Jonny Crowe pełniącym obowiązki dyrektora generalnego Grupy Onet.pl

Jonny Crowe pełniącym obowiązki dyrektora generalnego Grupy Onet.pl

Brief.pl / Aktualności

Z początkiem stycznia nastąpi zmiana na stanowisku dyrektora generalnego (CEO) Grupy Onet.pl: Robert Bednarski odchodzi z firmy, a jego obowiązki tymczasowo przejmie Jonny Crowe (chief digital officer w strukturach Ringier Axel Springer Media AG).

-

Z końcem lutego 2015 Grupę Onet.pl opuści również Renata Morlewska-Sipior – CFO Grupy, a jej funkcję przejmie Grzegorz Kania, który połączy nowe obowiązki z obecnym stanowiskiem chief financial officer’a Ringier Axel Springer Polska.

To, ze Onet jest dziś wiodąca platforma internetowa w Polsce, to wielka zasługa Roberta Bednarskiego. Chciałbym podziękować zarówno Robertowi, jak i Renacie Morlewskiej-Sipior za lata owocnej współpracy. Życzę im kolejnych sukcesów w dalszej karierze zawodowej. Jestem przekonany, ze Grupa Onet.pl pod przewodnictwem Jonnego Crowe’a, pełniącego obowiązki CEO, będzie umacniała swoję pozycję rynkową i z sukcesem realizowała postawione cele. Cieszę się również, że Grzegorz Kania, doskonały specjalista w dziedzinie finansów, zgodził się podjąć nowej roli jako CFO Grupy Onet.pl - mówi Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG i CEO Grupy RAS w Polsce.

Jonny Crowe pełni funkcję chief digital officer’a Ringier Axel Springer Media AG od października 2013 r. Od lipca 2014 jest także członkiem Rady Nadzorczej Grupy Onet.pl. Zanim dołączył do RAS Media AG, przez cztery lata był związany z firma Naspers jako chief operation officer na Europę. Od ponad 15-tu lat działa na rynku internetowym w Europie i USA. Z rynkiem polskim jest związany od 2008 r.

Grzegorz Kania rozpoczął prace w Ringier Axel Springer Polska w 2012 r. jako chief financial officer. W sierpniu 2014 r. wszedł w skład Group Executive Board i objął również funkcję CFO Grupy w Polsce. Jest specjalistą z zakresu zarządzania finansami i posiada wieloletnie doświadczenie w koncernach międzynarodowych, m.in. z sektora nowych technologii.

Wiadomość na podstawie informacji prasowej Grupy Onet

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.