Koniec serwisu Foodpanda

Koniec serwisu Foodpanda

Brief.pl / Aktualności

Pizzaportal.pl przejmuje Foodpandę. W wyniku negocjacji strony ustaliły, że polski serwis Foodpanda przestanie całkowicie istnieć, a wszystkie restauracje, z którymi do tej pory współpracował wejdą do oferty PizzaPortal.pl. Dotychczasowa strona internetowa będzie kierował do PizzaPortal.pl.

-

Pomimo tego, że oba serwisy oferowały zamawianie jedzenia online, istniała istotna różnica w ich funkcjonowaniu. W ofercie PizzaPortal.pl znajdowały się wyłącznie restauracje dysponujące własnymi kurierami. Foodpanda z kolei posiadała własną załogę kurierów, którzy odbierali zamówienia z restauracji i dostarczali do klientów końcowych. Dzięki temu oferta serwisu mogła obejmować lokale nieobecne u konkurencji. Po przejęciu PizzaPortal.pl przejmie dotychczasową organizację dostaw obecną w Foodpanda. Połączenie funkcjonalności obu serwisów umożliwi oferowanie restauracjom i klientom lepszego serwisu.

- Ta transakcja ma dla nas znaczenie strategiczne. Nie tylko wzmacnia naszą pozycję lidera, ale również umożliwia rozszerzenie działalności o dostawy. To teoretycznie pozwoli nam nawiązać współpracę z każdą restauracją na rynku – komentuje Lech Kaniuk, CEO PizzaPortal.pl.

::

Przeczytaj też:

Pizzaportal.pl i Fly.pl z blogerami

::

 

Photo: © pim - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.