SHOWROOM.PL wygrywa

 SHOWROOM.PL wygrywa

Brief.pl / Aktualności

Polski startup zajął trzecie miejsce podczas finału konkursu 7 Ventures Pitch Day. Showroom.pl otrzymał milion euro do wydania na promocję w niemieckich kanałach telewizyjnych, należących do grupy ProSiebenSat1. To duży sukces i wielka szansa na wsparcie ekspansji na rynek niemiecki, która planowana jest przez firmę w 2015 roku.

-

Do finału konkursu 7 Ventures Pitch Day spośród ponad 200 aplikacji z 30 krajów wybrano siedem startupów z Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Indii, Izraela i Polski. Każdy z nich miał 7 minut na zaprezentowanie się przed kilkusetosobową publicznością na głównej scenie prestiżowej konferencji NOAH. Prezentacje składały się z 1-minutowego filmu, 3-minutowego wystąpienia (tzw. pitch) oraz 3-minutowej sesji pytań zadawanych przez jury złożone z przedstawicieli funduszy inwestycyjnych (Accel Partners, KKR, Insight Venture Partners, Horizon Ventures, Modern Times), mediów (Pando Daily) oraz środowiska start-upów (w tej roli w jury wystąpił Michał Sadowski, założyciel Brand24). Jurorzy oceniali prezentacje pod kątem modelu biznesowego, produktu, zespołu, potencjału telewizyjnego i międzynarodowego. Zgodnie z ich werdyktem, SHOWROOM, reprezentowany przez założycieli: Jaśka Stasza i Michała Judę znalazł się na 3 miejscu podium, za firmami Cashbord (Niemcy, 1 miejsce) i Flaviar (USA, 2 miejsce).

showroom

- To wielkie wyróżnienie dla naszej firmy i nagorda za ciężką pracę dla całego zespołu SHOWROOM-u  - mówi Jasiek Stasz. Konkurencja była zacięta, a prezentacje stały na bardzo wysokim poziomie, więc tym bardziej cieszymy się z zajęcia tak wysokiego miejsca. Otrzymaliśmy wiele pochwał od członków jury, a także publiczności, która w nieoficjalnym głosowaniu brawami uznała naszą prezentację za najlepszą. Cieszymy się, że mogliśmy reprezentować SHOWROOM i polskie środowisko startupowe w tak prestiżowym konkursie - stwierdza Stasz. 

SHOWROOM to największa w Polsce platforma e-commerce zrzeszająca niezależnych projektantów mody. Inwestorami w firmie są fundusz HardGamma Ventures oraz Burda International należąca do koncernu medialnego Hubert Burda Media. Obecnie SHOWROOM działa na polskim rynku, jednak prowadzi przygotowania do ekspansji zagranicznej.

- Niemcy to dla nas naturalny kierunek rozwoju, zarówno ze względu na wielkość i atrakcyjność rynku, jak i fakt, że Burda, nasz inwestor strategiczny, jest tam jednym z największych medialno-internetowych graczy - mówi Michał Juda. Ekspansja międzynarodowa będzie naszym priorytetem w nadchodzącym roku. W tej chwili pilnie się do niej przygotowujemy, m.in. budując zupełnie nowa platformę technologiczną obsługującą SHOWROOM. Tym bardziej cieszy nas milionowy budżet medialny, który wygraliśmy w Londynie - komentuje Juda. 

 

::

 

W dniach 21.11 - 23.12 SHOWROOM organizuje w swojej siedzibie, przy ul. Hożej 51 w Warszawie, świąteczny butik, gdzie można obejrzeć i kupić wyselekcjonowane produkty polskich projektantów, na co dzień dostępne tylko on-line. Więcej informacji tutaj

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?