PZL odzyskany

PZL odzyskany

Brief.pl / Aktualności

Iwo Zaniewski i Kot Przybora niespodziewanie odkupili 51 proc. udziałów w założonej przez siebie agencji PZL. Tym samym przestaje ona być własnością Grupy Publicis.

-

W maju Iwo Zaniewski i Kot Przybora opuścili stworzoną przez siebie firmę PZL, zachowując 49 proc. udziałów w niej. Pakiet większościowy przejęła Grupa Publicis.

Powodem odejścia była różnica wizji dotyczących rozwoju PZL z nowym udziałowcem. Ich odejście było dużym zaskoczeniem dla branży reklamowej, którą budowali od przeszło 15 lat.

Dzięki nim poznaliśmy Monikę Okocim spojrzeniu, śledziliśmy losy kopytka, czy ostatnio mruczeliśmy z Żubrem.

Sama firma nie miała w tym roku najlepszej passy. Agencja straciła kilku kluczowych klientów, dodatkowo różnica w wizji rozwoju firmy, spowodowała ich odejście.



::

Przybora i Zaniewski odchodzą z PZL

::


Tym bardziej zaskakującą informacją jest ich powrót. Szczególnie, że planowali założenie nowej firmy. Przejmując całościowo udziały w firmie zyskują pełną kontrolę nad jej dalszym losem.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.