Myśl globalnie, działaj lokalnie

Myśl globalnie, działaj lokalnie

Brief.pl / CSR

Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu to nie tylko duże, ogólnopolskie akcje. Na strategię CSR przedsiębiorstwa składa się również wspieranie społeczności lokalnej. Dobrym przykładem takiej działalności są akcje organizowane przez firmę Orlen.

-

Akcje mające na celu wspieranie lokalnej społeczności pokazują wrażliwość firmy oraz jej dbałość o relacje z interesariuszami, jednocześnie pozwalając na aktywne budowanie kapitału społecznego. Taki sposób działania na rzecz budowanie lokalnych społeczności wybrała firma Orlen, która prowadzi na terenie Płocka i okolic kilka inicjatyw, m. in. program wspierania młodych, uzdolnionych ludzi.

W ramach wspomnianego programu 141 najzdolniejszych i najaktywniejszych uczniów z Płocka i powiatu płockiego zostało stypendystami Fundacji Orlen – Dar Serca w szóstej edycji programu stypendialnego pod hasłem „Mam pasję powyżej średniej”. Stypendystami Fundacji są uczniowie, którzy osiągnęli nie tylko dobre wyniki w nauce, ale mają także znaczące osiągnięcia pozaszkolne. Warunkiem koniecznym do zdobycia stypendium przez ucznia było uzyskanie średniej ocen na świadectwie z poprzedniego roku szkolnego co najmniej na poziomie 4,3 oraz posiadanie udokumentowanych szczególnych osiągnięć w dziedzinie kultury, sportu lub innych aktywności, stanowiących obszar zainteresowań młodych płocczan. Wysokość miesięcznego stypendium w roku szkolnym 2014/2015 wyniesie 200 zł dla gimnazjalistów oraz 300 zł dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Wśród wyróżnionych stypendystów nie zabrakło Mistrzów Polski Młodzików w wioślarstwie, Mistrzyni Europy w Kickboxingu czy Finalistki Ogólnopolskiej Olimpiady Historycznej. Przyznanie stypendium pozwoli laureatom na zakup pomocy naukowych czy umożliwi udział w wydarzeniach poza miejscem zamieszkania.

 

::
Zobacz też:
CSR: MAŁY I ŚREDNI BIZNES KONTRATAKUJE
::


::

Photo: © weerapat1003 - Zobacz portfolio

Tagi:

CSR Orlen

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?