Nowa odsłona Brand24

Nowa odsłona Brand24

Brief.pl / Aktualności

Ekipa Brand24 uruchomiła nową wersję popularnego w Polsce i nie tylko, narzędzia monitorującego informacje w mediach społecznościowch.

-

Na stronie Brand24 znajdziemy informację o zmianach w najnowszej wersji popularnego narzędzia monitorującego wypowiedzi w mediach społeczościowych. Dotyczą one m. in.:

- interakcji
- filtrów
- najbardziej angażujących treści
- popularności witryn WWW

Screencast pokazujący nowe funkcjonalności znajdziemy pod tym adresem: Brand24

Więcej w materiale wideo:





Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.