Jonny Crowe pełniącym obowiązki dyrektora generalnego Grupy Onet.pl

Jonny Crowe pełniącym obowiązki dyrektora generalnego Grupy Onet.pl

Brief.pl / Aktualności

Z początkiem stycznia nastąpi zmiana na stanowisku dyrektora generalnego (CEO) Grupy Onet.pl: Robert Bednarski odchodzi z firmy, a jego obowiązki tymczasowo przejmie Jonny Crowe (chief digital officer w strukturach Ringier Axel Springer Media AG).

-

Z końcem lutego 2015 Grupę Onet.pl opuści również Renata Morlewska-Sipior – CFO Grupy, a jej funkcję przejmie Grzegorz Kania, który połączy nowe obowiązki z obecnym stanowiskiem chief financial officer’a Ringier Axel Springer Polska.

To, ze Onet jest dziś wiodąca platforma internetowa w Polsce, to wielka zasługa Roberta Bednarskiego. Chciałbym podziękować zarówno Robertowi, jak i Renacie Morlewskiej-Sipior za lata owocnej współpracy. Życzę im kolejnych sukcesów w dalszej karierze zawodowej. Jestem przekonany, ze Grupa Onet.pl pod przewodnictwem Jonnego Crowe’a, pełniącego obowiązki CEO, będzie umacniała swoję pozycję rynkową i z sukcesem realizowała postawione cele. Cieszę się również, że Grzegorz Kania, doskonały specjalista w dziedzinie finansów, zgodził się podjąć nowej roli jako CFO Grupy Onet.pl - mówi Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG i CEO Grupy RAS w Polsce.

Jonny Crowe pełni funkcję chief digital officer’a Ringier Axel Springer Media AG od października 2013 r. Od lipca 2014 jest także członkiem Rady Nadzorczej Grupy Onet.pl. Zanim dołączył do RAS Media AG, przez cztery lata był związany z firma Naspers jako chief operation officer na Europę. Od ponad 15-tu lat działa na rynku internetowym w Europie i USA. Z rynkiem polskim jest związany od 2008 r.

Grzegorz Kania rozpoczął prace w Ringier Axel Springer Polska w 2012 r. jako chief financial officer. W sierpniu 2014 r. wszedł w skład Group Executive Board i objął również funkcję CFO Grupy w Polsce. Jest specjalistą z zakresu zarządzania finansami i posiada wieloletnie doświadczenie w koncernach międzynarodowych, m.in. z sektora nowych technologii.

Wiadomość na podstawie informacji prasowej Grupy Onet

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.