Wyrośliśmy z internetu

Brief TV / Inspiracje

O tym, na co stawiać, tworząc agencję interaktywną, jak pozyskiwać nowych klientów oraz jak konkurować z dużymi agencjami sieciowymi opowiada Grzegorz Krzemień, prezes agencji GoldenSubmarine.

-

Grzegorz Krzemień, wyróżniony w zestawieniu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według „Briefu”, a także nominowany rok temu do tytułu Człowiek Roku „Briefu” w dziedzinie reklamy. Pasjonat i propagator mobilności, który w ramach eksperymentu postanowił zarządzać firmą za pomocą tabletu. Twórca i obecny prezes agencji interaktywnej GoldenSubmarine.

Już na początku działalności GoldenSubmarine Grzegorz Krzemień stawiał na niezależność. Wraz z Arkadiuszem Legoniem, dyrektorem strategii, opracował autorską koncepcję 360interactive, czyli ideę integracji komunikacji on-line ułatwiającą pracę marketerom. Obejmuje ona cały proces przygotowania oraz realizacji działań od strategii, po wybór odpowiednich obszarów i narzędzi dotarcia do grupy docelowej. Jej stworzenie znacznie wyróżniło działania Krzemienia na tle konkurencji i pozwoliło ukształtować własną filozofię współpracy z klientem.

Za sterami

W ciągu minionych kilku lat agencja stała się jednym z kluczowych graczy na rynku, skutecznie walcząc o budżety marketingowe największych marek. Dowodem tego może być choćby wygrany w tym roku przetarg na obsługę Nivea Polska.

Zgodnie z obserwacją, że wszystko będzie lub już jest cyfrowe, z roku na rok GoldenSubmarine, pod kierownictwem Grzegorza Krzemienia, przejmuje coraz większą odpowiedzialność za procesy marketingowe firm – niektóre obsługując jako jedyna agencja. Jak przyznaje sam Krzemień, bardzo ważni są dla niego pracownicy, chce, aby jego firmę tworzyła grupa zgranych ludzi, którzy rozwijają swoje pasje i talenty. Według niego, tym, co wyróżnia dobrą agencję, jest umiejętność dopasowywania się do potrzeb rynku i większa elastyczność w odróżnieniu od sieciowych podmiotów. Ta strategia wydaje się korzystna, biorąc pod uwagę otrzymane nagrody i wyróżnienia, zarówno dla przedsiębiorstwa, jak i samego współzałożyciela. Firma trzeci raz z rzędu została nominowana do tytułu agencji roku w konkursie Mixx Awards, jako jedyna agencja w Polsce może też pochwalić się pięcioma nagrodami mFWA.

 

Innowacyjność w działaniu

Mimo tego, że Krzemień jest odpowiedzialny za prowadzenie agencji interaktywnej, jest także autorem licznych publikacji o tematyce marketingowej. W 2009 roku wydał książkę pt. „Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny”. Wziął również udział w eksperymencie, w ramach którego przez miesiąc zarządzał firmą za pomocą tabletu. Ponadto Grzegorz Krzemień dzieli się swoją wiedzą podczas wykładów na Akademii Leona Koźmińskiego. Z powodu inwencji oraz licznych aktywności czy inicjatyw, w których bierze udział, został jednym z 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według „Briefu”, a jego działalność w agencji GoldenSubmarine przyniosła mu także nominację do nagrody Człowieka Roku „Briefu” w dziedzinie reklamy.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.