Michał Krużycki w Grupie Wirtualna Polska

Michał Krużycki w Grupie Wirtualna Polska

Brief.pl / Ludzie

Michał Krużycki dołącza do zespołu Grupy WP. Jako dyrektor działu partnerstw i produktów płatnych będzie odpowiadał za realizację strategii spółki w tym obszarze.

-

Do jego obowiązków będzie należało m.in. tworzenie planów wdrażania, rozwoju i sprzedaży produktów płatnych Grupy WP, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych oraz rozwiązań produktowych, planowanie i prowadzenie taktycznych działań promocyjnych produktów płatnych. Michał Krużycki doświadczenie zawodowe zdobywał w Polsce i za granicą, m.in. w O’Connor Sutton Cronin (2004) oraz FHU Computerland (2005-2006).

Od 2006 związany z branżą telekomunikacyjną, początkowo na stanowisku starszego konsultanta ds. technologii VoIP w firmie Datera SA – twórcy platformy FreecoNet. Od 2009 na stanowisku dyrektora operacyjnego nadzorującego bieżące funkcjonowanie spółki oraz koordynującego działalność wszystkich linii biznesowych.

W latach 2011-2014 wiceprezes zarządu Aiton Caldwell SA, spółki operującej w sektorze ICT, będącej dostawcą usług telekomunikacyjnych dla rynku masowego (klienci indywidualni, mikroprzedsiębiorstwa) oraz integratorem wykorzystującym własne rozwiązania technologiczne z zastosowaniem w sektorze MSP oraz u klientów korporacyjnych. Absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej oraz podyplomowych studiów Zarządzania Projektami.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.