Trzecia edycja badania Komunikacja SMS w Polsce

Trzecia edycja badania Komunikacja SMS w Polsce

Brief.pl / Patronaty

Platforma SerwerSMS.pl rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiego badania „Komunikacja SMS w Polsce 2014”. Ma ono na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej.

-

W tym roku największa zmianą jest wprowadzenie bloku z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków - m-commerce i e-commerce. Z pewnością poszerzy to zakres wiedzy pozyskanej w badaniu i dostarczy wartościowego materiału do analizy dla ekspertów. Do badania po raz drugi dołączony będzie suplement dla biznesu o wykorzystywaniu komunikacji mobilnej w marketingu przez polskich przedsiębiorców.

::

Średni CTR dla sms-a to 24 proc.

::

- Zainteresowanie badaniami z lat ubiegłych przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania. Otrzymaliśmy bardzo pozytywne komentarze oraz opinie zarówno ze strony mediów, jak i instytucji publicznych, a także klientów biznesowych. Postanowiliśmy kontynuować badanie tworząc kolejną, trzecią już edycję. W tym roku postanowiliśmy poszerzyć zakres pytań o tematykę bardzo aktualną, stanowiącą przedmiot wielu dyskusji jednocześnie będącą obszarem wielu badań. Mowa o rynkach m-commerce i e-commerce których rozwój jest niezwykle dynamiczny, natomiast brakuje rzetelnych badań o ich stanie, zwłaszcza w ujęciu marketingu mobilnego. Dzięki danym zdobytym poprzez badanie będziemy mieli bardziej przejrzysty obraz skuteczności mobilnego marketingu w wielu obszarach e-biznesu oraz porównamy zachowania i zwyczaje komunikacyjne Polaków z latami ubegłymi– mówi Artur Sadowski, CEO w platformie SerwerSMS.pl.

Zapraszamy do udziału w badaniu Komunikacja SMS w Polsce 2014. Tradycyjnie ma ono na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej. W tym roku największą zmianą jest wprowadzenie bloku z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków m-commerce i e-commerce. Platforma SerwerSMS.pl przygotowuje także drugie wydanie biznesowego suplementu, który podsumuje tegoroczną edycję badania. Zawarte w nim wnioski stanowią unikalne na polskim rynku telekomunikacyjnym informacje o technologii SMS w biznesie i działaniach marketingowych. Więcej szczegółów znajdą Państwo wkrótce w pełnej wersji raportu.

::

Photo: © nickylarson974 - Zobacz portfolio

Tagi:

SMS Badanie

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.