PZL odzyskany

PZL odzyskany

Brief.pl / Aktualności

Iwo Zaniewski i Kot Przybora niespodziewanie odkupili 51 proc. udziałów w założonej przez siebie agencji PZL. Tym samym przestaje ona być własnością Grupy Publicis.

-

W maju Iwo Zaniewski i Kot Przybora opuścili stworzoną przez siebie firmę PZL, zachowując 49 proc. udziałów w niej. Pakiet większościowy przejęła Grupa Publicis.

Powodem odejścia była różnica wizji dotyczących rozwoju PZL z nowym udziałowcem. Ich odejście było dużym zaskoczeniem dla branży reklamowej, którą budowali od przeszło 15 lat.

Dzięki nim poznaliśmy Monikę Okocim spojrzeniu, śledziliśmy losy kopytka, czy ostatnio mruczeliśmy z Żubrem.

Sama firma nie miała w tym roku najlepszej passy. Agencja straciła kilku kluczowych klientów, dodatkowo różnica w wizji rozwoju firmy, spowodowała ich odejście.



::

Przybora i Zaniewski odchodzą z PZL

::


Tym bardziej zaskakującą informacją jest ich powrót. Szczególnie, że planowali założenie nowej firmy. Przejmując całościowo udziały w firmie zyskują pełną kontrolę nad jej dalszym losem.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.