Myśl globalnie, działaj lokalnie

Myśl globalnie, działaj lokalnie

Brief.pl / CSR

Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu to nie tylko duże, ogólnopolskie akcje. Na strategię CSR przedsiębiorstwa składa się również wspieranie społeczności lokalnej. Dobrym przykładem takiej działalności są akcje organizowane przez firmę Orlen.

-

Akcje mające na celu wspieranie lokalnej społeczności pokazują wrażliwość firmy oraz jej dbałość o relacje z interesariuszami, jednocześnie pozwalając na aktywne budowanie kapitału społecznego. Taki sposób działania na rzecz budowanie lokalnych społeczności wybrała firma Orlen, która prowadzi na terenie Płocka i okolic kilka inicjatyw, m. in. program wspierania młodych, uzdolnionych ludzi.

W ramach wspomnianego programu 141 najzdolniejszych i najaktywniejszych uczniów z Płocka i powiatu płockiego zostało stypendystami Fundacji Orlen – Dar Serca w szóstej edycji programu stypendialnego pod hasłem „Mam pasję powyżej średniej”. Stypendystami Fundacji są uczniowie, którzy osiągnęli nie tylko dobre wyniki w nauce, ale mają także znaczące osiągnięcia pozaszkolne. Warunkiem koniecznym do zdobycia stypendium przez ucznia było uzyskanie średniej ocen na świadectwie z poprzedniego roku szkolnego co najmniej na poziomie 4,3 oraz posiadanie udokumentowanych szczególnych osiągnięć w dziedzinie kultury, sportu lub innych aktywności, stanowiących obszar zainteresowań młodych płocczan. Wysokość miesięcznego stypendium w roku szkolnym 2014/2015 wyniesie 200 zł dla gimnazjalistów oraz 300 zł dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Wśród wyróżnionych stypendystów nie zabrakło Mistrzów Polski Młodzików w wioślarstwie, Mistrzyni Europy w Kickboxingu czy Finalistki Ogólnopolskiej Olimpiady Historycznej. Przyznanie stypendium pozwoli laureatom na zakup pomocy naukowych czy umożliwi udział w wydarzeniach poza miejscem zamieszkania.

 

::
Zobacz też:
CSR: MAŁY I ŚREDNI BIZNES KONTRATAKUJE
::


::

Photo: © weerapat1003 - Zobacz portfolio

Tagi:

CSR Orlen

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.