Goldbach przejmuje… Goldbach

Goldbach przejmuje… Goldbach

Brief.pl / Aktualności

Nie doszło do sprzedaży Goldbach Interactive.Z początkiem 2015 roku Goldbach Interactive wchodzi w struktury Goldbach Audience.

-

Rozmowy z potencjalnymi inwestorami nie zakończyły się sprzedażą Goldbach Interactive. Od stycznia Goldbach Interactive, czyli agencja zajmująca się działaniami digital, e-PR i Social Media, wejdzie w struktury Goldbach Audience.

- Pomimo zaawansowanych rozmów nie udało się nam uzyskać porozumienia z potencjalnymi inwestorami. Obecni klienci Goldbach Interactive zyskają dzięki temu dodatkowe możliwości związane z działalnością mediową Goldbach Audience – mówi Kirsten Dröessel, dyrektor ds. międzynarodowych, odpowiedzialna za całą Europę Środkowo-Wschodnią.

W struktury Goldbach Audience włączona zostanie część zespołu Goldbach Interactive.


– Pozostałym oferujemy zatrudnienie przy projektach realizowanych przez Goldbach Audience bądź pomoc w znalezieniu innego miejsca pracy – dodaje Kirsten Dröessel.

Jednocześnie Marek Parzydło, dotychczasowy dyrektor zarządzający Goldbach Interactive, odpowiedzialny za proces sprzedaży, skończył współpracę z Grupą z końcem listopada.

© adrian_ilie825 - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.