Trzecia edycja badania Komunikacja SMS w Polsce

Trzecia edycja badania Komunikacja SMS w Polsce

Brief.pl / Patronaty

Platforma SerwerSMS.pl rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiego badania „Komunikacja SMS w Polsce 2014”. Ma ono na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej.

-

W tym roku największa zmianą jest wprowadzenie bloku z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków - m-commerce i e-commerce. Z pewnością poszerzy to zakres wiedzy pozyskanej w badaniu i dostarczy wartościowego materiału do analizy dla ekspertów. Do badania po raz drugi dołączony będzie suplement dla biznesu o wykorzystywaniu komunikacji mobilnej w marketingu przez polskich przedsiębiorców.

::

Średni CTR dla sms-a to 24 proc.

::

- Zainteresowanie badaniami z lat ubiegłych przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania. Otrzymaliśmy bardzo pozytywne komentarze oraz opinie zarówno ze strony mediów, jak i instytucji publicznych, a także klientów biznesowych. Postanowiliśmy kontynuować badanie tworząc kolejną, trzecią już edycję. W tym roku postanowiliśmy poszerzyć zakres pytań o tematykę bardzo aktualną, stanowiącą przedmiot wielu dyskusji jednocześnie będącą obszarem wielu badań. Mowa o rynkach m-commerce i e-commerce których rozwój jest niezwykle dynamiczny, natomiast brakuje rzetelnych badań o ich stanie, zwłaszcza w ujęciu marketingu mobilnego. Dzięki danym zdobytym poprzez badanie będziemy mieli bardziej przejrzysty obraz skuteczności mobilnego marketingu w wielu obszarach e-biznesu oraz porównamy zachowania i zwyczaje komunikacyjne Polaków z latami ubegłymi– mówi Artur Sadowski, CEO w platformie SerwerSMS.pl.

Zapraszamy do udziału w badaniu Komunikacja SMS w Polsce 2014. Tradycyjnie ma ono na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej. W tym roku największą zmianą jest wprowadzenie bloku z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków m-commerce i e-commerce. Platforma SerwerSMS.pl przygotowuje także drugie wydanie biznesowego suplementu, który podsumuje tegoroczną edycję badania. Zawarte w nim wnioski stanowią unikalne na polskim rynku telekomunikacyjnym informacje o technologii SMS w biznesie i działaniach marketingowych. Więcej szczegółów znajdą Państwo wkrótce w pełnej wersji raportu.

::

Photo: © nickylarson974 - Zobacz portfolio

Tagi:

SMS Badanie

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.