InPost Direct w Wielkiej Brytanii

InPost Direct w Wielkiej Brytanii

Brief.pl / Aktualności

InPost uruchomił w Wielkiej Brytanii serwis InPost Direct - narzędzie dla właścicieli małych przedsiębiorstw, sprzedawców online i konsumentów. Dzięki niemu przygotowanie i nadanie przesyłki za pomocą sieci Paczkomatów InPost będzie jeszcze szybsze.

-

Nowe rozwiązanie od InPost pozwoli ominąć kolejki w gorącym sezonie przedświątecznym – naklejkę adresową można wygodnie wydrukować w domu, a wysłanie paczki w najbliższym PaczkomacieÒ InPost zajmie zaledwie kilka sekund. Usługa działa także w Polsce pod nazwą „Manager paczek”.

Skorzystanie z serwisu jest niezwykle proste – wystarczy, że nadawca odwiedzi stronę inpostdirect.co.uk, wprowadzi wagę i rozmiar paczki oraz dane adresata. System wygeneruje etykietę, którą należy przykleić do paczki, a tę zostawić w skrytce wybranego Paczkomatu InPost.

- Największa w Wielkiej Brytanii sieć automatycznych punktów odbioru click&collect, tworzona przez Paczkomaty InPost, stanie się jeszcze wygodniejsza i szybsza w użyciu dzięki uruchomieniu usługi InPost Direct. Ostatecznie wszyscy chcemy korzystać z takiej dostawy, którą charakteryzuje elastyczność, prostota i bezpieczeństwo wysyłki, zwłaszcza przed świętami Bożego Narodzenia, gdy spodziewamy się realizacji rekordowej ilości przesyłek. InPost Direct jest przystępnym, automatycznym i bezproblemowym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy nie chcą czekać w kolejce na poczcie lub na kuriera, żeby nadać paczkę mówi Jonathan Smith, prezes InPost UK.

W Polsce InPost zawarł porozumienie z Allegro o strategicznej współpracy w ramach dostaw produktów zamawianych online. Teraz w opcjach przesyłki każdy e-sprzedawca może dodać nowe możliwości: Allegro Paczkomaty InPost (7,99 zł) i Allegro Polecony InPost (3,94 zł). Będzie to najtańsza dostępna forma dostawy – zarówno w odniesieniu do listu poleconego, jak i paczki. W każdej z tych opcji klienci mają zagwarantowany darmowy zwrot kupionego towaru.

::

Poczta Polska - nowe oblicze marki

::

Obecnie w Wielkiej Brytanii działa ponad 1.000 Paczkomatow InPost - ponad 70 proc. Brytyjczyków mieszka w obrębie 5 mil od najbliższego Paczkomatu InPost. Zasięg urządzeń na terenie Wielkiej Brytanii dynamicznie się zwiększa. Jest to możliwe dzięki licznym kooperacjom z silnymi rynkowymi graczami. We współpracy z Transport for London, londyńskim zarządcą metra – InPost uruchomił już terminale m.in. na parkingu przy stacji metra Buckhurst Hill oraz nadworcu autobusowym Victoria Station. W wyniku umów partnerskich innowacyjne urządzenia pojawiły się w sieci supermarketów Morrisons oraz sklepów Toys R Us. Paczkomaty InPost w znaczącym stopniu zwiększą także elastyczność dostaw konsumentom korzystającym z oferty czołowych podmiotów rynku logistycznego i sektora e-commerce w Wielkiej Brytanii, takich jak: MetaPack oraz P4D.

Urządzenia InPost „szyte” na miarę dzisiejszych czasów są już dostępne na 22 międzynarodowych rynkach. Zaledwie w kilka lat podbiły oprócz Polski: Australię, Chile, Wielką Brytanię, Włochy, Francję, Irlandię, Islandię, Litwę, Łotwę, Ukrainę, Estonię, Rosję, Cypr, Słowację, Malezję, Czechy, a także:, Kolumbię, Arabię Saudyjską, Kostarykę, Salwador oraz Gwatemalę. Na całym świecie funkcjonuje – w różnych modelach biznesowych – ponad 3500 Paczkomatów. Spółka planuje instalację kolejnych 6000 terminali na terenie Europy, Azji, obu Ameryk, a także na Bliskim Wschodzie.

::

Czy korzystacie z Paczkomatów? Jakie są Wasze wrażenia?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.