Myśl globalnie, działaj lokalnie

Myśl globalnie, działaj lokalnie

Brief.pl / CSR

Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu to nie tylko duże, ogólnopolskie akcje. Na strategię CSR przedsiębiorstwa składa się również wspieranie społeczności lokalnej. Dobrym przykładem takiej działalności są akcje organizowane przez firmę Orlen.

-

Akcje mające na celu wspieranie lokalnej społeczności pokazują wrażliwość firmy oraz jej dbałość o relacje z interesariuszami, jednocześnie pozwalając na aktywne budowanie kapitału społecznego. Taki sposób działania na rzecz budowanie lokalnych społeczności wybrała firma Orlen, która prowadzi na terenie Płocka i okolic kilka inicjatyw, m. in. program wspierania młodych, uzdolnionych ludzi.

W ramach wspomnianego programu 141 najzdolniejszych i najaktywniejszych uczniów z Płocka i powiatu płockiego zostało stypendystami Fundacji Orlen – Dar Serca w szóstej edycji programu stypendialnego pod hasłem „Mam pasję powyżej średniej”. Stypendystami Fundacji są uczniowie, którzy osiągnęli nie tylko dobre wyniki w nauce, ale mają także znaczące osiągnięcia pozaszkolne. Warunkiem koniecznym do zdobycia stypendium przez ucznia było uzyskanie średniej ocen na świadectwie z poprzedniego roku szkolnego co najmniej na poziomie 4,3 oraz posiadanie udokumentowanych szczególnych osiągnięć w dziedzinie kultury, sportu lub innych aktywności, stanowiących obszar zainteresowań młodych płocczan. Wysokość miesięcznego stypendium w roku szkolnym 2014/2015 wyniesie 200 zł dla gimnazjalistów oraz 300 zł dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Wśród wyróżnionych stypendystów nie zabrakło Mistrzów Polski Młodzików w wioślarstwie, Mistrzyni Europy w Kickboxingu czy Finalistki Ogólnopolskiej Olimpiady Historycznej. Przyznanie stypendium pozwoli laureatom na zakup pomocy naukowych czy umożliwi udział w wydarzeniach poza miejscem zamieszkania.

 

::
Zobacz też:
CSR: MAŁY I ŚREDNI BIZNES KONTRATAKUJE
::


::

Photo: © weerapat1003 - Zobacz portfolio

Tagi:

CSR Orlen

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.