Rafał Sułkowski dyrektorem sprzedaży adQuota Poland

Rafał Sułkowski dyrektorem sprzedaży adQuota Poland

Brief.pl / Ludzie

Rafał Sułkowski objął stanowisko dyrektora sprzedaży sieci reklamy mobilnej adQuota Poland. Jako szef sprzedaży jest odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami: domami mediowymi, agencjami i największymi reklamodawcami. Raportuje do Rafała Staszkiewicza, country managera i partnera adQuota Poland.

-

Rafał Sułkowski to menadżer z wieloletnim doświadczeniem w branży mediowej. Wcześniej jako dyrektor sprzedaży korporacyjnej związany był z Polskapresse oraz Infor Biznes (Dziennik Gazeta Prawna). Pracował także na stanowiskach kierowniczych w działach reklamy Mediatak i Wydawnictwie Nowe Europa.

adQuota Poland jest częścią międzynarodowej sieci reklamy mobilnej (mobilne SSP: suply-side platform) - lidera reklamy mobilnej premium na rynku europejskim. Specjalizuje się w realizacji najlepiej dopasowanych, targetowanych i angażujących kampanii mobilnych na powierzchniach premium oraz RTB. adQuota jest partnerem wydawców w zakresie zarządzania i monetyzacji powierzchni reklamowych. Sieć jest obecna na rynku polskim od 2013 roku.

::

Zobacz też:

180heartbeats wzmacnia zespół

::

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.