Zmiany w kierownictwie Isobar Poland i Hypermedia linked by Isobar

Zmiany w kierownictwie Isobar Poland i Hypermedia linked by Isobar

Brief.pl / Ludzie

Dotychczasowy Managing Director/President Isobar Poland oraz Managing Director Hypermedia linked by Isobar, Krzysztof Andrzejczak od 1 stycznia 2015 roku obejmuje rolę doradcy zarządu grupy Dentsu Aegis Network Polska odpowiedzialnego za inicjatywy startupowe oraz procesy akwizycyjne w ramach zespołu Mergers&Aquisition w Dentsu Aegis Network w regionie Nordics, Central & Eastern Europe.

-

Stanowisko President oraz dyrektor zarządzający agencji Isobar zostanie powierzone Monice Bierwagen. Agata Szeliga-Staszkiewicz obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego marką technologiczną Hypermedia linked by Isobar.

Monika Bierwagen ma 16-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Ostatnio piastowała rolę SVP oraz dyrektora zarządzającego Grey Group Poland, gdzie główną rolą Moniki Bierwagen była współpraca z największym klientem agencji - Procter&Gamble - w regionie Europy Centralnej, a także prowadzenie projektów regionalnych, działanie w strukturach WPP, reprezentacja Grey w programie Polskie Nadzieje Olimpijskie.


Agata Szeliga-Staszkiewicz swoje doświadczenie z rynkiem IT budowała przede wszystkim w spółce Acxiom Polska, w której do końca 2013 roku piastowała rolę Country Managera.


Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Eastern Europe, tak komentuje zmiany w Isobar i Hypermedia - Naszym celem jest jeszcze lepsze rozumienie Klientów, aby efektywnie odpowiadać na wyzwania biznesowe, które przed nimi stoją. Budujemy marki poprzez konsekwentne wdrażanie w życie wizji „innovating the way brands are built”. Jestem przekonany, że Monika ze swoim doświadczeniem menadżerskim będzie liderem, który efektywnie pokieruje fantastycznym zespołem ludzi pracujących w Isobar. Wizja „ideas without limits” zostanie przez nią przybliżona szerokiej grupie potencjalnych Klientów. Wspólnie chcemy, żeby agencja reklamowa Isobar miała jedną z najwyższych rozpoznawalności na rynku. 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.