PZL odzyskany

PZL odzyskany

Brief.pl / Aktualności

Iwo Zaniewski i Kot Przybora niespodziewanie odkupili 51 proc. udziałów w założonej przez siebie agencji PZL. Tym samym przestaje ona być własnością Grupy Publicis.

-

W maju Iwo Zaniewski i Kot Przybora opuścili stworzoną przez siebie firmę PZL, zachowując 49 proc. udziałów w niej. Pakiet większościowy przejęła Grupa Publicis.

Powodem odejścia była różnica wizji dotyczących rozwoju PZL z nowym udziałowcem. Ich odejście było dużym zaskoczeniem dla branży reklamowej, którą budowali od przeszło 15 lat.

Dzięki nim poznaliśmy Monikę Okocim spojrzeniu, śledziliśmy losy kopytka, czy ostatnio mruczeliśmy z Żubrem.

Sama firma nie miała w tym roku najlepszej passy. Agencja straciła kilku kluczowych klientów, dodatkowo różnica w wizji rozwoju firmy, spowodowała ich odejście.



::

Przybora i Zaniewski odchodzą z PZL

::


Tym bardziej zaskakującą informacją jest ich powrót. Szczególnie, że planowali założenie nowej firmy. Przejmując całościowo udziały w firmie zyskują pełną kontrolę nad jej dalszym losem.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.