Trzecia edycja badania Komunikacja SMS w Polsce

Trzecia edycja badania Komunikacja SMS w Polsce

Brief.pl / Patronaty

Platforma SerwerSMS.pl rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiego badania „Komunikacja SMS w Polsce 2014”. Ma ono na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej.

-

W tym roku największa zmianą jest wprowadzenie bloku z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków - m-commerce i e-commerce. Z pewnością poszerzy to zakres wiedzy pozyskanej w badaniu i dostarczy wartościowego materiału do analizy dla ekspertów. Do badania po raz drugi dołączony będzie suplement dla biznesu o wykorzystywaniu komunikacji mobilnej w marketingu przez polskich przedsiębiorców.

::

Średni CTR dla sms-a to 24 proc.

::

- Zainteresowanie badaniami z lat ubiegłych przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania. Otrzymaliśmy bardzo pozytywne komentarze oraz opinie zarówno ze strony mediów, jak i instytucji publicznych, a także klientów biznesowych. Postanowiliśmy kontynuować badanie tworząc kolejną, trzecią już edycję. W tym roku postanowiliśmy poszerzyć zakres pytań o tematykę bardzo aktualną, stanowiącą przedmiot wielu dyskusji jednocześnie będącą obszarem wielu badań. Mowa o rynkach m-commerce i e-commerce których rozwój jest niezwykle dynamiczny, natomiast brakuje rzetelnych badań o ich stanie, zwłaszcza w ujęciu marketingu mobilnego. Dzięki danym zdobytym poprzez badanie będziemy mieli bardziej przejrzysty obraz skuteczności mobilnego marketingu w wielu obszarach e-biznesu oraz porównamy zachowania i zwyczaje komunikacyjne Polaków z latami ubegłymi– mówi Artur Sadowski, CEO w platformie SerwerSMS.pl.

Zapraszamy do udziału w badaniu Komunikacja SMS w Polsce 2014. Tradycyjnie ma ono na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej. W tym roku największą zmianą jest wprowadzenie bloku z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków m-commerce i e-commerce. Platforma SerwerSMS.pl przygotowuje także drugie wydanie biznesowego suplementu, który podsumuje tegoroczną edycję badania. Zawarte w nim wnioski stanowią unikalne na polskim rynku telekomunikacyjnym informacje o technologii SMS w biznesie i działaniach marketingowych. Więcej szczegółów znajdą Państwo wkrótce w pełnej wersji raportu.

::

Photo: © nickylarson974 - Zobacz portfolio

Tagi:

SMS Badanie

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.