Jonny Crowe pełniącym obowiązki dyrektora generalnego Grupy Onet.pl

Jonny Crowe pełniącym obowiązki dyrektora generalnego Grupy Onet.pl

Brief.pl / Aktualności

Z początkiem stycznia nastąpi zmiana na stanowisku dyrektora generalnego (CEO) Grupy Onet.pl: Robert Bednarski odchodzi z firmy, a jego obowiązki tymczasowo przejmie Jonny Crowe (chief digital officer w strukturach Ringier Axel Springer Media AG).

-

Z końcem lutego 2015 Grupę Onet.pl opuści również Renata Morlewska-Sipior – CFO Grupy, a jej funkcję przejmie Grzegorz Kania, który połączy nowe obowiązki z obecnym stanowiskiem chief financial officer’a Ringier Axel Springer Polska.

To, ze Onet jest dziś wiodąca platforma internetowa w Polsce, to wielka zasługa Roberta Bednarskiego. Chciałbym podziękować zarówno Robertowi, jak i Renacie Morlewskiej-Sipior za lata owocnej współpracy. Życzę im kolejnych sukcesów w dalszej karierze zawodowej. Jestem przekonany, ze Grupa Onet.pl pod przewodnictwem Jonnego Crowe’a, pełniącego obowiązki CEO, będzie umacniała swoję pozycję rynkową i z sukcesem realizowała postawione cele. Cieszę się również, że Grzegorz Kania, doskonały specjalista w dziedzinie finansów, zgodził się podjąć nowej roli jako CFO Grupy Onet.pl - mówi Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG i CEO Grupy RAS w Polsce.

Jonny Crowe pełni funkcję chief digital officer’a Ringier Axel Springer Media AG od października 2013 r. Od lipca 2014 jest także członkiem Rady Nadzorczej Grupy Onet.pl. Zanim dołączył do RAS Media AG, przez cztery lata był związany z firma Naspers jako chief operation officer na Europę. Od ponad 15-tu lat działa na rynku internetowym w Europie i USA. Z rynkiem polskim jest związany od 2008 r.

Grzegorz Kania rozpoczął prace w Ringier Axel Springer Polska w 2012 r. jako chief financial officer. W sierpniu 2014 r. wszedł w skład Group Executive Board i objął również funkcję CFO Grupy w Polsce. Jest specjalistą z zakresu zarządzania finansami i posiada wieloletnie doświadczenie w koncernach międzynarodowych, m.in. z sektora nowych technologii.

Wiadomość na podstawie informacji prasowej Grupy Onet

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.