Mytaxi niestandardowo w Warszawie

Mytaxi niestandardowo w Warszawie

Brief.pl / Aktualności

Od 17 maja br. w różnych miejscach Warszawy można napotkać znaki „X”. Dodatkowo w wybranych punktach stolicy można znaleźć darmowe vouchery na przejazdy taksówkami.

-

To nietypowa akcja promocyjna aplikacji Mytaxi, w ramach której m.in. na mostach, przy stacjach metra i na budynkach można spotkać znaki „X”. Dodatkowo w ruchliwych punktach np. na Krakowskim Przedmieściu i Polach Mokotowskich, przemieszcza się trzymetrowy żółty „X”, a osoby, które wprawiają go w ruch, rozdają vouchery o wartości 15 zł. na przejazdy taksówkami. Vouchery można też znaleźć na przystankach autobusowych i w środkach transportu miejskiego.

Akcja ma na celu promocję aplikacji Mytaxi, której znakiem firmowym jest właśnie „X”. Działania będą realizowane do końca czerwca br.

Klient: Mytaxi Polska.

Opracowanie kreatywne: Krzysztof Chojnacki, marketing manager w Mytaxi

Realiacja: Agencja MarketShare,

Produkcja materiałów graficznych (naklejek, voucherów, kartonowych "X"): Ambient Polska

Wsparcie PR: Clue PR

 

Tagi:

Mytaxi

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.