Jak planujemy święta w internecie

Jak planujemy święta w internecie

Brief.pl / Wiedza

Polacy coraz częściej posiłkują się internetem przy poszukiwaniu niezbędnych im rzeczy – również podczas planowania świąt Bożego Narodzenia.

-

 

SEMSTORM przeprowadziła badanie w wyszukiwarce Google, mające na celu sprawdzenie, jak Polacy podchodzą do przygotowania świąt. Wyniki badań pokazały, że święta zaczynamy planować już w listopadzie, ale to w grudniu najwięcej czasu poświęcamy na ich przygotowanie. Najczęściej skupiamy się na wyszukaniu odpowiedniego prezentu dla naszych najbliższych. Co najchętniej dajemy w świątecznym podarunku? Niekwestionowanym liderem jest sprzęt elektroniczny, na drugim miejscu są ex aequo biżuteria oraz perfumy. Na dalszych miejscach znalazły się książki, kosmetyki i zegarki.


 

Z badania wynika, że ulubionym świątecznym przysmakiem Polaków są pierogi. Co ciekawe, w grudniu równie często wyszukujemy pierogów zarówno wegetariańskich – z kapustą i grzybami, jak i tych z mięsem. W dalszej kolejności przygotowujemy rybę po grecku, karpia, makowca i zupę grzybową.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.