Yahoo potwierdza zakup serwisu Tumblr

Yahoo potwierdza zakup serwisu Tumblr

Brief.pl / Technologie

20 maja rano informowaliśmy o tym, że użytkownicy serwisu mikroblogowego Tumblr w niepewności oczekują na informacje dotyczące przejęcia go przez firmę Yahoo. W tej chwili wszystko jest już jasne - jak podaje serwis Mashable - firma Yahoo przejęła Tumblra. Tak jak wcześniej zapowiadano, Yahoo zgodziło się zapłacić 1,1 mld dolarów w gotówce za znany serwis mikroblogowy.

-

Ponieważ w internecie od jakiegoś czasu krążyło wiele negatywnych komentarzy i obaw, Yahoo odniosło się do nich w komunikacie prasowym. Firma poinformowała, że David Karp pozostanie na stanowisku CEO Tumblra, a sam serwis zachowa dotychczasowy charakter i pozostanie niezależną spółką.

W ciekawy sposób o transakcji poinformowała Marissa Mayer, CEO Yahoo, zamieszczając na swoim blogu http://marissamayr.tumblr.com poniższe animacje oraz zapewnienie, że niezwykle cieszy ją dojście do porozumienia z Tumblrem oraz, że obiecuje niczego nie zepsuć - I'm delighted to announce that we've reached an agreement to acquire Tumblr! We promise not to screw it up.

Yahoo & Tumblr

         Yahoo i Tumblr  

Przeczytaj także: "Yahoo kupuje serwis mikroblogowy Tumblr?"

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.