ICT Summit: polskie startupy w świetle reflektorów

ICT Summit: polskie startupy w świetle reflektorów

Brief.pl / Patronaty

W dniach 3-4 grudnia na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się ICT Summit. Ponad 800 gości i 50 prelegentów przez dwa dni rozmawiać będzie o rozwoju ekosystemu start-upowego w Europie Środkowo-Wschodniej, trendach technologicznych oraz innowacyjnych przedsięwzięciach biznesowych, które narodziły się w naszej części Europy. ICT Summit to pierwsza w Polsce konferencja dla start-upów, o takiej skali i gromadząca tylu prelegentów światowego formatu, która będzie całkowicie darmowa dla uczestników.

-

"World looks at Poland"

ICT Summit to organizowana przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) konferencja, której celem jest zaprezentowanie inwestorom z całego świata potencjału rodzimej branży ICT, ze szczególnym akcentem na nowoczesne rozwiązania technologiczne z Polski. Sukcesy firm takich jak Zortrax, Audioteka czy Estimote pokazują, że to właśnie Polska stanowi dziś centrum innowacyjnego biznesu Europy Środkowo-Wschodniej. ICT Summit będzie okazją do zwrócenia świateł reflektorów na lokalny ekosystem startupowy i najciekawsze przedsięwzięcia, które narodziły się na polskim rynku. Dlatego hasło konferencji to "World looks at Poland".

Edukacja dla startupów i prestiżowi uczestnicy

PARP od początku swojej działalności stawia na edukację młodych przedsiębiorców. Dlatego podczas ICT Summit startupy z Europy Środkowo-Wschodniej będą mogły szkolić się w zakresie tworzenia i rozwoju projektów, form finansowania oraz współpracy z inwestorami. Swoje prelekcje edukacyjne poprowadzą eksperci z dziedziny nowych technologii i praktycy biznesu. Uczestnicy będą mogli posłuchać m.in. J.D. Lasicy, twórcy Cruiseable, Amalii Agathou z The Next Web, Davida Bizera z Talent Fountain, współtwórcy The Digital Loop Ivana Hernandeza czy znanego blogera, twórcy firmy Fokus, Artura Kurasińskiego. W ostatnich dniach udział w konferencji potwierdzili też m.in.: Marvin Liao, partner w Micro Venture Capital Fund 500 Startups, mentor i inwestror Witalij Golomb oraz Bjoern Lasse Hermman, założyciel Compass.

Wymiana doświadczeń i perspektyw

Najważniejszym elementem konferencji ICT Summit jest dialog pomiędzy przedstawicielami różnych części ekosystemu startupowego. ICT Summit to okazja by spotkać inwestorów z Europy, USA i Izraela, aniołów biznesu i przedstawicieli funduszy venture capital. Konferencja sprzyja również wymianie doświadczeń między przedsiębiorcami z Polski i pozostałych krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Udział w konferencji wezmą też największe koncerny technologiczne, wysokiego szczebla przedstawiciele administracji publicznej oraz polskie i zagraniczne media.

ScaleMeGlobal : startupy na start

Odbywającej się już w grudniu konferencji towarzyszyć będzie konkurs ScaleMeGlobal, na najlepszy pomysł na globalny biznes. W ramach 1. Etapu konkursu John Biggs (TechCrunch), Taylor Crowley (HLM Tech) oraz Piotr Wilam (Innovation Nest) przeprowadzą sesję mentoringową dla 10 najlepszych startupów z Polski, które następnie będą miały szansę zaprezentować swoje projekty przed międzynarodowym jury, składającym się ze znanych inwestorów i mentorów biznesowych. Zwycięzcy zostaną nagrodzeni sesją coachingową z Donem Dodgem lub Paulem Jozefiakiem.

Konferencja odbędzie się w języku angielskim z polskim tłumaczeniem.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Aby wziąć udział w imprezie, trzeba zarejestrować tutaj,

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.