Współpraca marek z blogerami

Współpraca marek z blogerami

Brief.pl / Aktualności

Blogerzy, a w szczególności blogerki modowe często występują w roli ambasadorów markek.

-

Obserwując działania marek w blogosferze możemy zauważyć pewnego rodzaju statyczność działań. Marki które wpółpracują z blogerami wypracowały pewne standardowe formy współpracy.
Jedną z takich form współpracy są działania ambasadorskie z wybranymi ze względu na dotarcie do grupy docelowej blogerami.

Marki modowe często wchodzą w relacje z blogerkami modowymi. To truizm, ale doskonale pokazuje że w przypadku marek posiadających wspólną z blogami grupę docelową tego rodzaju współpraca jest oczywistością. Jest to symbioza pozwalająca markom budować silną obecność w tych społecznościach, reagować na sytuacje dotyczące obsługi klientów, czy w końcu umożliwia tworzenie szczerych relacji między marką a społecznością.


Warto planując działania ograniczyć pokusę szerokiego frontu i skupić się na wybranym odcinku blogosfery pozwalając na głębszy kontakt z ambasadorkami i marką. Taką drogą poszła marka Clarks, która zamiast budować szerokiego zasięgu, zaprosiła do działań ambasadorskich blogerki Paulinę Jagodzińską (beauty-fashion-shopping.pl), Karoliną Baszak (karolinabaszak.com) oraz Katarzynę Szymków (jestemkasia.com).

Blogerki bedą angażować swoje społeczności do interakcji z marką za pomocą dedykowanych stylizacji które mają inspirować oraz zachęcać fanów do pokazania swojego stylu i wzięcia udziału w konkursie, który potrwa do 14 grudnia. Zadaniem uczestników jest zrobienia zdjęcia swojej stylizacji uzupełnionej obuwiem marki Clarks i oznaczenie go hasztagiem #MyShoesiePL.

Kampania „Clarks shoesie” poza działaniami w blogosferze jest wspierana także na Facebooku, materiałami POS oraz działaniami PR w internecie. Za koncept strategiczny akcji, a także za jej przebieg odpowiada agencja Socialyse. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?