Współpraca marek z blogerami

Współpraca marek z blogerami

Brief.pl / Aktualności

Blogerzy, a w szczególności blogerki modowe często występują w roli ambasadorów markek.

-

Obserwując działania marek w blogosferze możemy zauważyć pewnego rodzaju statyczność działań. Marki które wpółpracują z blogerami wypracowały pewne standardowe formy współpracy.
Jedną z takich form współpracy są działania ambasadorskie z wybranymi ze względu na dotarcie do grupy docelowej blogerami.

Marki modowe często wchodzą w relacje z blogerkami modowymi. To truizm, ale doskonale pokazuje że w przypadku marek posiadających wspólną z blogami grupę docelową tego rodzaju współpraca jest oczywistością. Jest to symbioza pozwalająca markom budować silną obecność w tych społecznościach, reagować na sytuacje dotyczące obsługi klientów, czy w końcu umożliwia tworzenie szczerych relacji między marką a społecznością.


Warto planując działania ograniczyć pokusę szerokiego frontu i skupić się na wybranym odcinku blogosfery pozwalając na głębszy kontakt z ambasadorkami i marką. Taką drogą poszła marka Clarks, która zamiast budować szerokiego zasięgu, zaprosiła do działań ambasadorskich blogerki Paulinę Jagodzińską (beauty-fashion-shopping.pl), Karoliną Baszak (karolinabaszak.com) oraz Katarzynę Szymków (jestemkasia.com).

Blogerki bedą angażować swoje społeczności do interakcji z marką za pomocą dedykowanych stylizacji które mają inspirować oraz zachęcać fanów do pokazania swojego stylu i wzięcia udziału w konkursie, który potrwa do 14 grudnia. Zadaniem uczestników jest zrobienia zdjęcia swojej stylizacji uzupełnionej obuwiem marki Clarks i oznaczenie go hasztagiem #MyShoesiePL.

Kampania „Clarks shoesie” poza działaniami w blogosferze jest wspierana także na Facebooku, materiałami POS oraz działaniami PR w internecie. Za koncept strategiczny akcji, a także za jej przebieg odpowiada agencja Socialyse. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.