Michał Krużycki w Grupie Wirtualna Polska

Michał Krużycki w Grupie Wirtualna Polska

Brief.pl / Ludzie

Michał Krużycki dołącza do zespołu Grupy WP. Jako dyrektor działu partnerstw i produktów płatnych będzie odpowiadał za realizację strategii spółki w tym obszarze.

-

Do jego obowiązków będzie należało m.in. tworzenie planów wdrażania, rozwoju i sprzedaży produktów płatnych Grupy WP, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych oraz rozwiązań produktowych, planowanie i prowadzenie taktycznych działań promocyjnych produktów płatnych. Michał Krużycki doświadczenie zawodowe zdobywał w Polsce i za granicą, m.in. w O’Connor Sutton Cronin (2004) oraz FHU Computerland (2005-2006).

Od 2006 związany z branżą telekomunikacyjną, początkowo na stanowisku starszego konsultanta ds. technologii VoIP w firmie Datera SA – twórcy platformy FreecoNet. Od 2009 na stanowisku dyrektora operacyjnego nadzorującego bieżące funkcjonowanie spółki oraz koordynującego działalność wszystkich linii biznesowych.

W latach 2011-2014 wiceprezes zarządu Aiton Caldwell SA, spółki operującej w sektorze ICT, będącej dostawcą usług telekomunikacyjnych dla rynku masowego (klienci indywidualni, mikroprzedsiębiorstwa) oraz integratorem wykorzystującym własne rozwiązania technologiczne z zastosowaniem w sektorze MSP oraz u klientów korporacyjnych. Absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej oraz podyplomowych studiów Zarządzania Projektami.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?

Brief.pl / Aktualności

E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?
E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?

Idziemy w mobile. Mobile są reklamy, gry, interakcje, a współcześni nastolatkowie nie wyobrażają już sobie życia bez aplikacji. Oczywiście w pełni mobilnych. Informacja o tym, że po raz pierwszy ruch w internecie ze smartfonów przekroczył wielkość ruchu z desktopu oficjalnie rozpoczęła długo wyczekiwaną erę mobile. W tej nowej rzeczywistości e-commerce powinien pokochać technologie mobilne, bo mogą one wnieść wiele wartościowego do jego życia.