Kongres Marketing Automation - materiały konferencyjne

Kongres Marketing Automation - materiały konferencyjne

Brief.pl / Patronaty

25 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyło się jedno z największych wydarzeń marketingowych w Europie – Kongres Marketing Automation. Na Kongresie wystąpiło 16 prelegentów – najlepszych ekspertów z branż e-Commerce, doradców ds. marketingu i sprzedaży i ponad 1000 gości.

-

Wśród prelegentów znaleźli się między innymi: Rafał Brzoska szef InPost, który opowiadał o nowoczesnym podejściu do logistyki w e-Commerce, Michał Brański z o2.pl dzielił się wiedzą o krytycznych czynnikach sukcesu branży w e-Commerce, a Grzegorz Błażewicz – właściciel SALESmanago mówił o tym jak Marketing Automation zmienia pracę nowoczesnego marketera i zwiększa rolę CMO w firmie. Z kolei Michał Jaworski, dyrektor e-Commerce w Rainbow Tours wygłosił bardzo ciekawe wystąpienie na temat personalizowanego retargetingu do anonimowych użytkowników na stronie www z wykorzystaniem dynamicznych rekomendacji produktowych. 


Natomiast Karol Bzymek z Yves Rocher Polska opowiadał o wykorzystaniu analizy zachowań użytkowników w czasie rzeczywistym w celu podniesienia konwersji. Imprezę swoją obecnością uświetnili także Ian Michiels – czołowy amerykański analityk rynku marketing automation.
W przyszłym roku planowana jest kolejna, trzecia już edycja Kongresu Marketing Automation.


Na stronie internetowej Kongresu zostały już udostępnione wideo prezentacje naszych prelegentów – link do wystąpień.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.