Grupa Onet.pl przejmuje NK

Grupa Onet.pl przejmuje NK

Brief.pl / Aktualności

Grupa Onet.pl, będąca częścią Ringier Axel Springer Media AG, podpisała porozumienie z Excolimp Investemnts (firmą należącą do Rubylight Limited) dotyczące przejęcia NK. Serwis NK.pl powstały w 2006 r. (kiedyś nasza-klasa.pl) jest jedną z największych platform oferujących gry i drugim co do wielkości serwisem społecznościowym w Polsce.

-

Obecnie NK.pl skupia miesięcznie ok. 5,2 mln użytkowników (Megapanel 09.2014) i jest jednocześnie jedną z czołowych platform z grami online w Polsce. Decydując się na przejęcie NK.pl, Grupa Onet.pl różnicuje i poszerza swoje portfolio. Do tej pory w ramach Onetu działały trzy dedykowane grom serwisy: gry.onet, gryonline.onet oraz grydlaniej.onet. Onet współpracuje z ponad 30-toma największymi producentami gier (w tym EA, Ubisoft, Wargaming) i oferuje ponad 100 gier.

- Gry online i treści z tą tematyką związane są bardzo poszukiwane przez polskich internautów. Przejęcie NK.pl to świetna szansa, żeby poszerzyć nasze portfolio i czerpać korzyści z obecnego potencjału serwisu w kontekście gier i aplikacji rozrywkowych - komentuje Robert Bednarski, CEO Grupy Onet.pl

 

Proces przejęcia jest obecnie weryfikowany przez UOKiK.

::

Co sądzicie o tym przejęciu?

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.