wp - grudzien 2016

Grupa Onet.pl przejmuje NK

Grupa Onet.pl przejmuje NK

Brief.pl / Aktualności

Grupa Onet.pl, będąca częścią Ringier Axel Springer Media AG, podpisała porozumienie z Excolimp Investemnts (firmą należącą do Rubylight Limited) dotyczące przejęcia NK. Serwis NK.pl powstały w 2006 r. (kiedyś nasza-klasa.pl) jest jedną z największych platform oferujących gry i drugim co do wielkości serwisem społecznościowym w Polsce.

-

Obecnie NK.pl skupia miesięcznie ok. 5,2 mln użytkowników (Megapanel 09.2014) i jest jednocześnie jedną z czołowych platform z grami online w Polsce. Decydując się na przejęcie NK.pl, Grupa Onet.pl różnicuje i poszerza swoje portfolio. Do tej pory w ramach Onetu działały trzy dedykowane grom serwisy: gry.onet, gryonline.onet oraz grydlaniej.onet. Onet współpracuje z ponad 30-toma największymi producentami gier (w tym EA, Ubisoft, Wargaming) i oferuje ponad 100 gier.

- Gry online i treści z tą tematyką związane są bardzo poszukiwane przez polskich internautów. Przejęcie NK.pl to świetna szansa, żeby poszerzyć nasze portfolio i czerpać korzyści z obecnego potencjału serwisu w kontekście gier i aplikacji rozrywkowych - komentuje Robert Bednarski, CEO Grupy Onet.pl

 

Proces przejęcia jest obecnie weryfikowany przez UOKiK.

::

Co sądzicie o tym przejęciu?

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.