Polisy na życie reklamowane w TV

Polisy na życie reklamowane w TV

Brief.pl / Wiedza

Towarzystwa ubezpieczeniowe próbują dotrzeć do szerokiego grona osób zainteresowanych choćby poprzez reklamy telewizyjne. Czy to wyłącznie sprytny chwyt marketingowy, czy rzeczywiście oferty są tak kuszące, że warto przyjrzeć im się lepiej? A może są jeszcze inne przyczyny, dla których ubezpieczyciele stawiają właśnie na tego typu promocję?

-

 

Stare powiedzenie mówi, że reklama jest dźwignią handlu. Rzeczywiście – ulotkami, reklamami telewizyjnymi czy prasowymi każdy z nas jest wręcz zasypywany. Ale reklamy to również możliwość pobieżnego zapoznania się z produktami różnych firm. Towarzystwa ubezpieczeniowe reklamują w TV swoje co ciekawsze produkty, które skierowane są do różnych grup społecznych czy wiekowych.

 

::
Zapoznaj się dokładnie
::

 


Trudno oczekiwać, aby w reklamie telewizyjnej zostały przedstawione szczegółowe informacje na temat reklamowanego produktu. Z tego względu warto dokładniej zapoznać się z warunkami, na jakich możliwe będzie skorzystanie z ubezpieczenia na życie czy szpitalnego. Przykładowo, decydując się na ofertę Generali Życie czy 4Life Direct, wcale nie trzeba umawiać się na spotkanie z agentem ubezpieczeniowym. Wystarczy telefon na infolinię lub wysłanie wiadomości tekstowej (wówczas konsultant oddzwania do zainteresowanego klienta). W efekcie można uzyskać szczegółowe informacje na temat wybranego produktu.

::
Jak sprawdzić, czy telewizja kłamie?
::

 

Mając w pamięci hasło „telewizja kłamie!”, powinniśmy jeszcze przed podpisaniem wiążącej umowy zasięgnąć opinii tych, którzy już wcześniej zdecydowali się na zakup polisy w danej firmie. Wiele firm ubezpieczeniowych, w tym choćby 4Life Direct, opinie klientów publikuje na swoich stronach internetowych. Dzięki temu można dowiedzieć się nie tylko, co sądzą o produkcie osoby, które z niego korzystają, ale również sprawdzić, czy produkt będzie dostosowany do naszych potrzeb i po prostu sprawdzi się. To doskonałe wyjście dla osób, które wahają się np. między ofertami dwóch towarzystw ubezpieczeniowych.

 

::
Znajdzie się coś dla każdego
::

 

Współcześni ubezpieczyciele stawiają na bogatą i zróżnicowaną ofertę. Oznacza to, że np. ubezpieczenia na życie kierowane są do osób w różnym wieku. Firmy ubezpieczeniowe posiadają w ofercie również produkty skierowane do osób przebywających na emeryturach czy rentach. Reklamy TV, które produkowane są z myślą o tej grupie konsumentów, mają nie tylko przybliżyć im określony produkt, ale również zachęcić do dokładniejszego zapoznania się z całą ofertą.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.