Czym jest wartościowa treść? Wywiad z Radosławem Kotarskim

Brief TV / Ludzie

Radosław Kotarski, Człowiek Mediów Brief 2014, opowiada o tym, czym jest wartościowa treść oraz czy widziałby się w roli... nauczyciela historii w szkole. Zapraszamy do obejrzenia inspirującego wywiadu z jednym z najbardziej popularnych, polskich vlogerów.

-

W wywiadzie usłyszycie też o powodach, z powodu których Kotarski odrzucił bardzo dobrą ofertę współpracy z marką alkoholową, co sądzi o reklamie natywnej oraz jakie ma plany na najbliższe miesiące. Człowiek Mediów Brief 2014 opowie również skąd pomysł na pierwszy spot z ławką dla banku Millenium.

::

Subskrybuj kanał Brief TV na Youtubie -> kliknij

Śledź najnowsze informacje na Twitterze -> kliknij

Dodaj Brief do swoich kręgów -> kliknij

Dyskutuj na naszym profilu na LinkedIn -> kliknij

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.