Pięć minut branded content

Pięć minut branded content

Brief.pl / Aktualności

Five Minutes interaktywne video tylko dla ludzi o mocnych nerwach, pokazuje jak może wyglądać nowoczesny branded content.

-

Five Minutes to niekomercyjny projekt, zrealizowany przez studentów szkoły filmowej Filmakademie Baden-Württemberg we współpracy z agencją interaktywną UNIT9  i jej polskim oddziałem, który od trzech lat funkcjonuje pod nazwą Le Polish Bureau w Łodzi i Poznaniu.


Five Minutes to materiał z pogranicza dwóch światów: sztuki filmowej i umiejętności wykorzystania najnowszych technologii w tworzeniu unikalnego przeżycia. 
 Twórcy projektu, poza wizualnymi aspektami filmu oraz interakcją z widzem nie zapomnieli o najważniejszym: w mistrzowski sposób budują emocje i napięcie.

 
Five Minutes to multimedialne, interaktywne połączenie gry i filmu. Główny bohater tej opowieści, John ma niewiele czasu na walkę ze śmiertelną infekcją, która zamienia ludzi w żywe trupy.

 Jedyną szansą Johna na przeżycie, jest skoncentrowanie się na swoich wspomnieniach, pomaga mu w tym widz, który od samego początku ma decydujący wpływ na ostateczny wynik tej walki. 
Zegar tyka.

W Five Minutes można zagrać na tablecie, laptopie i komputerze stacjonarnym. Widz ma do wyboru jeden spośród trzech poziomów trudności. Premiera projektu w sieci miała miejsce 19 listopada. 




::
Zagrać można tutaj: http://www.fiveminutes.gs/ ::

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?