Wyrośliśmy z internetu

Brief TV / Inspiracje

O tym, na co stawiać, tworząc agencję interaktywną, jak pozyskiwać nowych klientów oraz jak konkurować z dużymi agencjami sieciowymi opowiada Grzegorz Krzemień, prezes agencji GoldenSubmarine.

-

Grzegorz Krzemień, wyróżniony w zestawieniu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według „Briefu”, a także nominowany rok temu do tytułu Człowiek Roku „Briefu” w dziedzinie reklamy. Pasjonat i propagator mobilności, który w ramach eksperymentu postanowił zarządzać firmą za pomocą tabletu. Twórca i obecny prezes agencji interaktywnej GoldenSubmarine.

Już na początku działalności GoldenSubmarine Grzegorz Krzemień stawiał na niezależność. Wraz z Arkadiuszem Legoniem, dyrektorem strategii, opracował autorską koncepcję 360interactive, czyli ideę integracji komunikacji on-line ułatwiającą pracę marketerom. Obejmuje ona cały proces przygotowania oraz realizacji działań od strategii, po wybór odpowiednich obszarów i narzędzi dotarcia do grupy docelowej. Jej stworzenie znacznie wyróżniło działania Krzemienia na tle konkurencji i pozwoliło ukształtować własną filozofię współpracy z klientem.

Za sterami

W ciągu minionych kilku lat agencja stała się jednym z kluczowych graczy na rynku, skutecznie walcząc o budżety marketingowe największych marek. Dowodem tego może być choćby wygrany w tym roku przetarg na obsługę Nivea Polska.

Zgodnie z obserwacją, że wszystko będzie lub już jest cyfrowe, z roku na rok GoldenSubmarine, pod kierownictwem Grzegorza Krzemienia, przejmuje coraz większą odpowiedzialność za procesy marketingowe firm – niektóre obsługując jako jedyna agencja. Jak przyznaje sam Krzemień, bardzo ważni są dla niego pracownicy, chce, aby jego firmę tworzyła grupa zgranych ludzi, którzy rozwijają swoje pasje i talenty. Według niego, tym, co wyróżnia dobrą agencję, jest umiejętność dopasowywania się do potrzeb rynku i większa elastyczność w odróżnieniu od sieciowych podmiotów. Ta strategia wydaje się korzystna, biorąc pod uwagę otrzymane nagrody i wyróżnienia, zarówno dla przedsiębiorstwa, jak i samego współzałożyciela. Firma trzeci raz z rzędu została nominowana do tytułu agencji roku w konkursie Mixx Awards, jako jedyna agencja w Polsce może też pochwalić się pięcioma nagrodami mFWA.

 

Innowacyjność w działaniu

Mimo tego, że Krzemień jest odpowiedzialny za prowadzenie agencji interaktywnej, jest także autorem licznych publikacji o tematyce marketingowej. W 2009 roku wydał książkę pt. „Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny”. Wziął również udział w eksperymencie, w ramach którego przez miesiąc zarządzał firmą za pomocą tabletu. Ponadto Grzegorz Krzemień dzieli się swoją wiedzą podczas wykładów na Akademii Leona Koźmińskiego. Z powodu inwencji oraz licznych aktywności czy inicjatyw, w których bierze udział, został jednym z 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według „Briefu”, a jego działalność w agencji GoldenSubmarine przyniosła mu także nominację do nagrody Człowieka Roku „Briefu” w dziedzinie reklamy.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.