Goldbach przejmuje… Goldbach

Goldbach przejmuje… Goldbach

Brief.pl / Aktualności

Nie doszło do sprzedaży Goldbach Interactive.Z początkiem 2015 roku Goldbach Interactive wchodzi w struktury Goldbach Audience.

-

Rozmowy z potencjalnymi inwestorami nie zakończyły się sprzedażą Goldbach Interactive. Od stycznia Goldbach Interactive, czyli agencja zajmująca się działaniami digital, e-PR i Social Media, wejdzie w struktury Goldbach Audience.

- Pomimo zaawansowanych rozmów nie udało się nam uzyskać porozumienia z potencjalnymi inwestorami. Obecni klienci Goldbach Interactive zyskają dzięki temu dodatkowe możliwości związane z działalnością mediową Goldbach Audience – mówi Kirsten Dröessel, dyrektor ds. międzynarodowych, odpowiedzialna za całą Europę Środkowo-Wschodnią.

W struktury Goldbach Audience włączona zostanie część zespołu Goldbach Interactive.


– Pozostałym oferujemy zatrudnienie przy projektach realizowanych przez Goldbach Audience bądź pomoc w znalezieniu innego miejsca pracy – dodaje Kirsten Dröessel.

Jednocześnie Marek Parzydło, dotychczasowy dyrektor zarządzający Goldbach Interactive, odpowiedzialny za proces sprzedaży, skończył współpracę z Grupą z końcem listopada.

© adrian_ilie825 - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.