Polisy na życie reklamowane w TV

Polisy na życie reklamowane w TV

Brief.pl / Wiedza

Towarzystwa ubezpieczeniowe próbują dotrzeć do szerokiego grona osób zainteresowanych choćby poprzez reklamy telewizyjne. Czy to wyłącznie sprytny chwyt marketingowy, czy rzeczywiście oferty są tak kuszące, że warto przyjrzeć im się lepiej? A może są jeszcze inne przyczyny, dla których ubezpieczyciele stawiają właśnie na tego typu promocję?

-

 

Stare powiedzenie mówi, że reklama jest dźwignią handlu. Rzeczywiście – ulotkami, reklamami telewizyjnymi czy prasowymi każdy z nas jest wręcz zasypywany. Ale reklamy to również możliwość pobieżnego zapoznania się z produktami różnych firm. Towarzystwa ubezpieczeniowe reklamują w TV swoje co ciekawsze produkty, które skierowane są do różnych grup społecznych czy wiekowych.

 

::
Zapoznaj się dokładnie
::

 


Trudno oczekiwać, aby w reklamie telewizyjnej zostały przedstawione szczegółowe informacje na temat reklamowanego produktu. Z tego względu warto dokładniej zapoznać się z warunkami, na jakich możliwe będzie skorzystanie z ubezpieczenia na życie czy szpitalnego. Przykładowo, decydując się na ofertę Generali Życie czy 4Life Direct, wcale nie trzeba umawiać się na spotkanie z agentem ubezpieczeniowym. Wystarczy telefon na infolinię lub wysłanie wiadomości tekstowej (wówczas konsultant oddzwania do zainteresowanego klienta). W efekcie można uzyskać szczegółowe informacje na temat wybranego produktu.

::
Jak sprawdzić, czy telewizja kłamie?
::

 

Mając w pamięci hasło „telewizja kłamie!”, powinniśmy jeszcze przed podpisaniem wiążącej umowy zasięgnąć opinii tych, którzy już wcześniej zdecydowali się na zakup polisy w danej firmie. Wiele firm ubezpieczeniowych, w tym choćby 4Life Direct, opinie klientów publikuje na swoich stronach internetowych. Dzięki temu można dowiedzieć się nie tylko, co sądzą o produkcie osoby, które z niego korzystają, ale również sprawdzić, czy produkt będzie dostosowany do naszych potrzeb i po prostu sprawdzi się. To doskonałe wyjście dla osób, które wahają się np. między ofertami dwóch towarzystw ubezpieczeniowych.

 

::
Znajdzie się coś dla każdego
::

 

Współcześni ubezpieczyciele stawiają na bogatą i zróżnicowaną ofertę. Oznacza to, że np. ubezpieczenia na życie kierowane są do osób w różnym wieku. Firmy ubezpieczeniowe posiadają w ofercie również produkty skierowane do osób przebywających na emeryturach czy rentach. Reklamy TV, które produkowane są z myślą o tej grupie konsumentów, mają nie tylko przybliżyć im określony produkt, ale również zachęcić do dokładniejszego zapoznania się z całą ofertą.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.