Mytaxi niestandardowo w Warszawie

Mytaxi niestandardowo w Warszawie

Brief.pl / Aktualności

Od 17 maja br. w różnych miejscach Warszawy można napotkać znaki „X”. Dodatkowo w wybranych punktach stolicy można znaleźć darmowe vouchery na przejazdy taksówkami.

-

To nietypowa akcja promocyjna aplikacji Mytaxi, w ramach której m.in. na mostach, przy stacjach metra i na budynkach można spotkać znaki „X”. Dodatkowo w ruchliwych punktach np. na Krakowskim Przedmieściu i Polach Mokotowskich, przemieszcza się trzymetrowy żółty „X”, a osoby, które wprawiają go w ruch, rozdają vouchery o wartości 15 zł. na przejazdy taksówkami. Vouchery można też znaleźć na przystankach autobusowych i w środkach transportu miejskiego.

Akcja ma na celu promocję aplikacji Mytaxi, której znakiem firmowym jest właśnie „X”. Działania będą realizowane do końca czerwca br.

Klient: Mytaxi Polska.

Opracowanie kreatywne: Krzysztof Chojnacki, marketing manager w Mytaxi

Realiacja: Agencja MarketShare,

Produkcja materiałów graficznych (naklejek, voucherów, kartonowych "X"): Ambient Polska

Wsparcie PR: Clue PR

 

Tagi:

Mytaxi

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.