Współpraca marek z blogerami

Współpraca marek z blogerami

Brief.pl / Aktualności

Blogerzy, a w szczególności blogerki modowe często występują w roli ambasadorów markek.

-

Obserwując działania marek w blogosferze możemy zauważyć pewnego rodzaju statyczność działań. Marki które wpółpracują z blogerami wypracowały pewne standardowe formy współpracy.
Jedną z takich form współpracy są działania ambasadorskie z wybranymi ze względu na dotarcie do grupy docelowej blogerami.

Marki modowe często wchodzą w relacje z blogerkami modowymi. To truizm, ale doskonale pokazuje że w przypadku marek posiadających wspólną z blogami grupę docelową tego rodzaju współpraca jest oczywistością. Jest to symbioza pozwalająca markom budować silną obecność w tych społecznościach, reagować na sytuacje dotyczące obsługi klientów, czy w końcu umożliwia tworzenie szczerych relacji między marką a społecznością.


Warto planując działania ograniczyć pokusę szerokiego frontu i skupić się na wybranym odcinku blogosfery pozwalając na głębszy kontakt z ambasadorkami i marką. Taką drogą poszła marka Clarks, która zamiast budować szerokiego zasięgu, zaprosiła do działań ambasadorskich blogerki Paulinę Jagodzińską (beauty-fashion-shopping.pl), Karoliną Baszak (karolinabaszak.com) oraz Katarzynę Szymków (jestemkasia.com).

Blogerki bedą angażować swoje społeczności do interakcji z marką za pomocą dedykowanych stylizacji które mają inspirować oraz zachęcać fanów do pokazania swojego stylu i wzięcia udziału w konkursie, który potrwa do 14 grudnia. Zadaniem uczestników jest zrobienia zdjęcia swojej stylizacji uzupełnionej obuwiem marki Clarks i oznaczenie go hasztagiem #MyShoesiePL.

Kampania „Clarks shoesie” poza działaniami w blogosferze jest wspierana także na Facebooku, materiałami POS oraz działaniami PR w internecie. Za koncept strategiczny akcji, a także za jej przebieg odpowiada agencja Socialyse. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.