Zmiany w kierownictwie Isobar Poland i Hypermedia linked by Isobar

Zmiany w kierownictwie Isobar Poland i Hypermedia linked by Isobar

Brief.pl / Ludzie

Dotychczasowy Managing Director/President Isobar Poland oraz Managing Director Hypermedia linked by Isobar, Krzysztof Andrzejczak od 1 stycznia 2015 roku obejmuje rolę doradcy zarządu grupy Dentsu Aegis Network Polska odpowiedzialnego za inicjatywy startupowe oraz procesy akwizycyjne w ramach zespołu Mergers&Aquisition w Dentsu Aegis Network w regionie Nordics, Central & Eastern Europe.

-

Stanowisko President oraz dyrektor zarządzający agencji Isobar zostanie powierzone Monice Bierwagen. Agata Szeliga-Staszkiewicz obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego marką technologiczną Hypermedia linked by Isobar.

Monika Bierwagen ma 16-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Ostatnio piastowała rolę SVP oraz dyrektora zarządzającego Grey Group Poland, gdzie główną rolą Moniki Bierwagen była współpraca z największym klientem agencji - Procter&Gamble - w regionie Europy Centralnej, a także prowadzenie projektów regionalnych, działanie w strukturach WPP, reprezentacja Grey w programie Polskie Nadzieje Olimpijskie.


Agata Szeliga-Staszkiewicz swoje doświadczenie z rynkiem IT budowała przede wszystkim w spółce Acxiom Polska, w której do końca 2013 roku piastowała rolę Country Managera.


Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Eastern Europe, tak komentuje zmiany w Isobar i Hypermedia - Naszym celem jest jeszcze lepsze rozumienie Klientów, aby efektywnie odpowiadać na wyzwania biznesowe, które przed nimi stoją. Budujemy marki poprzez konsekwentne wdrażanie w życie wizji „innovating the way brands are built”. Jestem przekonany, że Monika ze swoim doświadczeniem menadżerskim będzie liderem, który efektywnie pokieruje fantastycznym zespołem ludzi pracujących w Isobar. Wizja „ideas without limits” zostanie przez nią przybliżona szerokiej grupie potencjalnych Klientów. Wspólnie chcemy, żeby agencja reklamowa Isobar miała jedną z najwyższych rozpoznawalności na rynku. 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.