TV dla operatorów ISP

TV dla operatorów ISP

Brief.pl / Patronaty

W dniach 30-31 października w Wieliczce odbył się Pierwszy Kongres eTV czyli wydarzenie dedykowane operatorom internetowym (ISP) pragnącym wprowadzić usługę telewizji do swojej oferty i sprzedawać ją pod własną marką. Organizatorem spotkania była firma Everitum, a partnerami strategicznymi firmy EVIO Polska i Orange Polska.

-

Tematem głównym wydarzenia była kwestia budowania atrakcyjnej oferty TV mającej uzupełnić usługi skierowane do wymagającego użytkownika Internetu. Uczestnicy spotkania mieli okazję dowiedzieć się jak tworzyć konkurencyjne pakiety programowe, jak skutecznie je promować we własnej sieci oraz jak budować własną lokalną markę.

Prezentację dotyczącą zagadnień wdrożenia usługi eTV, stworzonej właśnie dla operatorów ISP, poprowadził Mariusz Filipiak, Prezes Zarządu EVIO. Propozycja ta pozwala operatorom na uruchomienie telewizji we własnej sieci, bez konieczności inwestowania w kosztowne zaplecze technologiczne oraz zajmowania się czasochłonnymi kwestiami logistycznymi związanymi z pozyskaniem licencji od nadawców.

Popołudniowa sesja została podzielona na dwa równoległe szkolenia. Pierwsze z nich dotyczyło sprzedaży usług TV i zostało przeprowadzone jako trening związany z coachingiem sprzedażowym oraz doradztwem w sprawie organizacji działu sprzedaży. Szkolenie prowadzili trenerzy z wieloletnim praktycznym doświadczeniem w sprzedaży usług telekomunikacyjnych z firm Future Skills oraz SaleFormation, a także przedstawiciele nadawcy kanałów Canal+.

Drugi warsztat był dedykowany pracownikom działów technicznych i dotyczył technologicznych wymagań potrzebnych do wdrożenia, konfiguracji i obsługi usługi eTV. Eksperci z działu technicznego EVIO na podstawie zgromadzonych case-study przedstawili cały proces uruchomienia telewizji cyfrowej w sieci ISP.

Podczas kongresu zaplanowano także wydarzenia towarzyszące skupione wokół zagadnień dotyczących przyszłości TV. Odpowiedzi na pytania o współistnienie tradycyjnej telewizji i treści dystrybuowanych w Internecie szukali uczestnicy debatypt. „Jakiej telewizji chce abonent?” czyli Paweł Tutka (HbbTV), Karol Wyszyński (LifeTube) oraz Radosław Juźwin (NC+). Moderatorem był Janusz Kołodziej, redaktor naczelny magazynu TELEPRO. Dobrym przykładem angażujących trendów, których oczekują współcześni odbiorcy był pokaz trzech projektów crossmedialnych zaprezentowanych podczas Filmteractive Market 2014. Inicjatywy te oparte są w głównej mierze na treściach wideo, idealnie integrują się z innymi formami komunikacji z odbiorcami i tworzą razem całość wzmacniającą interakcję.

Pierwszy Kongres eTV zakończyła wieczorna integracja w salach Kopalni Soli Wieliczki, która na tę okazję została przemieniona w iście przerażający plan filmowy rodem z krwawego horroru. Organizatorzy zaserwowali takie atrakcje jak pokaz światła i dźwięku w cmentarnej mgle, występ wiecznie żywego Michaela Jacksona oraz przejście tunelu strachu wypełnionego profesjonalnie ucharakteryzowanymi zombie.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.