Pięć minut branded content

Pięć minut branded content

Brief.pl / Aktualności

Five Minutes interaktywne video tylko dla ludzi o mocnych nerwach, pokazuje jak może wyglądać nowoczesny branded content.

-

Five Minutes to niekomercyjny projekt, zrealizowany przez studentów szkoły filmowej Filmakademie Baden-Württemberg we współpracy z agencją interaktywną UNIT9  i jej polskim oddziałem, który od trzech lat funkcjonuje pod nazwą Le Polish Bureau w Łodzi i Poznaniu.


Five Minutes to materiał z pogranicza dwóch światów: sztuki filmowej i umiejętności wykorzystania najnowszych technologii w tworzeniu unikalnego przeżycia. 
 Twórcy projektu, poza wizualnymi aspektami filmu oraz interakcją z widzem nie zapomnieli o najważniejszym: w mistrzowski sposób budują emocje i napięcie.

 
Five Minutes to multimedialne, interaktywne połączenie gry i filmu. Główny bohater tej opowieści, John ma niewiele czasu na walkę ze śmiertelną infekcją, która zamienia ludzi w żywe trupy.

 Jedyną szansą Johna na przeżycie, jest skoncentrowanie się na swoich wspomnieniach, pomaga mu w tym widz, który od samego początku ma decydujący wpływ na ostateczny wynik tej walki. 
Zegar tyka.

W Five Minutes można zagrać na tablecie, laptopie i komputerze stacjonarnym. Widz ma do wyboru jeden spośród trzech poziomów trudności. Premiera projektu w sieci miała miejsce 19 listopada. 




::
Zagrać można tutaj: http://www.fiveminutes.gs/ ::

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.