Jak briefować agencje

Jak briefować agencje

Brief.pl / Aktualności

Profesjonaliści zajmujący się marketingiem wiedzą, że idealnym modelem rozpoczęcia współpracy jest dobry briefing. 90 proc. z nich wie także, że należy to zrobić poprzez spisany dokument i spotkanie briefujące agencji z klientem.

-

Okazuje się jednak, że ponad połowa stosuje jedynie ustny briefing! Są też tacy, którzy liczą na dobry efekt po krótkim mailu lub SMSie. Jak osiągnąć oczekiwane rezultaty dzięki dobremu briefingowi? Polecamy fachowy poradnik autorstwa Magdaleny Daniluk z Fat ROI.

Autorka pochyliła się nad tematem briefingu, bo dobrze wie po 14 latach pracy po stronie agencji, jak ważny jest to etap współpracy z klientem. „Pani Magdo, a ile by kosztowała taka prosta strona WWW? Odpowiadałam i nadal odpowiadam „To zależy”, kiedy klient nie potrafi określić swoich potrzeb i wymagań.” Magda Daniluk w poradniku udowadnia, że z dobrego briefingu wypływają same korzyści. Pokazuje jak powinien zostać skonstruowany brief idealny i uczy, jak z wykorzystaniem 10 filarów dobrego briefu osiągnąć zamierzone cele klienta i agencji.

„Brief” jest partnerem merytorycznym ebooka „Jak briefować agencje”. Polecamy!

::

Pobierz ebooka

::

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.