Jak briefować agencje

Jak briefować agencje

Brief.pl / Aktualności

Profesjonaliści zajmujący się marketingiem wiedzą, że idealnym modelem rozpoczęcia współpracy jest dobry briefing. 90 proc. z nich wie także, że należy to zrobić poprzez spisany dokument i spotkanie briefujące agencji z klientem.

-

Okazuje się jednak, że ponad połowa stosuje jedynie ustny briefing! Są też tacy, którzy liczą na dobry efekt po krótkim mailu lub SMSie. Jak osiągnąć oczekiwane rezultaty dzięki dobremu briefingowi? Polecamy fachowy poradnik autorstwa Magdaleny Daniluk z Fat ROI.

Autorka pochyliła się nad tematem briefingu, bo dobrze wie po 14 latach pracy po stronie agencji, jak ważny jest to etap współpracy z klientem. „Pani Magdo, a ile by kosztowała taka prosta strona WWW? Odpowiadałam i nadal odpowiadam „To zależy”, kiedy klient nie potrafi określić swoich potrzeb i wymagań.” Magda Daniluk w poradniku udowadnia, że z dobrego briefingu wypływają same korzyści. Pokazuje jak powinien zostać skonstruowany brief idealny i uczy, jak z wykorzystaniem 10 filarów dobrego briefu osiągnąć zamierzone cele klienta i agencji.

„Brief” jest partnerem merytorycznym ebooka „Jak briefować agencje”. Polecamy!

::

Pobierz ebooka

::

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.