Współpraca marek z blogerami

Współpraca marek z blogerami

Brief.pl / Aktualności

Blogerzy, a w szczególności blogerki modowe często występują w roli ambasadorów markek.

-

Obserwując działania marek w blogosferze możemy zauważyć pewnego rodzaju statyczność działań. Marki które wpółpracują z blogerami wypracowały pewne standardowe formy współpracy.
Jedną z takich form współpracy są działania ambasadorskie z wybranymi ze względu na dotarcie do grupy docelowej blogerami.

Marki modowe często wchodzą w relacje z blogerkami modowymi. To truizm, ale doskonale pokazuje że w przypadku marek posiadających wspólną z blogami grupę docelową tego rodzaju współpraca jest oczywistością. Jest to symbioza pozwalająca markom budować silną obecność w tych społecznościach, reagować na sytuacje dotyczące obsługi klientów, czy w końcu umożliwia tworzenie szczerych relacji między marką a społecznością.


Warto planując działania ograniczyć pokusę szerokiego frontu i skupić się na wybranym odcinku blogosfery pozwalając na głębszy kontakt z ambasadorkami i marką. Taką drogą poszła marka Clarks, która zamiast budować szerokiego zasięgu, zaprosiła do działań ambasadorskich blogerki Paulinę Jagodzińską (beauty-fashion-shopping.pl), Karoliną Baszak (karolinabaszak.com) oraz Katarzynę Szymków (jestemkasia.com).

Blogerki bedą angażować swoje społeczności do interakcji z marką za pomocą dedykowanych stylizacji które mają inspirować oraz zachęcać fanów do pokazania swojego stylu i wzięcia udziału w konkursie, który potrwa do 14 grudnia. Zadaniem uczestników jest zrobienia zdjęcia swojej stylizacji uzupełnionej obuwiem marki Clarks i oznaczenie go hasztagiem #MyShoesiePL.

Kampania „Clarks shoesie” poza działaniami w blogosferze jest wspierana także na Facebooku, materiałami POS oraz działaniami PR w internecie. Za koncept strategiczny akcji, a także za jej przebieg odpowiada agencja Socialyse. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.