Jak briefować agencje

Jak briefować agencje

Brief.pl / Aktualności

Profesjonaliści zajmujący się marketingiem wiedzą, że idealnym modelem rozpoczęcia współpracy jest dobry briefing. 90 proc. z nich wie także, że należy to zrobić poprzez spisany dokument i spotkanie briefujące agencji z klientem.

-

Okazuje się jednak, że ponad połowa stosuje jedynie ustny briefing! Są też tacy, którzy liczą na dobry efekt po krótkim mailu lub SMSie. Jak osiągnąć oczekiwane rezultaty dzięki dobremu briefingowi? Polecamy fachowy poradnik autorstwa Magdaleny Daniluk z Fat ROI.

Autorka pochyliła się nad tematem briefingu, bo dobrze wie po 14 latach pracy po stronie agencji, jak ważny jest to etap współpracy z klientem. „Pani Magdo, a ile by kosztowała taka prosta strona WWW? Odpowiadałam i nadal odpowiadam „To zależy”, kiedy klient nie potrafi określić swoich potrzeb i wymagań.” Magda Daniluk w poradniku udowadnia, że z dobrego briefingu wypływają same korzyści. Pokazuje jak powinien zostać skonstruowany brief idealny i uczy, jak z wykorzystaniem 10 filarów dobrego briefu osiągnąć zamierzone cele klienta i agencji.

„Brief” jest partnerem merytorycznym ebooka „Jak briefować agencje”. Polecamy!

::

Pobierz ebooka

::

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.