wp - grudzien 2016

L’Oréal Paris rozszerza swoją strategię e-commerce

L’Oréal Paris rozszerza swoją strategię e-commerce

Brief.pl / Aktualności

Wspólna inicjatywa L’Oréal Paris i bdsklep.pl doprowadziła do powstania autoryzowanego sklepu marki L’Oréal Paris na platformie Allegro Strefa Marek

-

- Sklep został uruchomiony na początku października br. i jest kolejnym elementem strategii budowania szerokiej dystrybucji marki przy jednoczesnym zagwarantowaniu najwyższego poziomu obsługi i satysfakcji klienta – powiedział Paweł Matecki –key account manager od E-commerce w firmie L’Oreal.

Wraz z bdsklep.pl oferujemy pełną dostępność kilkuset produktów L’Oréal Paris takich kategorii jak makijaż, pielęgnacja twarzy i włosów, koloryzacja, produkty męskie Men-Expert i wiele innych. Bdsklep.pl gwarantuje infolinię, możliwość zwrotu bądź wymiany towaru w wydłużonym do 30 dni terminie, oraz wiele form dostawy w czasie 1-3 dni.

Jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce, które na taką skalę. Obecnie w Strefie Marek Allegro dostępnych jest ponad 500 produktów z marek L’Oréal Paris oraz Men-Expert. W grudniu pojawią się również produkty z serii L’Oréal Professionel. - „Sklep L’Oréal Paris na platformie Allegro to odpowiedź na potrzeby konsumentów. Uważam, że na platformie odwiedzanej przez miliony konsumentów i odpowiedzialnej za blisko połowę sprzedaży kanału e-commerce w Polsce, jest wciąż miejsce na podnoszenie jakości obsługi oraz tzw. shopping experience. Sklep L’Oréal Paris ma być odpowiedzią na coraz bardziej rosnące oczekiwania konsumentów w stosunku do zakupów w Internecie – dodaje Matecki.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.