i jest kolejnym elementem strategii budowania szerokiej dystrybucji marki przy jednoczesnym zagwarantowaniu najwyższego poziomu obsługi i satysfakcji klienta – powiedział Paweł Matecki –key account manager od E-commerce w firmie L’Oreal.

Wraz z bdsklep.pl oferujemy pełną dostępność kilkuset produktów L’Oréal Paris takich kategorii jak makijaż, pielęgnacja twarzy i włosów, koloryzacja, produkty męskie Men-Expert i wiele innych. Bdsklep.pl gwarantuje infolinię, możliwość zwrotu bądź wymiany towaru w wydłużonym do 30 dni terminie, oraz wiele form dostawy w czasie 1-3 dni.

Jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce, które na taką skalę. Obecnie w Strefie Marek Allegro dostępnych jest ponad 500 produktów z marek L’Oréal Paris oraz Men-Expert. W grudniu pojawią się również produkty z serii L’Oréal Professionel. - „Sklep L’Oréal Paris na platformie Allegro to odpowiedź na potrzeby konsumentów. Uważam, że na platformie odwiedzanej przez miliony konsumentów i odpowiedzialnej za blisko połowę sprzedaży kanału e-commerce w Polsce, jest wciąż miejsce na podnoszenie jakości obsługi oraz tzw. shopping experience. Sklep L’Oréal Paris ma być odpowiedzią na coraz bardziej rosnące oczekiwania konsumentów w stosunku do zakupów w Internecie – dodaje Matecki.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.