Zmiany w kierownictwie Isobar Poland i Hypermedia linked by Isobar

Zmiany w kierownictwie Isobar Poland i Hypermedia linked by Isobar

Brief.pl / Ludzie

Dotychczasowy Managing Director/President Isobar Poland oraz Managing Director Hypermedia linked by Isobar, Krzysztof Andrzejczak od 1 stycznia 2015 roku obejmuje rolę doradcy zarządu grupy Dentsu Aegis Network Polska odpowiedzialnego za inicjatywy startupowe oraz procesy akwizycyjne w ramach zespołu Mergers&Aquisition w Dentsu Aegis Network w regionie Nordics, Central & Eastern Europe.

-

Stanowisko President oraz dyrektor zarządzający agencji Isobar zostanie powierzone Monice Bierwagen. Agata Szeliga-Staszkiewicz obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego marką technologiczną Hypermedia linked by Isobar.

Monika Bierwagen ma 16-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Ostatnio piastowała rolę SVP oraz dyrektora zarządzającego Grey Group Poland, gdzie główną rolą Moniki Bierwagen była współpraca z największym klientem agencji - Procter&Gamble - w regionie Europy Centralnej, a także prowadzenie projektów regionalnych, działanie w strukturach WPP, reprezentacja Grey w programie Polskie Nadzieje Olimpijskie.


Agata Szeliga-Staszkiewicz swoje doświadczenie z rynkiem IT budowała przede wszystkim w spółce Acxiom Polska, w której do końca 2013 roku piastowała rolę Country Managera.


Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Eastern Europe, tak komentuje zmiany w Isobar i Hypermedia - Naszym celem jest jeszcze lepsze rozumienie Klientów, aby efektywnie odpowiadać na wyzwania biznesowe, które przed nimi stoją. Budujemy marki poprzez konsekwentne wdrażanie w życie wizji „innovating the way brands are built”. Jestem przekonany, że Monika ze swoim doświadczeniem menadżerskim będzie liderem, który efektywnie pokieruje fantastycznym zespołem ludzi pracujących w Isobar. Wizja „ideas without limits” zostanie przez nią przybliżona szerokiej grupie potencjalnych Klientów. Wspólnie chcemy, żeby agencja reklamowa Isobar miała jedną z najwyższych rozpoznawalności na rynku. 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.