wp - grudzien 2016

Polisy na życie reklamowane w TV

Polisy na życie reklamowane w TV

Brief.pl / Wiedza

Towarzystwa ubezpieczeniowe próbują dotrzeć do szerokiego grona osób zainteresowanych choćby poprzez reklamy telewizyjne. Czy to wyłącznie sprytny chwyt marketingowy, czy rzeczywiście oferty są tak kuszące, że warto przyjrzeć im się lepiej? A może są jeszcze inne przyczyny, dla których ubezpieczyciele stawiają właśnie na tego typu promocję?

-

 

Stare powiedzenie mówi, że reklama jest dźwignią handlu. Rzeczywiście – ulotkami, reklamami telewizyjnymi czy prasowymi każdy z nas jest wręcz zasypywany. Ale reklamy to również możliwość pobieżnego zapoznania się z produktami różnych firm. Towarzystwa ubezpieczeniowe reklamują w TV swoje co ciekawsze produkty, które skierowane są do różnych grup społecznych czy wiekowych.

 

::
Zapoznaj się dokładnie
::

 


Trudno oczekiwać, aby w reklamie telewizyjnej zostały przedstawione szczegółowe informacje na temat reklamowanego produktu. Z tego względu warto dokładniej zapoznać się z warunkami, na jakich możliwe będzie skorzystanie z ubezpieczenia na życie czy szpitalnego. Przykładowo, decydując się na ofertę Generali Życie czy 4Life Direct, wcale nie trzeba umawiać się na spotkanie z agentem ubezpieczeniowym. Wystarczy telefon na infolinię lub wysłanie wiadomości tekstowej (wówczas konsultant oddzwania do zainteresowanego klienta). W efekcie można uzyskać szczegółowe informacje na temat wybranego produktu.

::
Jak sprawdzić, czy telewizja kłamie?
::

 

Mając w pamięci hasło „telewizja kłamie!”, powinniśmy jeszcze przed podpisaniem wiążącej umowy zasięgnąć opinii tych, którzy już wcześniej zdecydowali się na zakup polisy w danej firmie. Wiele firm ubezpieczeniowych, w tym choćby 4Life Direct, opinie klientów publikuje na swoich stronach internetowych. Dzięki temu można dowiedzieć się nie tylko, co sądzą o produkcie osoby, które z niego korzystają, ale również sprawdzić, czy produkt będzie dostosowany do naszych potrzeb i po prostu sprawdzi się. To doskonałe wyjście dla osób, które wahają się np. między ofertami dwóch towarzystw ubezpieczeniowych.

 

::
Znajdzie się coś dla każdego
::

 

Współcześni ubezpieczyciele stawiają na bogatą i zróżnicowaną ofertę. Oznacza to, że np. ubezpieczenia na życie kierowane są do osób w różnym wieku. Firmy ubezpieczeniowe posiadają w ofercie również produkty skierowane do osób przebywających na emeryturach czy rentach. Reklamy TV, które produkowane są z myślą o tej grupie konsumentów, mają nie tylko przybliżyć im określony produkt, ale również zachęcić do dokładniejszego zapoznania się z całą ofertą.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.