Listonic z nową ofertą

Listonic z nową ofertą

Brief.pl / Aktualności

Listonic stworzył TylkoFMCG.pl - sieć reklamową dla branży dóbr szybkozbywalnych. Nowy produkt pomaga w dotarciu do konsumentów w momencie podejmowania przez nich decyzji zakupowych.

-

Oferta stworzona przez Listonic – firmę, która od 5 lat wdraża innowacyjne reklamy w aplikacjach mobilnych i internecie - składa się z szytych na miarę produktów reklamowych.

- Uruchomiliśmy TylkoFMCG, ponieważ przez lata pracy zbudowaliśmy know-how, wyspecjalizowany zespół i unikatowe narzędzia reklamowe właśnie dla tej branży. Mamy największy kulinarny zasięg w polskim internecie, reklamę mobilną, która ma wiele cech shopper marketingowych i kupony na zakupy domowe, co jest całkowicie bezprecedensowe na naszym rynku – mówi Kamil Janiszewski, dyrektor sprzedaży Listonic.

TylkoFMCG obsługuje reklamy natywne na listach zakupów Listonic, retargetowane dla FMCG banery w tradycyjnym internecie oraz innowacyjne kupony promocyjne do wykorzystania w dowolnym sklepie.Jak to działa:

  • Natywna reklama na listach zakupów Listonic – czyli dotarcie do klientów z silną intencją zakupową w trakcie planowania przez nich zakupów lub w momencie wyboru konkretnego produktu, przy półce sklepowej.
  • Banery w internecie – wyświetlane w miejscach, gdzie pokazują się reklamy sieci Google, Adexon, Facebook czy YouTube, ale dopasowane do intencji zakupowej klienta, jego zainteresowań danym typem kuchni, rodzajem lub składnikiem przepisu. Zasięg 9 mln UU i autorski algorytm pozwalają dotrzeć do setek tysięcy ludzi, którzy w najbliższym czasie będą zainteresowani kuponem na konkretny produkt.
  • Kupony Żbik – kupony na produkty szybkozbywalne realizowane w dowolnym sklepie to znakomite narzędzie do budowania trialu i mierzalnej sprzedaży. Zwiększają świadomość marki, zapoznają z cechami produktu i umożliwiają promowanie swoich produktów niezależne od sieci handlowej.

Listonic z TylkoFMCG kompleksowo obsługuje marki dając im cyfrowe narzędzia umożliwiające towarzyszenie klientowi w całej ścieżce zakupowej. Od poszukiwania inspiracji i planowania zakupów, poprzez podróż przez sklep i wizytę przy kasie. Zespół TylkoFMCG realizuje kampanie dla marek takich jak: Arla, Adidas, Monini, Książęce, Danone, Barilla, Nestle, Kruszwica, Reckitt Benckiser, Żywiec Zdrój i wiele innych.

::

Pomysłodawcy i założyciele Listonic w 2013 roku znaleźli się w rankingu Brief 50. najbardziej kreatywnych w biznesie.

::

Obejrzyj wywiad:

50. kreatywnych: Listonic - konkurując z kartką

::

Tagi:

Listonic FMCG

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.