Kongres Marketing Automation - materiały konferencyjne

Kongres Marketing Automation - materiały konferencyjne

Brief.pl / Patronaty

25 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyło się jedno z największych wydarzeń marketingowych w Europie – Kongres Marketing Automation. Na Kongresie wystąpiło 16 prelegentów – najlepszych ekspertów z branż e-Commerce, doradców ds. marketingu i sprzedaży i ponad 1000 gości.

-

Wśród prelegentów znaleźli się między innymi: Rafał Brzoska szef InPost, który opowiadał o nowoczesnym podejściu do logistyki w e-Commerce, Michał Brański z o2.pl dzielił się wiedzą o krytycznych czynnikach sukcesu branży w e-Commerce, a Grzegorz Błażewicz – właściciel SALESmanago mówił o tym jak Marketing Automation zmienia pracę nowoczesnego marketera i zwiększa rolę CMO w firmie. Z kolei Michał Jaworski, dyrektor e-Commerce w Rainbow Tours wygłosił bardzo ciekawe wystąpienie na temat personalizowanego retargetingu do anonimowych użytkowników na stronie www z wykorzystaniem dynamicznych rekomendacji produktowych. 


Natomiast Karol Bzymek z Yves Rocher Polska opowiadał o wykorzystaniu analizy zachowań użytkowników w czasie rzeczywistym w celu podniesienia konwersji. Imprezę swoją obecnością uświetnili także Ian Michiels – czołowy amerykański analityk rynku marketing automation.
W przyszłym roku planowana jest kolejna, trzecia już edycja Kongresu Marketing Automation.


Na stronie internetowej Kongresu zostały już udostępnione wideo prezentacje naszych prelegentów – link do wystąpień.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.