Hackuj swój mózg…

Hackuj swój mózg…

Brief.pl / Technologie

Ewolucja obdarzyła nas mózgiem, który stał się naszą przewagą. Nadal tajemnicą jest skala jego możliwości. Coraz częściej chcemy wpływać na jego wydajność za pomocą technologii...

-

Urządzenia działające na zasadzie biofeedbacku pozwalają zwiększyć możliwości mózgu, w ograniczonych granicach, jednak nie spodziewajmy się efektów jak w przypadku Lucy (główna bohaterka najnowszego filmu Luca Besson). Umożliwiają osiągnięcie stanów relaksacyjnych oraz zwiększają poziom koncentracji.

Muse - zrelaksuj swój mózg

Muse to urządzenie działające na zasadzie biofeedbacku (biologiczne sprzężenie zwrotne dostarczające człowiekowi informacji o jego stanie fizjologicznym).
Muse to produkt kanadyjskiej firmy InteraXon. Jest to fizycznie specjalna obręcz z czujnikami zakładana na głowę, oraz aplikacja pozwalająca między innymi się zrelaksować oraz poprawić koncentrację. Muse możecie kupić za kwotę 299 dolarów plus koszty przesyłki do Polski.

Emotiv - ucz się i baw

Oficjalna premiera będzie miała miejsce na początku 2015 roku. W ofercie firmy Emotiv znajdują się trzy modele urządzeń i wybór nie ogranicza się tylko do jednej opaski. Urządzenia różnią się nie tylko ceną, ale również  liczbą sensorów wbudowanych do opasek. Możemy je wykorzystać między innymi do zwiększenia naszej kreatywności jak również zdolności uczenia się. Ciekawą opcją dla graczy jest możliwość wykorzystania opasek do sterowania grami, np. Word of Warcraft.
Ceny urządzeń rozpoczynają się od 299 dolarów za model Emotiv Insight, oraz 399 dolarów za model EPOC i 499 dolarów za model EPOC +



Rozwój tego rodzaju urządzeń może sprawić, że będziemy lepiej dostosowani do wymagań stawianych nam przez współczesną cywilizację. Czy używalibyście takich urządzeń?

::

Foto: © adimas - Zobacz portfolio

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.