Jak planujemy święta w internecie

Jak planujemy święta w internecie

Brief.pl / Wiedza

Polacy coraz częściej posiłkują się internetem przy poszukiwaniu niezbędnych im rzeczy – również podczas planowania świąt Bożego Narodzenia.

-

 

SEMSTORM przeprowadziła badanie w wyszukiwarce Google, mające na celu sprawdzenie, jak Polacy podchodzą do przygotowania świąt. Wyniki badań pokazały, że święta zaczynamy planować już w listopadzie, ale to w grudniu najwięcej czasu poświęcamy na ich przygotowanie. Najczęściej skupiamy się na wyszukaniu odpowiedniego prezentu dla naszych najbliższych. Co najchętniej dajemy w świątecznym podarunku? Niekwestionowanym liderem jest sprzęt elektroniczny, na drugim miejscu są ex aequo biżuteria oraz perfumy. Na dalszych miejscach znalazły się książki, kosmetyki i zegarki.


 

Z badania wynika, że ulubionym świątecznym przysmakiem Polaków są pierogi. Co ciekawe, w grudniu równie często wyszukujemy pierogów zarówno wegetariańskich – z kapustą i grzybami, jak i tych z mięsem. W dalszej kolejności przygotowujemy rybę po grecku, karpia, makowca i zupę grzybową.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.