wp - grudzien 2016

Listonic z nową ofertą

Listonic z nową ofertą

Brief.pl / Aktualności

Listonic stworzył TylkoFMCG.pl - sieć reklamową dla branży dóbr szybkozbywalnych. Nowy produkt pomaga w dotarciu do konsumentów w momencie podejmowania przez nich decyzji zakupowych.

-

Oferta stworzona przez Listonic – firmę, która od 5 lat wdraża innowacyjne reklamy w aplikacjach mobilnych i internecie - składa się z szytych na miarę produktów reklamowych.

- Uruchomiliśmy TylkoFMCG, ponieważ przez lata pracy zbudowaliśmy know-how, wyspecjalizowany zespół i unikatowe narzędzia reklamowe właśnie dla tej branży. Mamy największy kulinarny zasięg w polskim internecie, reklamę mobilną, która ma wiele cech shopper marketingowych i kupony na zakupy domowe, co jest całkowicie bezprecedensowe na naszym rynku – mówi Kamil Janiszewski, dyrektor sprzedaży Listonic.

TylkoFMCG obsługuje reklamy natywne na listach zakupów Listonic, retargetowane dla FMCG banery w tradycyjnym internecie oraz innowacyjne kupony promocyjne do wykorzystania w dowolnym sklepie.Jak to działa:

  • Natywna reklama na listach zakupów Listonic – czyli dotarcie do klientów z silną intencją zakupową w trakcie planowania przez nich zakupów lub w momencie wyboru konkretnego produktu, przy półce sklepowej.
  • Banery w internecie – wyświetlane w miejscach, gdzie pokazują się reklamy sieci Google, Adexon, Facebook czy YouTube, ale dopasowane do intencji zakupowej klienta, jego zainteresowań danym typem kuchni, rodzajem lub składnikiem przepisu. Zasięg 9 mln UU i autorski algorytm pozwalają dotrzeć do setek tysięcy ludzi, którzy w najbliższym czasie będą zainteresowani kuponem na konkretny produkt.
  • Kupony Żbik – kupony na produkty szybkozbywalne realizowane w dowolnym sklepie to znakomite narzędzie do budowania trialu i mierzalnej sprzedaży. Zwiększają świadomość marki, zapoznają z cechami produktu i umożliwiają promowanie swoich produktów niezależne od sieci handlowej.

Listonic z TylkoFMCG kompleksowo obsługuje marki dając im cyfrowe narzędzia umożliwiające towarzyszenie klientowi w całej ścieżce zakupowej. Od poszukiwania inspiracji i planowania zakupów, poprzez podróż przez sklep i wizytę przy kasie. Zespół TylkoFMCG realizuje kampanie dla marek takich jak: Arla, Adidas, Monini, Książęce, Danone, Barilla, Nestle, Kruszwica, Reckitt Benckiser, Żywiec Zdrój i wiele innych.

::

Pomysłodawcy i założyciele Listonic w 2013 roku znaleźli się w rankingu Brief 50. najbardziej kreatywnych w biznesie.

::

Obejrzyj wywiad:

50. kreatywnych: Listonic - konkurując z kartką

::

Tagi:

Listonic FMCG

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.