Rynek reklamy online w Polsce dziś i jutro

Rynek reklamy online w Polsce dziś i jutro

Brief.pl / Aktualności

BRIEF, wraz z firmą Sparc Media, wiodącym dostawcą rozwiązań dla online marketingu, zachęcają wspólnie do wzięcia udziału w projekcie badającym realia branży reklamy online w Polsce.

-

 

 

Inicjatywa Sparc Media zrodziła się z chęci zbadania świadomości i wiedzy marketerów oraz przenalizowanie praktyk i narzędzi, z których korzystają na co dzień w ramach prowadzonych przez siebie kampanii. Na tej podstawie możliwe będzie zaprezentowanie podsumowania minionego roku, prognoz i trendów, perspektywy oraz najważniejszych case studies w jednym, kompleksowym raporcie, którego publikacja przypada jeszcze na grudzień bieżącego roku.

::

Zachęcamy do wzięcia udziału w ankiecie.

::

 

 

O Sparc Media:

Założona w Sydney w 2004 roku firma, jest wiodącym dostawcą rozwiązań dla online marketingu, specjalizującym się we wdrażaniu kampanii i zautomatyzowanym zakupie przestrzeni reklamowych w nowoczesnych kanałach komunikacji. Obecnie Sparc Media oferuje dostęp do 30 różnych platform wymiany danych, formatów reklamowych oraz RTB. Firma jest całkowicie niezależną spółką opartą na prywatnym kapitale i zatrudnia prawie 100 specjalistów w 8 krajach. Siedziba firmy znajduje się w Sydney a jej lokalne biura m.in. w Tokio, Monachium, Nowym Jorku, Hong Kongu, Amsterdamie, a od 2014 roku także w Polsce, w Krakowie. Sparc Media współpracuje z największymi firmami medialnymi na rynku m.in. Appnexus, Medimath, IPONWEB. Więcej informacji na: www.sparcmedia.com

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.