Yahoo potwierdza zakup serwisu Tumblr

Yahoo potwierdza zakup serwisu Tumblr

Brief.pl / Technologie

20 maja rano informowaliśmy o tym, że użytkownicy serwisu mikroblogowego Tumblr w niepewności oczekują na informacje dotyczące przejęcia go przez firmę Yahoo. W tej chwili wszystko jest już jasne - jak podaje serwis Mashable - firma Yahoo przejęła Tumblra. Tak jak wcześniej zapowiadano, Yahoo zgodziło się zapłacić 1,1 mld dolarów w gotówce za znany serwis mikroblogowy.

-

Ponieważ w internecie od jakiegoś czasu krążyło wiele negatywnych komentarzy i obaw, Yahoo odniosło się do nich w komunikacie prasowym. Firma poinformowała, że David Karp pozostanie na stanowisku CEO Tumblra, a sam serwis zachowa dotychczasowy charakter i pozostanie niezależną spółką.

W ciekawy sposób o transakcji poinformowała Marissa Mayer, CEO Yahoo, zamieszczając na swoim blogu http://marissamayr.tumblr.com poniższe animacje oraz zapewnienie, że niezwykle cieszy ją dojście do porozumienia z Tumblrem oraz, że obiecuje niczego nie zepsuć - I'm delighted to announce that we've reached an agreement to acquire Tumblr! We promise not to screw it up.

Yahoo & Tumblr

         Yahoo i Tumblr  

Przeczytaj także: "Yahoo kupuje serwis mikroblogowy Tumblr?"

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.