Wirtualna pomoc dla schronisk

Wirtualna pomoc dla schronisk

Brief.pl / Patronaty

Miejsce, w którym dzieci mogą nauczyć się szacunku do zwierząt za pomocą specjalnie stworzonej do tego celu aplikacji. Serwis umożliwiający wirtualne adopcje i pomoc, przekazywaną na bieżące potrzeby schronisk. Portal Petsee wystartowała tuż przed świętami, 17. grudnia, jednak jego misją jest stałe wsparcie i pobudzenie wrażliwości ludzi.

-

Portal Petsee to serwis łączący właścicieli zwierząt z osobami, które chcą pomagać schroniskom. Jakie funkcje posiada portal, których brak innym, działającym w podobnym celu?

 

Piotr Patecki: Oprócz funkcji społecznościowych, zaplanowane są także możliwości edukacyjne, przeznaczone dla najmłodszych. Niedługo po starcie ostępna będzie aplikacja, dzięki której młodzi ludzie będą mogli nauczyć się, że zwierzę to nie zabawka, która po roku może się znudzić. Wykorzystując aplikacje jako narzędzie, chcę podjąć próbę przekazania wiedzy na temat opieki nad zwierzętami i odpowiedzialności za nie. Jednak celem głównym jest pomoc zwierzętom ze schronisk. Niestety warunki, jakie panują w większości z nich mają... dosyć niskie standardy, a mówi się o tym za mało.

 

Jakie możliwości stwarza dla schronisk portal?

 

P.P.: Serwis umożliwia wirtualną adopcję zwierzęcia oraz przekazanie pomocy na dane schronisko - spośród tych, które zostały u nas zarejestrowane. Cała pomoc odbywać się będzie za pomocą prostego kliknięcia w ikonę schroniska, które nas zainteresowało i któremu chcemy pomóc. Kliknąć będzie można raz na dobę. Każde kliknięcie będzie liczone jako ustalona wcześniej kwota. Pieniądze będą przeznaczane na bieżące potrzeby schronisk - karmę dla zwierząt, koce, miski itp. Przedmioty, które w jakimkolwiek stopniu pomogą poprawić standard. Chciałbym, żeby to nie było jedynie sezonowe, świąteczne działanie, lecz stałe wsparcie i pomoc na miarę możliwości każdego człowieka.

 

 

Na stronie istnieje usługa geolokalizacji. Jaki jest jej sens?

 

P.P.: Udostępniliśmy usługę geolokalizacji oraz połączony z nią system ocen. Każdy specjalista, zarejestrowany w serwisie, będzie oceniany przez użytkowników. Funkcja geolokalizacji zapewni nam znalezienie w pobliżu naszej aktualnej lokalizacji, w promieniu X (wybrana przez nas wartość) kilometrów, specjalistę, którego szukamy, np. hotel dla zwierząt w razie wyjazdu na urlop właścicieli danego zwierzaka. Mapa lokalizacji pokaże nam wszystkie zarejestrowane na serwisie punkty w naszym otoczeniu, w tym także 3, które są najlepiej oceniane przez użytkowników serwisu i klientów.

 

Serwis działa także jako serwis społecznościowy. Jakie posiada funkcje?

 

P.P.: Petsee posiada funkcje podstawowych serwisów społecznościowych. System znajomych, rozmów między nimi itp. W najbliższym czasie, jeszcze przed oficjalnym startem, wdrożymy także funkcję możliwości umawiania się na spotkanie osób, które mają podobne zainteresowania i wyrażają chęć zawierania nowych znajomości. Chcemy stworzyć w sieci miejsce dla osób kochających zwierzęta, chcących wymieniać się wzajemnymi doświadczeniami i w prosty sposób, bez konieczności wychodzenia z domu, także pomagać - w łatwy sposób.

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.