Jak planujemy święta w internecie

Jak planujemy święta w internecie

Brief.pl / Wiedza

Polacy coraz częściej posiłkują się internetem przy poszukiwaniu niezbędnych im rzeczy – również podczas planowania świąt Bożego Narodzenia.

-

 

SEMSTORM przeprowadziła badanie w wyszukiwarce Google, mające na celu sprawdzenie, jak Polacy podchodzą do przygotowania świąt. Wyniki badań pokazały, że święta zaczynamy planować już w listopadzie, ale to w grudniu najwięcej czasu poświęcamy na ich przygotowanie. Najczęściej skupiamy się na wyszukaniu odpowiedniego prezentu dla naszych najbliższych. Co najchętniej dajemy w świątecznym podarunku? Niekwestionowanym liderem jest sprzęt elektroniczny, na drugim miejscu są ex aequo biżuteria oraz perfumy. Na dalszych miejscach znalazły się książki, kosmetyki i zegarki.


 

Z badania wynika, że ulubionym świątecznym przysmakiem Polaków są pierogi. Co ciekawe, w grudniu równie często wyszukujemy pierogów zarówno wegetariańskich – z kapustą i grzybami, jak i tych z mięsem. W dalszej kolejności przygotowujemy rybę po grecku, karpia, makowca i zupę grzybową.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.