Polisy na życie reklamowane w TV

Polisy na życie reklamowane w TV

Brief.pl / Wiedza

Towarzystwa ubezpieczeniowe próbują dotrzeć do szerokiego grona osób zainteresowanych choćby poprzez reklamy telewizyjne. Czy to wyłącznie sprytny chwyt marketingowy, czy rzeczywiście oferty są tak kuszące, że warto przyjrzeć im się lepiej? A może są jeszcze inne przyczyny, dla których ubezpieczyciele stawiają właśnie na tego typu promocję?

-

 

Stare powiedzenie mówi, że reklama jest dźwignią handlu. Rzeczywiście – ulotkami, reklamami telewizyjnymi czy prasowymi każdy z nas jest wręcz zasypywany. Ale reklamy to również możliwość pobieżnego zapoznania się z produktami różnych firm. Towarzystwa ubezpieczeniowe reklamują w TV swoje co ciekawsze produkty, które skierowane są do różnych grup społecznych czy wiekowych.

 

::
Zapoznaj się dokładnie
::

 


Trudno oczekiwać, aby w reklamie telewizyjnej zostały przedstawione szczegółowe informacje na temat reklamowanego produktu. Z tego względu warto dokładniej zapoznać się z warunkami, na jakich możliwe będzie skorzystanie z ubezpieczenia na życie czy szpitalnego. Przykładowo, decydując się na ofertę Generali Życie czy 4Life Direct, wcale nie trzeba umawiać się na spotkanie z agentem ubezpieczeniowym. Wystarczy telefon na infolinię lub wysłanie wiadomości tekstowej (wówczas konsultant oddzwania do zainteresowanego klienta). W efekcie można uzyskać szczegółowe informacje na temat wybranego produktu.

::
Jak sprawdzić, czy telewizja kłamie?
::

 

Mając w pamięci hasło „telewizja kłamie!”, powinniśmy jeszcze przed podpisaniem wiążącej umowy zasięgnąć opinii tych, którzy już wcześniej zdecydowali się na zakup polisy w danej firmie. Wiele firm ubezpieczeniowych, w tym choćby 4Life Direct, opinie klientów publikuje na swoich stronach internetowych. Dzięki temu można dowiedzieć się nie tylko, co sądzą o produkcie osoby, które z niego korzystają, ale również sprawdzić, czy produkt będzie dostosowany do naszych potrzeb i po prostu sprawdzi się. To doskonałe wyjście dla osób, które wahają się np. między ofertami dwóch towarzystw ubezpieczeniowych.

 

::
Znajdzie się coś dla każdego
::

 

Współcześni ubezpieczyciele stawiają na bogatą i zróżnicowaną ofertę. Oznacza to, że np. ubezpieczenia na życie kierowane są do osób w różnym wieku. Firmy ubezpieczeniowe posiadają w ofercie również produkty skierowane do osób przebywających na emeryturach czy rentach. Reklamy TV, które produkowane są z myślą o tej grupie konsumentów, mają nie tylko przybliżyć im określony produkt, ale również zachęcić do dokładniejszego zapoznania się z całą ofertą.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.