Myśl globalnie, działaj lokalnie

Myśl globalnie, działaj lokalnie

Brief.pl / CSR

Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu to nie tylko duże, ogólnopolskie akcje. Na strategię CSR przedsiębiorstwa składa się również wspieranie społeczności lokalnej. Dobrym przykładem takiej działalności są akcje organizowane przez firmę Orlen.

-

Akcje mające na celu wspieranie lokalnej społeczności pokazują wrażliwość firmy oraz jej dbałość o relacje z interesariuszami, jednocześnie pozwalając na aktywne budowanie kapitału społecznego. Taki sposób działania na rzecz budowanie lokalnych społeczności wybrała firma Orlen, która prowadzi na terenie Płocka i okolic kilka inicjatyw, m. in. program wspierania młodych, uzdolnionych ludzi.

W ramach wspomnianego programu 141 najzdolniejszych i najaktywniejszych uczniów z Płocka i powiatu płockiego zostało stypendystami Fundacji Orlen – Dar Serca w szóstej edycji programu stypendialnego pod hasłem „Mam pasję powyżej średniej”. Stypendystami Fundacji są uczniowie, którzy osiągnęli nie tylko dobre wyniki w nauce, ale mają także znaczące osiągnięcia pozaszkolne. Warunkiem koniecznym do zdobycia stypendium przez ucznia było uzyskanie średniej ocen na świadectwie z poprzedniego roku szkolnego co najmniej na poziomie 4,3 oraz posiadanie udokumentowanych szczególnych osiągnięć w dziedzinie kultury, sportu lub innych aktywności, stanowiących obszar zainteresowań młodych płocczan. Wysokość miesięcznego stypendium w roku szkolnym 2014/2015 wyniesie 200 zł dla gimnazjalistów oraz 300 zł dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Wśród wyróżnionych stypendystów nie zabrakło Mistrzów Polski Młodzików w wioślarstwie, Mistrzyni Europy w Kickboxingu czy Finalistki Ogólnopolskiej Olimpiady Historycznej. Przyznanie stypendium pozwoli laureatom na zakup pomocy naukowych czy umożliwi udział w wydarzeniach poza miejscem zamieszkania.

 

::
Zobacz też:
CSR: MAŁY I ŚREDNI BIZNES KONTRATAKUJE
::


::

Photo: © weerapat1003 - Zobacz portfolio

Tagi:

CSR Orlen

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.