Grupa K2 wzmacnia zespół K2 Social

Grupa K2 wzmacnia zespół K2 Social

Brief.pl / Ludzie

Michał Sławiński dołączył do Grupy K2 obejmując stanowisko social media innovation directora i będzie wspierał działania social media dla klientów Grupy w zakresie strategii, kreacji i innowacji. Swoją wiedzą wzmocni projekty realizowane przez ośmioosobowy zespół K2 Social, prowadzony przez Katarzynę Zadworny.

-

Michał dotychczas kierował działem social w agencji The Digitals, a wcześniej w EVO. Organizuje popularne w branży social media spotkania z cyklu „Czwartki Social Media”. Współtworzy School of New Media, gdzie uczy posługiwania się nowymi mediami i zdobywania kluczowych kompetencji w obszarze social.

K2 Social to zespół specjalistów i pasjonatów mediów społecznościowych, funkcjonujący w ramach Grupy K2. W ostatnich miesiącach projekty realizowane przez K2 Social znajdują się w czołówce rankingu Fanpage Trends (Sotrender). Do grona klientów K2 Social należą marki: Cappy, Costa Coffee, Desperados,Golden Rose, Heineken, Iwostin, Monolith, Polpharma, Sphinx, Sznaps de Luxe. W swoich działaniach K2 Social stawia na kontent video oraz na realizacje ekosystemowe.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.