Trzecia edycja badania Komunikacja SMS w Polsce

Trzecia edycja badania Komunikacja SMS w Polsce

Brief.pl / Patronaty

Platforma SerwerSMS.pl rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiego badania „Komunikacja SMS w Polsce 2014”. Ma ono na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej.

-

W tym roku największa zmianą jest wprowadzenie bloku z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków - m-commerce i e-commerce. Z pewnością poszerzy to zakres wiedzy pozyskanej w badaniu i dostarczy wartościowego materiału do analizy dla ekspertów. Do badania po raz drugi dołączony będzie suplement dla biznesu o wykorzystywaniu komunikacji mobilnej w marketingu przez polskich przedsiębiorców.

::

Średni CTR dla sms-a to 24 proc.

::

- Zainteresowanie badaniami z lat ubiegłych przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania. Otrzymaliśmy bardzo pozytywne komentarze oraz opinie zarówno ze strony mediów, jak i instytucji publicznych, a także klientów biznesowych. Postanowiliśmy kontynuować badanie tworząc kolejną, trzecią już edycję. W tym roku postanowiliśmy poszerzyć zakres pytań o tematykę bardzo aktualną, stanowiącą przedmiot wielu dyskusji jednocześnie będącą obszarem wielu badań. Mowa o rynkach m-commerce i e-commerce których rozwój jest niezwykle dynamiczny, natomiast brakuje rzetelnych badań o ich stanie, zwłaszcza w ujęciu marketingu mobilnego. Dzięki danym zdobytym poprzez badanie będziemy mieli bardziej przejrzysty obraz skuteczności mobilnego marketingu w wielu obszarach e-biznesu oraz porównamy zachowania i zwyczaje komunikacyjne Polaków z latami ubegłymi– mówi Artur Sadowski, CEO w platformie SerwerSMS.pl.

Zapraszamy do udziału w badaniu Komunikacja SMS w Polsce 2014. Tradycyjnie ma ono na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej. W tym roku największą zmianą jest wprowadzenie bloku z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków m-commerce i e-commerce. Platforma SerwerSMS.pl przygotowuje także drugie wydanie biznesowego suplementu, który podsumuje tegoroczną edycję badania. Zawarte w nim wnioski stanowią unikalne na polskim rynku telekomunikacyjnym informacje o technologii SMS w biznesie i działaniach marketingowych. Więcej szczegółów znajdą Państwo wkrótce w pełnej wersji raportu.

::

Photo: © nickylarson974 - Zobacz portfolio

Tagi:

SMS Badanie

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.